Connect with us

ANALIZE

Mala i srednja preduzeća povećala prihod preko dvije milijarde KM

Objavljeno

 


BANJA LUKA – Od 32.292 firmi, njih 14 posto, ispunilo je kriterijume bonitetno pouzdanih kompanija, pokazala je stručna analiza LRC-a i Poslovnih novina.

Mala i srednja preduzeća stub su ekonomije u razvijenim zemljama, te čine 99 posto svih biznisa u Evropskoj uniji, podaci su uglednog portala ”European Small Business”. To dovoljno govori o tome kolika je važnost ovog sektora, a kakva je situacija u Bosni i Hercegovini pokazale su analize finansijskih izvještaja za 2017., a koje svake godine provode ”LRC” i ”Poslovne novine”.

Prema tek pristiglim pokazateljima na osnovu kojih je urađena analiza, od 32.292 bh. firme, njih 14 posto (4.511), ispunilo je kriterijume bonitetno pouzdanih kompanija, što čini jedan posto više nego prethodne godine. Koliku važnost ove firme predstavljaju za bh. privredu govori podatak da ukupan prihod bonitetno pouzdanih kompanija u BiH u 2017. godini iznosi 17,5 milijardi KM, što je povećanje od nevjerovatne dvije milijarde KM u odnosu na prethodnu godinu. Zanimljivo je istaknuti kako preko 85 posto bonitetno pouzdanih kompanija čine upravo mala i srednja preduzeća.

Informacije o finansijskom poslovanju, poslovnim analizama i rizicima, ključni su podaci za donošenje kvalitetnih odluka kompanija, ali i jasan pokazatelj ekonomske stabilnosti jedne zemlje. Upravo zbog toga, najveća bonitetna kompanija u BiH – LRC d.o.o. Sarajevo, već četvrtu godinu zaredom realizira projekt ”POUZDANOST”, s ciljem da se na domaćem tržištu identificiraju firme koje bilježe natprosječne poslovne rezultate.

Sertifikovanje poslovne natprosječnosti uobičajena je praksa u međunarodnom okruženju kojom preduzeća jačaju svoj ugled i povjerenje. Certifikat bonitetne pouzdanosti, kao dokaz uspješnosti u poslovanju, rezultat je složene analize, jedinstvene za sva međunarodna tržišta, a temelji se na analizi godišnjih finansijskih izvještaja i predstavlja službenu potvrdu uspješnosti u poslovanju i sa velikom vjerovatnoćom signalizira stabilno poslovanje za sljedećih 12 mjeseci. Certificirano preduzeće jača svoj ugled, dokazuje da je pouzdan i poželjan partner, te jača svoju poziciju na domaćim i međunarodnim tržištima.

Pouzdanost 2018, projekt certificiranja poslovnih subjekata, ima za cilj da se u društvenoj i poslovnoj zajednici posebno istaknu pouzdani, vjerodostojni i niskorizični partneri, odnosno oni s kojima vrijedi poslovati. Korištenjem Certifikata bonitetne pouzdanosti kompanija dokazuje da je uspješna, kvalitetna i spremna za dugogodišnju uspješnu saradnju.

Reklama

Tako će najuspješnije kompanije u BiH na konferenciji u novembru dobiti laskavo priznanje bonitetno pouzdanih kompanija ”Zvijezda bonitetne pouzdanosti”, te kroz medijsku kampanju osigurati promociju svog transparentnog i natprosječnog poslovanja.

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu