Connect with us

PREDUZETNIŠTVO

Kako raditi “više-kanalski” marketing kvalitetno?

Objavljeno

 


Robne marke, danas, imaju više mogućnosti nego ikad da privuku i angažiraju svoje potencijalne kupce. Od tableta, pametnih satova do AI asistenata, prosječno domaćinstvo sada ima šest uređaja povezanih na Internet. Gotovo svi Amerikanci – njih 98 posto – dnevno koristi više uređaja.

Kako se kompanije pobrinu da pošalju pravu poruku, pravoj osobi, putem pravog kanala, u pravom trenutku?

Više komunikacije je dobro, sve dok brendovi nude neometanu konekciju između uređaja. Prema New Jersey Institute of Technology za 9 od 10 kupaca ovo je bila vrlo važna stavka. Na primjer, ako neko kupuje računar i koristi svoj mobilni uređaj kako bi otvorio poruku u elektronskoj pošti, koja ga podsjeća da ponovo posjeti svoju Dell online korpu, email bi trebao sadržavati i sadržaj te korpe kao i poveznicu koja će cijeli proces kupovine učiniti što bezbolnijim.

Poticanje informacija o ponašanju kako bi se kupci angažovali kada to ima smisla i potrebe sljedeći je korak. Uzmite u obzir satelitsku radio stanicu SiriusXM, koja je klijent kompanije Adobe Campaign.

Nakon što kupci kupuju SiriusXM opremljen automobil, kmpanija im šalje poruku putem e-pošte s molbom da “kliknu ovdje” kako bi pokrenuli probnu pretplatu. Međutim, budući da istraživanja pokazuju da je veća vjerovatnoća da će korisnici početi s probom ako su na cesti, poruka će odvesti korisnike na stranicu koja ih pita jesu li trenutno u svojim automobilima. Ako kliknu “da”, šalju im se upute kako aktivirati ispitivanje.

Kompanije bi trebale iskoristiti svaku priliku, bez obzira koliko male bile

Reklama

Ako kliknu na “ne”, SiriusXM im šalje tekstualnu poruku s aktivacijskom poveznicom, kako bi lako mogli pokrenuti probu sljedeći put kada sjednu u svoja vozila, a da se pri tom ne moraju sjetiti otvaranja e-pošte. Usmjerenost na komunikaciju putem različitih kanala tako je pomogla održavanju rasta pretplate tokom protekle godine. Kompanije bi trebale iskoristiti svaku priliku, bez obzira koliko male bile, kako bi stvarale iskustva koja će biti prikladnija kupcima.

Na primjer, modni maloprodajni lanac Nordstorm povezuje fotografije proizvoda sa svojom Pinterest stranicom i odgovarajućim proizvodima na stranici web trgovine što je čak 4.4 milijuna Pinterest korisnika dovelo izravno na njegovo internetsko prodajno mjesto. Nekada su se posebne ponude nudile samo u posebnim razdobljima, danas pak kupci očekuju takve ponude svakodnevno.

Potrošači više neće kupiti prvi proizvod na koji nalete jer će velika većina pokušati pronaći najbolju ponudu koju mogu dobiti. S tim u vezi bi kompaniej trebale uvijek pravovremeno reagovati. Tako je na primjer, na danima igrica, organizacija San Francisco 49 postavila kioske oko stadiona omogućujući fanovima da stisnu dugme kako bi pokazali svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo iskustvom na tom eventu. Tim je tada podatke koristio kako bi prilagodio svoju strategiju s obzirom na koncesiju, društvene medije, ulaznice i parking.

Kompanije koje žele preživjeti u nadolazećim desetljećima neće uspjeti fokusiranjem na svaki kanal posebno. Oni, naime, moraju razmišljati sveobuhvatnije i staviti iskustva klijenata u središte svoje marketinške strategije u svakom kanalu i tek tako mogu postići uspjeh.

 

Poslovniplus.hr

Reklama

PRIVREDA

Bihaćka plantaža američke borovnice sa 6000 sadnica opravdava svoje postojanje

Objavljeno

 

Od

Sanela i Nusret Sušić u bihaćkom prigradskom naselju Vikići podignuli su plantažu američke borovnice sa 6000 sadnica na površini dva i pol dunuma koja ovih dana opravdava svoje postojanje. U ovaj obiteljski projekt supružnici Sušić uložili su više od 300 000 KM. (više…)

Nastavite čitati

PREDUZETNIŠTVO

Knjige koje će vam pomoći da izgradite preduzetnički duh

Objavljeno

 

Od

Dobri preduzetnici moraju da imaju hrabrosti da bi uspeli, ali deluje da je tu hrabrost sve teže posedovati. Između globalne recesije i pandemije koja se ubrzava, tržište može izgledati mnogo više neprijateljski nastrojeno prema vama nego ikada. (više…)

Nastavite čitati

BIZLIFE

Ovih šest stvari svaki dobar šef MORA da zna!

Pred vama su neki od načina na koje možete da napravite dobar poslovni tim i budete šef kog će ljudi cjeniti.

Objavljeno

 

Biti šef jeste prijatna, ali i vrlo izazovna pozicija. Mnogi mladi menadžeri u poslu ponekad nisu svesni svih strana ove pozicije. Ne očekuju da, kao lideri, upravo oni moraju da naprave tim koji je kvalitetan i kojem veruju. To je prvi preduslov da menadžer ne mora ubuduće da razmišlja o tome zašto je neko ostao duže na pauzi ili da li će sastanak proći u najboljem redu ako mu šef ne prisustvuje. (više…)

Nastavite čitati

U trendu