SHOWBIZ
Marketinški rat: Disney zabranio Netflix reklame
Mnogo je onih koji vjeruju da bi Disney+ mogao da ugrozi Netflix, a uprkos tome što se radi o novom servisu.
Naime, Disney raspolaže programima koji su kreirani u prethodnih 90 godina, što je velika prednost u svijetu oštre konkurencije i konstantne gladi za sadržajima koji imaju istoriju, te hrane nostalgična osjećanja. Okršaj između dvije platforme se u posljednje vrijeme dodatno pooštrio, te prerastao u marketinški sukob sa potencijalno ozbiljnim posljedicama.
Kako tvrde oni koji su u toku sa situacijom, Walt Disney Co. zabranio je sve Netflix reklame na svojim mrežama, što je siguran znak da se sukob razvija, te da su obe strane ozbiljne kada je u pitanju borba za pretplatnike. Disney je spreman da u narednih godinu dana potroši na stotine miliona dolara na marketing, a kako bi privukao korisnike i ugrozio svog najvećeg rivala.
Netflix je, sa druge strane, tokom 2018. godine potrošio 1,8 milijardi dolara na oglašavanje, što znači da se radi o ozbiljnom igraču koji je spreman za pooštravanje marketinških strategija. Disney, u čijem su vlasništvu i ABC i Freeform, je još ranije najavio da neće prihvatati reklame rivalskih servisa, ali je kasnije postignut dogovor sa svim kompanijama osim Netflix-a. Na takvu odluku se došlo zbog toga što Netflix u svojim programima ne prikazuje reklame, što znači da ne bi mogao da uzvrati istom mjerom.
To što je Disney zabranio Netflix reklame predstavlja značajan preokret, budući da odluka ukazuje na to da se atmosfera mijenja, te da će sve više kompanija postati dio ovog sukoba, a zbog toga što mnoge televizijske kuće već planiraju pokretanje sopstvenih servisa, pa samim tim i pooštravanje konkurencije.
Disney streaming servis sa radom počinje u novembru, a sa programima koji su u vezi sa franšizama kao što su Star Wars i Marvel. U isto vrijeme kreće i Apple TV+, dok sledeće godine stižu i servisi Peacock i HBO Max, te bi 2020. mogla da postane pravo streaming bojno polje.
Nezavisne / The Wall Street Journal
SHOWBIZ
“Prijatelji” se vraćaju u ekskluzivnom HBO Max specijalu!
“Prijatelji”, jedna od najpopularnijih humorističnih serija, vraća se u ekskluzivnom specijalu na HBO Max. (više…)
SHOWBIZ
Ceremonija dodjele Oskara koštala 44 miliona dolara
Ovogodišnja, 92. svečana dodjela Oskara u pozorištu Dolbi u Los Anđelesu koštala je ukupno 44 miliona dolara, navodi se na finansijskom sajtu Volethab. (više…)
SHOWBIZ
OVO SU DOBITNICI OSKARA Nagradu za najbolji film prvi put dobilo ostvarenje koje nije na engleskom
Sinoćna 92. po redu dodjela Oskara bila je u bojama zastave Južne Koreje i reditelja Bong Džun Hoa koji je otišao kući sa najvećim brojem nagrada, ujedno i sa glavnom, koja mu je pripala za film “Parasite”. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE11 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca