Connect with us

TEHNOLOGIJA

Najveće prednosti Viberovih poslovnih poruka

Objavljeno

 


Viberove poslovne poruke predstavljaju transakcione, promotivne i konverzacijske poruke koje kompanija šalje direktno korisnicima iz svoje baze, stoji u autorskom tekstu Limora Bejlija, direktora Odeljenja za partnerske poslove kompanije Rakuten Viber.

Nedavno objavljeni izveštaj Digital 2022 predstavio je nove, impressive podatke. Po njemu, 92,1% korisnika pristupa internetu putem telefona, 71,2% putem laptop ili desktop računara i 28,2% odsto preko tableta, dok na mobilnom uređaju u prosjeku provode četiri sata i 48 minuta dnevno.

U vezi sa tim pokazateljima koji potvrđuju da su svi skoro stalno na mobilnim telefonima – jasno je da je važnije je nego ikada prije doći do kupaca upravo tim kanalom.

Šta su Viberove poslovne poruke?

Viberove poslovne poruke predstavljaju transakcione, promotivne i konverzacijske poruke koje kompanija šalje direktno korisnicima iz svoje baze.

Takve poruke šalju se unutar istog četa, a korisnici mogu i da odgovaraju na njih, što omogućava kompanijama i da otpočnu razgovor s kupcima. Ta vrsta povezanosti ključna je za stvaranje lojalnosti i povjerenja.

Komunikacija jedan-na-jedan neminovno vodi boljem razumijevanju potreba i afiniteta kupca. To, zauzvrat, može da pomogne kompanijama da unaprijede svoje proizvode i usluge, i na taj način povećaju prodaju.

Reklama

Pod transakcionim porukama podrazumijevaju se npr. notifikacije o praćenju porudžbine, račun poslije kupovine ili poruka kojom se aktivira nalog.

Promotivne poruke obuhvataju posebne popuste, nove informacije, lansiranje novih proizvoda i slično. Takva komunikacija pogodna je i da se ponovo aktiviraju oni kupci koji nisu bili aktivni neko vrijeme

Konačno, konverzacijskim porukama odvija se korisnička podrška, dobija se povratna informacija od kupaca, ili se razgovara o bilo kojoj drugoj relevantnoj temi sa kupcima.

Koje su ključne prednosti personalzovanih jedan-na-jedan poruka?

Vaš kupac opredjelio se da dobija takve notifikacije, što znači da on ili ona želi da čuje šta vaš brend ima da kaže.

Jedinstveni kanal za sve vrste poruka

Ako se odlučite da šaljete transakcione, promotivne i konverzacijske poruke putem istog kanala – to će biti lako za vas i pogodno za kupca.

Poruke se mogu jednostavno pretražiti i zakačiti na vrh četa one koje su sagovornicima u datom trenutku najpotrebnije.

Reklama

Dvosmjerna komunikacija

San marketing menadžera postao je java – dijalogom se stvara emotivna veza, gradi odanost, a jednokratni kupci pretvaraju se u mušterije za čitav život.

Brojne studije pokazuju da su kupci lojalniji ukoliko osjećaju ličnu povezanost sa brendom, kao i da onda više kupuju i vaš brend preporučuju drugima.

Mobilne poruke jedan su od rijetkih kanala koji omogućuje njegovanje takve dvosmerne komunikacije.

Kupci mogu istog trenutka da odgovore na vaše poruke, što znači da i vi odmah dobijate povratnu reakciju i možete momentalno da odgovorite

Verifikovani, zvanični poslovni profil

Kada kompanije i brendovi otvore zvanični nalog na Viberu, dobijaju „plavu tačku“ (blue tick), koja potvrđuje autentičnost brenda i pruža sigurnost korisnicima da stvarno komuniciraju sa verifikovanim kompanijskim nalogom.

Kada se u nalog uvrste logo, opis kompanije, adresa i druge kontakt informacije, korisnicima će biti mnogo lakše da pronađu više informacija unutar vašeg Viberovog poslovnog profila.

Reklama

Povjerenje je važno, jer nam omogućuje da formiramo veze, donosimo odluke i da se osjećamo sigurnim u svijetu oko nas.

Kada je riječ o brendovima, povjerenje je ključno u stvaranju pozitivnog odnosa sa mušterijama i klijentima.

B92

TEHNOLOGIJA

Kompanija Richarda Bransona u BiH promijenila vlasnike i identitet

Objavljeno

 

Od

Kompanija Virgin Pulse Bosnia, jedan od vodećih IT firmi u Bosni i Hercegovini, primijenila je ime i vizuelni identitet, nakon spajanja i promijena u vlasničkoj strukturi.

Podsjećanja radi, riječ je o kompaniji koju je osnovao britanski milijarder Richard Branson.

Kompanija Virgin Pulse nedavno je spojena sa drugom kompanijom, HealthComp. Nova kompanija koja je nastala spajanjem ove dvije firme zove se Personify Health, pa je posljedično preimenovana i kompanija u BiH, izvještava BiznisInfo.ba.

Kombinovana vrijednost dvije kompanije je 3 mlrd USD. Obje kompanije se bave unapređenjem zdravlja koristeći najsavremenije tehnologije.

Od spajanja, dvije firme su predstavile prvu i jedinu personaliziranu zdravstvenu platformu – sve na jednom mjestu. Personify Health pomaže firmama da optimiziraju ulaganja u svoje članove dok istovremeno osnažuje ljude da se dublje bave svojim zdravljem.

Nova kompanija ima kompleksnu vlasničku strukturu iza koje stoje veliki ulagači. Većinski vlasnik Personify Healtha je fond New Mountain Capital, div koji upravlja imovinom ukupne vrijednosti od preko 40 mlrd USD. Fond je osnovao Steve Klinsky 1999. godine.

Reklama

Drugi veliki dioničari Personify Healtha su Blackstone, Marlin Equity Partners i Morgan Health.

Kako je BiznisInfo.ba ranije pisao, firma Virgin Pulse Bosnia prošle godine je ostvarila ukupne prihode od oko 32,4 mil KM. To su rekordni prihodi i predstavljanju veliko povećanje u odnosu na 21,4 mil KM iz 2021. godine ili 12,7 miliona iz 2020. godine. Nedavno su dosegli broj od 600 zaposlenih u BiH.

Virgin Pulse Bosnia ima sjedište u Tuzli i ured u Sarajevu. Ova kompanija u BiH se neprestano širi. Riječ je trenutno o jednoj od vodećih kompanija u BiH iz IT industrije. Iz naše zemlje, oni rade sa klijentima širom svijeta.

Virgin Puls je 2018. preuzeo tuzlansku firmu Piksel Interactive koja je tada zapošljavala oko 100 mladih i obrazovanih ljudi. Kompanija, koja se od tada zove Virgin Pulse Bosnia, konstantno se širi. Agencija za promociju stranih investicija proglasila Virgin Pulse jednim od najznačajnijih stranih investitora u BiH u 2021.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 

Od

Najveća regionalna platforma za elektroničku trgovinu Ananas, članica Delta Holdinga Miroslava Miškovića, planira ove godine ući na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, obznanila je danas na konferenciji za novinare viša potpredsjednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holdinga Marija Desivojević Cvetković.

– Platforma je u prošloj godini otvorila svoje urede u Sjevernoj Makedoniji, a u ovoj godini planiran je izlazak na nova tržišta regije, prije svega Crne Gore već u prvoj polovini godine. Smatramo kako ova zemlja ima veliki potencijal. Također, početkom druge polovine godine planiramo i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine – kazala je Desivojević Cvetković.

Ananas na crnogorsko tržište neće ući putem akvizicije postojećeg e-trgovca kako je to uradio u Sjevernog Makedoniji nego izravno. Cvetkovićeva je najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova.

Manager.ba

Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Google lansirao Gemini, odgovor na Chat GPT

Objavljeno

 

Od

Google je u srijedu lansirao ono što smatra svojim najvećim i najsposobnijim modelom vještačke inteligencije dok raste pritisak na kompaniju da odgovori kako će unovčiti AI.

Veliki jezički model Gemini uključivaće paket od tri različite veličine: Gemini Ultra, njegova najveća, najsposobnija kategorija; Gemini Pro, koji se prilagođava širokom rasponu zadataka; i Gemini Nano, koji će koristiti za specifične zadatke i mobilne uređaje.

Za sada, kompanija planira da licencira Gemini korisnicima putem Google Clouda za korištenje u vlastitim aplikacijama. Od 13. decembra programeri i poslovni korisnici mogu pristupiti Gemini Pro putem Gemini API-ja u Google AI Studiju ili Google Cloud Vertex AI. Android programeri takođe će moći da grade s Gemini Nano.

Gemini će se takođe koristiti za pokretanje Googleovih proizvoda kao što su njegov Bard chatbot i Search Generative Experience, koji pokušava odgovoriti na upite pretraživanja tekstom u stilu razgovora (SGE još nije široko dostupan).

Gemini Ultra je prvi model koji nadmašuje ljudske stručnjake na MMLU-u , koji koristi kombinaciju 57 predmeta kao što su matematika, fizika, istorija, pravo, medicina i etika za testiranje znanja o svijetu i sposobnosti rješavanja problema, kompanija je rekla u blog postu u srijedu. Navodno može razumjeti nijanse i razmišljanje u složenim temama.

Gemini je rezultat velikih zajedničkih napora timova Googlea, uključujući naše kolege iz Google Researcha – napisao je izvršni direktor Sundar Pichai u objavi na blogu u srijedu. “Izgrađen je od temelja da bude multimodalan, što znači da može generalizovati i neprimjetno razumjeti, djelovati i kombinirati različite vrste informacija uključujući tekst, kod, audio, sliku i video.”

Reklama

Počevši od danas, Googleov chatbot Bard koristit će Gemini Pro za pomoć s naprednim razmišljanjem, planiranjem, razumijevanjem i drugim mogućnostima. Početkom sljedeće godine pokrenuće “Bard Advanced”, koji će koristiti Gemini Ultra, rekli su rukovodioci  u razgovoru s novinarima u utorak. Predstavlja najveće ažuriranje Barda, njegovog chatbota sličnog ChatGPT-u, prenio je SEEbiz.

Nastavite čitati

U trendu