Connect with us

ANALIZE

Najposjećeniji vikend na Jahorini ove sezone

Objavljeno

 


Jahorina OC

Najposjećeniji vikend u toku ove zimske sezone sa preko 10.000 skijaša je iza nas. Samo u subotu i nedelju, 8. i 9. februara, ostvareno je gotovo 90.000 vožnji, a vikend je obilježio i niz zanimljivih dešavanja.

Predstava Ero sa ovoga svijeta zabavila je goste Jahorine u subotu dok je u nedelju uslijedila uspješna promocija brenda Lopar international u Olimpijskom baru na vrhu planine. Dane vikenda začino je i Rambotur sa Rambom Amadeusom koji je animirao goste i dodatno uljepšao idealan vikend na Jahorini.

Prateći parametre ustanovljeno je da je na Jahorini ove sezone, uprkos nedostatku snježnih padavina zabilježen rastući trend i kada je u pitanju broj prolaza, broj skijaša ali i promet.

„Na Jahorini je do sada skijali više od 160.000 skijaša, ostvareno je preko milion prolaza a promet je prestigao 5.000.000 KM što je povećanje za gotovo 40% u odnosu na prethodnu godinu koja je bila najuspješnija po svim paramterima“, rekli su u Olimpijskom centru Jahorina.

U narednim danima na Jahorini je najavljena dobra zabava uz pregršt zanimljivih događaja.

Već sljedeći vikend, 15. februara u 14 časova zakazan je treći po redu Apres ski party sa bendom Regina u Olimpijskom baru a nakon toga od 16h Tabači za Vas, potom će 16. februara do 12:00 časova uslijediti Red Bull Home Run Pre Party takođe u Olimpijskom baru na vrhu. U nedelju, 23. februara u 12:00 održaće se tradicionalno, Humanitarna trka Skijaj za Život a od 14 časova humanitarni party sa OK Band na platou Poljice.

Reklama

Subotu, 29. febraura obilježiće još jedan Red Bull Home Run Pre Party takođe u baru na vrhu dok je za 7. mart pripremljena cjelodnevna zabava – od 16:00 već tradicionalno Red Bull Home Run takmičenje a potom od 20:00h dugoočekivani spektakl sa koncertom poznatog muzičara Gibonnia.

Nezavisne novine

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu