Connect with us

ANALIZE

Bregzit polako ali sigurno uzima danak…

LONDON – Više od polovine direktora britanskih preduzeća veruje da je odluka Velike Britanije da izađe iz Evropske unije imala negativan efekat na njihovo poslovanje.

Objavljeno

 


brexit 0

Međutim, veliki je broj onih koji smatraju da će takvu promjenu preživjeti, pokazali su objavljeni rezultati jednog istraživanja.

Od glasanja za Bregzit u junu prošle godine, britanska privreda je ostvarila snažnije rezultate od očekivanih, ali je anketa istraživačke kompanije Ipsos Mori, u kojoj je učestvovalo preko 100 od 500 najvećih britanskih kompanija, pokazala da 58 odsto njih vjeruje da je Bregzit uzeo danak, prenosi agencija Rojters.

Prema tom istraživanju, više od dvije trećine anketiranih kompanija je potvrdilo da su već preduzele akcije kako bi odgovorile na posljedice Bregzita, odnosno da su izradile vanredne planove i da analiziraju uticaj različitih odnosa koje bi Britanije mogla imati sa EU posle Bregzita.

Od toga, deset odsto njih je saopštilo da svoje poslovanje seli van Britanije.

Najnovija anketa je, međutim, naišla i na pozitivniji stav kompanija u pogledu dugoročnog uticaja Bregzita na njihovo poslovanje, pošto su gotovo sve kompanije uvjerene da će se prilagoditi Bregzitu.

Reklama

„Trideset i dva procenta ispitanika vjeruje da će njihovo poslovanje kroz pet godina početi da osjeća pozitivne efekte izlaska iz EU“, izjavio je generalni direktor kompanije Ipsos Mort, Ben Pejdž.

Kako podsjeća Rojters, britanski poslovni lideri su bili među najglasnijim zagovornicima članstva Britanije u EU uoči referenduma o Bregzitu, tvrdeći da će im pristup jedinstvenom tržištu od 500 miliona stanovnika, omogućiti da prošire poslovanje svojih kompanija u budućnosti.

 

Izvor: B92

Nastavite čitati

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu