Connect with us

TEHNOLOGIJA

Šta je sve potrebno za uspešnu Instagram stranicu?

Objavljeno

 


Instagram je platforma koja se iz mjeseca u mjesec mijenja i prilagođava potrebama svojih korisnika.

Danas imamo Instagram galeriju, Instagram Stories, Instagram Live – Uživo, Instagram Boomerang, Instagram Highlights, Instagram polls, Instagram Archive – arhivu sa postovima iz prethodnih godina i posljednju inovaciju IGTV. Od svog lansiranja Instagram je bio zabavna platforma koja nam je omogućila da kreativnim jezikom direktno komuniciramo sa korisnicima – Vizualni story telling. Otvaranjem Instagram profila brend, bilo da je veliki ili mali sebi daje glas i postavlja se na mapu potencijalnih korisnika.

Da bi imali uspješnu Instagram stranicu za svoj brend ili biznis potrebno je:

  • Da razumijete svoju publiku
  • Kreirajte sadržaj koji vaša publika želi da vidi
  • Zabavljajte svoje pratioce
  • Postujete ne zato što mislite da morate, već zato što imate nešto da ispričate, podijelite ili pitate
  • Postavite balans između promotivnog i inspirativnog – kreativnog sadržaja
  • Pričajte priče kroz vizuelni sadržaj
  • Gradite anticipaciju i ponudite ekskluzivnost vašim pratiocima
  • Analizirate svoj uspjeh – publiku, njihove navike, njihove preference i time nadogradite svoj sadržaj
  • Uspješan Instagram profil čini više stvari, ali jedna od najbitnijih je kreiranje dobrih fotografija i generalno kvalitetnog vizuelnog sadržaja, jer to ipak jeste osnovna ideja Instagrama – vizuelna komunikacija.

Mislite da veliki brendovi angažuju agencije koje onda zaposle profesionalne Instagram fotografe i eto divnih fotografija? U realnosti dobra fotografija nije dovoljna, potrebno je prvo napraviti strategiju brenda iz koje se kreira brend priča koju želimo da podijelimo na Instagramu. Iako je Instagram baziran na jednoj fotografiji, ne treba zaboraviti cjelokupan vizuelni doživljaj jednog profila.

Tri fotografije u jednoj su u redu ako one čine dio jedne priče i treba ih maksimalno iskoristiti, ali sve slike čine vizualnu priču jednog brenda. Kreiranje dobre Instagram fotografije sa telefonom je zapravo teže nego što to izgleda! Prvi korak koji mnogi zaborave je uvijek podešavanje telefona.

Prije nego što možete da počnete da razmišljate o kompoziciji, osvetljenju i postavci, postoje dvije stvari koje treba da znate o tome kako da radite sa kamerom na telefonu da biste napravili dobru Instagram fotografiju.

Da li vam se ikada dogodilo da fotografišete nebo i kasnije shvatite da je polovina toga previše ”izgorela”? Mobilni telefoni imaju tendenciju da prirodno ispuštaju dijelove vaše fotografije, što dovodi do pretjerano naglašenih dijelova slike.

Reklama

Naravno postoji trik da se ovo popravi, a to je podcrtavanje snimka. Bolje je da dobijete malo podeksponiranu fotografiju koju možete osvijetliti kasnije u obradi nego da je umjesto toga upropastite prekomjernom ekspozicijom.

Da biste smanjili ekspoziciju svoje fotografije na vašem pametnom telefonu, kucnite i držite najsvjetliju oblast, koja se zaključava u fokusu i ekspoziciji. Kada to uradite, možete pomjerati kameru da biste sastavili željenu fotografiju. Ovo je savršeno za snimke na suncu.

Držite HDR Off

HDR (High Dinamic Range) je teško dobiti pravo i može napraviti neprirodnu sliku. U suštini, funkcija uzima mnogo različitih ekspozicija iste fotografije i stavlja ih u jednu fotografiju tako da imate mnogo detalja.

Dobra Instagram fotografija treba da je čista, čak i kada ima puno detalja oni moraju da imaju neki red, patern, ili šemu.

Simetrija i geometrija su vrlo zastupljene u Instagram foto trendovima, a pozadina na svakoj fotografiji dodaje na tonu i emociji. Dugo su bile u trendu jednobojne flat pozadine, a naročita bijela. Tokom proteklih godinu dana vidimo da su fotografije sa pozadinama najrazličitijih tekstura od krzna, kože, paterna, tapeta, mermera, drveta….

Na kraju možda i najbitniju stvar u kreiranju dobre Instagram fotografije, a to je svjetlo. Svetlo je tajni začin koji može od bilo kog motiva sa bilo kojim telefonom da napravi dobru fotografiju i prenese emociju. Najbolje svjetlo je prirodno svjetlo, pa pokušajte da isplanirate svoje postove unaprijed i organizujte seriju fotografisanja sa što više prirodnog svjetla. U planiranju imajte u vidu da u jutarnjim satima pastelno mekano hladno svjetlo, u popodnevnim satima ono je dosta visoko kontrasno i sa jakim sijenkama, a najlepše svjetlo je pred i tokom zalaska sunca, kada sve dobija prirodni filter toplih boja sa nužnim mekanim prelivima.

Reklama

Ovu su samo neke osnove koje ćemo obraditi tokom Web Content Creator kursa. Cilj je da tokom ovog predvanja prođemo kroz sve korake, koji će vam omogućiti da maksimalno iskoristite potencijale i mogućnosti koji vam vaš mobilni telefon i Instagram pružaju.

 

Izvor: BIZLife

TEHNOLOGIJA

Kompanija Richarda Bransona u BiH promijenila vlasnike i identitet

Objavljeno

 

Od

Kompanija Virgin Pulse Bosnia, jedan od vodećih IT firmi u Bosni i Hercegovini, primijenila je ime i vizuelni identitet, nakon spajanja i promijena u vlasničkoj strukturi.

Podsjećanja radi, riječ je o kompaniji koju je osnovao britanski milijarder Richard Branson.

Kompanija Virgin Pulse nedavno je spojena sa drugom kompanijom, HealthComp. Nova kompanija koja je nastala spajanjem ove dvije firme zove se Personify Health, pa je posljedično preimenovana i kompanija u BiH, izvještava BiznisInfo.ba.

Kombinovana vrijednost dvije kompanije je 3 mlrd USD. Obje kompanije se bave unapređenjem zdravlja koristeći najsavremenije tehnologije.

Od spajanja, dvije firme su predstavile prvu i jedinu personaliziranu zdravstvenu platformu – sve na jednom mjestu. Personify Health pomaže firmama da optimiziraju ulaganja u svoje članove dok istovremeno osnažuje ljude da se dublje bave svojim zdravljem.

Nova kompanija ima kompleksnu vlasničku strukturu iza koje stoje veliki ulagači. Većinski vlasnik Personify Healtha je fond New Mountain Capital, div koji upravlja imovinom ukupne vrijednosti od preko 40 mlrd USD. Fond je osnovao Steve Klinsky 1999. godine.

Reklama

Drugi veliki dioničari Personify Healtha su Blackstone, Marlin Equity Partners i Morgan Health.

Kako je BiznisInfo.ba ranije pisao, firma Virgin Pulse Bosnia prošle godine je ostvarila ukupne prihode od oko 32,4 mil KM. To su rekordni prihodi i predstavljanju veliko povećanje u odnosu na 21,4 mil KM iz 2021. godine ili 12,7 miliona iz 2020. godine. Nedavno su dosegli broj od 600 zaposlenih u BiH.

Virgin Pulse Bosnia ima sjedište u Tuzli i ured u Sarajevu. Ova kompanija u BiH se neprestano širi. Riječ je trenutno o jednoj od vodećih kompanija u BiH iz IT industrije. Iz naše zemlje, oni rade sa klijentima širom svijeta.

Virgin Puls je 2018. preuzeo tuzlansku firmu Piksel Interactive koja je tada zapošljavala oko 100 mladih i obrazovanih ljudi. Kompanija, koja se od tada zove Virgin Pulse Bosnia, konstantno se širi. Agencija za promociju stranih investicija proglasila Virgin Pulse jednim od najznačajnijih stranih investitora u BiH u 2021.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 

Od

Najveća regionalna platforma za elektroničku trgovinu Ananas, članica Delta Holdinga Miroslava Miškovića, planira ove godine ući na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, obznanila je danas na konferenciji za novinare viša potpredsjednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holdinga Marija Desivojević Cvetković.

– Platforma je u prošloj godini otvorila svoje urede u Sjevernoj Makedoniji, a u ovoj godini planiran je izlazak na nova tržišta regije, prije svega Crne Gore već u prvoj polovini godine. Smatramo kako ova zemlja ima veliki potencijal. Također, početkom druge polovine godine planiramo i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine – kazala je Desivojević Cvetković.

Ananas na crnogorsko tržište neće ući putem akvizicije postojećeg e-trgovca kako je to uradio u Sjevernog Makedoniji nego izravno. Cvetkovićeva je najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova.

Manager.ba

Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Google lansirao Gemini, odgovor na Chat GPT

Objavljeno

 

Od

Google je u srijedu lansirao ono što smatra svojim najvećim i najsposobnijim modelom vještačke inteligencije dok raste pritisak na kompaniju da odgovori kako će unovčiti AI.

Veliki jezički model Gemini uključivaće paket od tri različite veličine: Gemini Ultra, njegova najveća, najsposobnija kategorija; Gemini Pro, koji se prilagođava širokom rasponu zadataka; i Gemini Nano, koji će koristiti za specifične zadatke i mobilne uređaje.

Za sada, kompanija planira da licencira Gemini korisnicima putem Google Clouda za korištenje u vlastitim aplikacijama. Od 13. decembra programeri i poslovni korisnici mogu pristupiti Gemini Pro putem Gemini API-ja u Google AI Studiju ili Google Cloud Vertex AI. Android programeri takođe će moći da grade s Gemini Nano.

Gemini će se takođe koristiti za pokretanje Googleovih proizvoda kao što su njegov Bard chatbot i Search Generative Experience, koji pokušava odgovoriti na upite pretraživanja tekstom u stilu razgovora (SGE još nije široko dostupan).

Gemini Ultra je prvi model koji nadmašuje ljudske stručnjake na MMLU-u , koji koristi kombinaciju 57 predmeta kao što su matematika, fizika, istorija, pravo, medicina i etika za testiranje znanja o svijetu i sposobnosti rješavanja problema, kompanija je rekla u blog postu u srijedu. Navodno može razumjeti nijanse i razmišljanje u složenim temama.

Gemini je rezultat velikih zajedničkih napora timova Googlea, uključujući naše kolege iz Google Researcha – napisao je izvršni direktor Sundar Pichai u objavi na blogu u srijedu. “Izgrađen je od temelja da bude multimodalan, što znači da može generalizovati i neprimjetno razumjeti, djelovati i kombinirati različite vrste informacija uključujući tekst, kod, audio, sliku i video.”

Reklama

Počevši od danas, Googleov chatbot Bard koristit će Gemini Pro za pomoć s naprednim razmišljanjem, planiranjem, razumijevanjem i drugim mogućnostima. Početkom sljedeće godine pokrenuće “Bard Advanced”, koji će koristiti Gemini Ultra, rekli su rukovodioci  u razgovoru s novinarima u utorak. Predstavlja najveće ažuriranje Barda, njegovog chatbota sličnog ChatGPT-u, prenio je SEEbiz.

Nastavite čitati

U trendu