Connect with us

SLOBODNO VRIJEME

SVIJET JE ODLEPIO ZA „LITBEJTOM“ a jedna knjižara je od toga zaradila ŽESTOKE PARE

„Litbait“ je mešavina literature (lit) i „clikbait“ naslova – za koje je čuo skoro svako ko koristi internet.

Objavljeno

 


thewilddetectives knjižara

thewilddetectives knjižara

 

Knjižara „The Wild Detectives“ iz Dalasa (Teksas) koristila je tehniku „Litbait“ da bi privukla čitaoce i skrenula pažnju na sebe.

Riječ je o svim onim naslovima kojima je cilj da što ljudi više klikne na njih kako bi vidjeli o čemu se u tekstu radi.

Upravo je pomenuta knjižara koristila ovu tehniku da promoviše neka od najvećih dijela svjetskih klasika. Evo nekih primjera:

„Britanac umro kada je selfi pošao po zlu“ (Slika Dorijana Greja)

Reklama

„Tinejdžerka navela mladića da se ubije“ (Romeo i Julija)

„Kada je OK da se posrame (‘slut shame’) samohrane majke“ (Skerletno slovo)

„Nikada nećete pogoditi šta se desilo ovoj tinejdžerki nakon što je tornado uništio njen dom“ (Čarobnjak iz Oza)

„Nova sintetička droga pretvara Londonce i nasilne manijake“ (Neobičan slučaj doktora Džekila i gospodina Hajda)

I pobjednik:

„Ovaj italijanski političar čini da Tramp izgleda kao svetac“ (Vladalac, Nikolo Makijaveli)

Reklama

 

Kampanja je lansirana 6. septembra što je Nacionalni dan čitanja knjige. Kada čitaoci kliknu na linkove, preusmeravaju se na post bloga koji uključuje tekst cele knjige.
Knjižara „The Wild Detectives“ kaže da je projekat „Litbait“ podigao posetu 14.000 puta, a „Facebook engagement“ povećao se 150 odsto.

„Pali ste na naslove, sada padnite na knjigu,“ poruka je videa, što umnogome sumira cilj ove kampanje – da podsete ljude da postoje mnogo bolje stvari za čitanje od članaka kojima je cilj samo jedno – što više klikova.

Stvarno sjajna marketinška ideja koja je odjeknula. Samo pitanje je koliko to stvarno utiče na čitanost.

Mi imamo još neke prijedloge:

„Mladić ubio babu, i nikada nećete pogoditi šta se desilo sledeće.“ (Zločin i kazna)

Reklama

„Bacila se pod voz zbog ljubavnika.“ (Ana Karenjina)

 

Izvor: BIZLife

 

Nastavite čitati

SLOBODNO VRIJEME

Njemačka osniva Ministarstvo za usamljenost?

Objavljeno

 

Vlasti Berlina razmatraju da uvedu Ministarstvo za usamljenost, jer ova pojava poprima oblike epidemije u Njemačkoj, posebno u glavnom gradu. (više…)

Nastavite čitati

SLOBODNO VRIJEME

10 savjeta kako da pripremite svoje dete za polazak u školu

Objavljeno

 

Polazak u školu može biti teško doba za vaše dijete. Neka djeca odbijaju promjene, ne žele da idu negde gde ranije nisu bila, niti da se odvoje od roditelja, tj. vas. (više…)

Nastavite čitati

ZABAVA

Bema nagradila najbolju fotografiju „Još uvijek sanjam“

Objavljeno

 

“Još uvijek sanjam” autora Saša Knežić proglašena je za najbolju fotografiju na konkursu koji je organizovala TO Bema na temu „Proljeće u Banjaluci“. Marinko Umičević idejni tvorac i pokretač akcije, Knežića je nagradio sa 500 KM i parom cipela. Fotografija je nastala iznad kanjona Tijesno, a kako kaže Knežić, inspiracija su mu bili mladost, i priroda koje čine savršen spoj ljepote. (više…)

Nastavite čitati

U trendu