Connect with us

ANALIZE

Biznis u doba korone: Šta poduzimaju direktori širom svijeta

Objavljeno

 


Direktori širom svijeta susreću se sa novom realnošću koja će potrajati najmanje nekoliko mjeseci zbog uticaja pandemije koronavirusa.

Iako će prihodi biti kratkoročno pogođeni, većina direktora ostaje uvjerena da će njihove firme ponovo biti u dobrom stanju u toku ove godine, prema istraživanju utjecaja izbijanja COVID-19 na poslovanje kompanija.

Anketa Organizacije mladih predsjednika (YPO), objavljena u utorak, otkrila je da 82 posto poslovnih lidera očekuje pad prihoda u sljedećih šest mjeseci, ali više od polovine (54 posto) predviđa da će se prihodi vratiti u normalu u roku od godinu dana.

Osim toga, 61 posto izvršnih direktora očekuje da će njihova ukupna fiksna ulaganja u toku godine ostati nepromijenjena.

Studijom je obuhvaćeno više od 2.750 izvršnih direktora u 110 zemalja, od 10. do 13. marta 2020. godine, neposredno prije novih mjera usmjerenih na suzbijanje epidemije. Od tada, nekoliko američkih država i vlada širom svijeta uvele su stroge mjere poput zatvaranja barova, restorana i drugih firmi.

Najteže pogođeni sektori

Reklama

Među industrijama koje trpe najveći uticaj su ugostiteljstvo i putovanja (89 posto), obrazovanje (87 posto) te mediji i zabava (80 posto).

U međuvremenu, proizvodne firme u poljoprivredi, tvornice, rudnici i komunalna preduzeća izvijestili su o rastu prihoda. Poslovni čelnici (njih 95 posto) rekli su da poduzimaju nove mjere suzbijanja uticaja virusa.

To uključuje redovniju komunikaciju s zaposlenicima (68 posto), prihvatanje novih zdravstvenih i sigurnosnih postupaka (67 posto), otkazivanje glavnih događaja (64 posto) i zaustavljanje poslovnih putovanja (53 posto).

Direktor singaporurske kompanije Novena Global Lifecare koja se bavi zdravstvenim uslugama, Nelson Loh, rekao je da bi ova situacija mogla pružiti priliku poslovnim čelnicima da inoviraju kompanije i pronađu nove načine poslovanja.

– Virus je uistinu poremetio način vođenja poslovanja… usvajanje tehnologije i daljinska komunikacija bit će put prema naprijed – rekao je Loh za CNBC Make It, napominjući kako njegova kompanija trenutno razmatra kako može provesti više internetskih medicinskih savjetovanja i povećati isporuku medicinskih proizvoda.

Možemo mnogo postići

Reklama

Fred Mouawad, član YPO-a i izvršni direktor “Synergia One Group”, rekao je za “CNBC Make It” da ga „ohrabruju“ nalazi studije i preporučio je firmama, gdje je to moguće, da pokušaju prihvatiti rad na daljinu kako bi se operacije nastavile nesmetano.

– Uskoro ćemo shvatiti da radom na daljinu možemo postići puno više nego što smo mislili da je moguće – rekao je Mouawad.

Direktorima se još savjetuje da posvete maksimalnu pažnju stabilizaciji lanca snabdijevanja svoje kompanije te da naprave nove kratkoročne i dugoročne planove.

Biznisinfo

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu