Connect with us

SEMINARI I OBUKE

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: Propisi i savremeni alati

BEOGRAD – Interquality organizuje seminar na temu ”Kancelarijsko i arhivsko poslovanje:  Propisi i savremeni alati” . Seminar će se održati u Beogradu, 30.11. – 02.12.2016. Prijave je potrebno poslati do 23.11.2016.

Objavljeno

 


Kancelarijsko poslovanje je pomoćna djelatnost, a ne sporedna djelatnost,  od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija. Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe. 

Odlukom, uputstvom i internim aktima o kancelarijskom poslovanju uređuje se način vršenja kancelarijskog poslovanja u organima uprave, stručnim, tehničkim i drugim službama, te institucijama sa javnim ovlaštenjima, privrednim društvima i drugim pravnim licima. Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni  elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje kao i komunikaciju elektronskom poštom. 

Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata. 

Edukacijom se pojašnjavaju elementi organizacijske klime, norme, vrijednosti, očekivanja, poslovna komunikacija, saradnja i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktnim situacijama, vođenje i motivisanje, efikasno upravljanje stresom  u savremenom radnom okruženju i procedure koje utiču na ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.      

Program seminara: 

♦ Propisi, evidencije i arhiviranje;

♦ E-pisarnica – način organizovanja i provođenja;

Reklama

♦ E- pošta – službena komunikacija; 

♦ Pečat i faksimil – propisi i primjena;

♦ Pojam i vrsta tajne;

♦ Zakon o tajnim podacima – evidencije u skladu sa propisima i EU standardima;

♦ Unapređenje savremenih poslovnih vještina.  

Dnevni raspored rada:  

Reklama

30.11.2016. Srijeda: od 10:00 – 16:00  

01.12.2016. Četvrtak: od 10:00 – 16:00

02.12.2016. Petak: od 09:00 – 12:00   

Način rada na seminaru:  

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi.  Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

Reklama

Predavači: Azemina Vrhovčić, Voditelj pisarnice 

Alen Buljubašić,  dipl. pedagog-psiholog

I. Ljubovića br. 15.  71000 Sarajevo Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 

e-mail: [email protected] [email protected] www.interquality.ba 

Izvor: Akta.ba

Reklama
Nastavite čitati

SEMINARI I OBUKE

Prijave za obuku: Naučite pisati projekte

Objavljeno

 

Odjeljenje za kulturu, turizam i socijalnu politiku, u saradnji sa Gradskom razvojnom agencijom organizuje 18. marta jednodnevnu obuku o temi pisanje projektnog prijedloga. Obuka će biti održana u prostorijama Gradske razvojne agencije (Josifa Pančića 8), a o tačnom terminu udruženja će biti naknadno obaviještena. (više…)

Nastavite čitati

BIZLIFE

Radionica: Osnove uspješne prodaje

Objavljeno

 

U maloj grupi do maksimalno 24 učesnika saznajte glavne koncepte uspješne prodaje od vodećeg prodajnog eksperta uz praktične tehnike za povećanje prodajnih rezultata. Do sada je na ovoj radionici učestvovalo preko 300 prodavača, menadžera prodaje, key account managera i direktora firmi. (više…)

Nastavite čitati

SEMINARI I OBUKE

GDPR Uredba i Zakon o zaštiti ličnih podataka BiH

Objavljeno

 

Seminar će se održati 25. juna od 9 do 16 časova u Hotelu Hills Sarajevo Congress & Termal spa Resort. (više…)

Nastavite čitati

U trendu