Connect with us

ANALIZE

Ni pandemija mu ne može ništa, đelato jedan od vodećih proizvoda

Objavljeno

 


Dok se mnogi trgovci, ugostitelji i kompanije u Italiji suočavaju s ekonomskim poteškoćama zbog pandemije, Italijani ne odustaju od đelata, što potvrđuje značaj te ledene poslastice za italijansku ekonomiju.

Svaka porodica u Italiji godišnje potroši prosječno oko 70 evra na zanatski đelato i riječ je o ukupnom godišnjem trošku od skoro dvije milijarde evra, podaci su italijanskog Instituta za statistiku (ISTAT).

Jedan od novih ukusa đelata, od bijele čokolade sa kremom od lješnika, pistacija i dodatkom trešanja, nazvan je „lijek za kovid“, a kako navode iz đelaterije na periferiji Milana, ideja je bila da se ljudi oslobode od stresa zbog strogih mjera tokom pandemije.

Istakli su da vrlo dobro znaju da đelato ne može da izliječi ljude od virusa korona, ali da su željeli da izmame osmijeh kupaca te poslastice.

Prema nedavno objavljenim podacima, porodice u italijanskom regionu Marke godišnje konzumiraju 12 kilograma đelata, a omiljeni ukusi su tradicionalni kao što su straćatela, čokolada, limun, jagoda i od pistacija.

U Pulji 50 odsto ljudi radije kupuje ručno pravljeni đelato nego industrijski sladoled, a u tom regionu na jugu Italije radi oko 3.000 zanatskih đelaterija sa oko 5.500 zaposlenih.

Reklama

Oko 62.000 ljudi u Italiji bavi se aktivnostima koje se odnose na proizvodnju i prodaju ručno pravljenog đelata.

Tanjug

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu