SEMINARI I OBUKE
Planiranje javnih nabavki za 2017-u
BANJA LUKA, MOSTAR, SARAJEVO – Nalazimo se na početku godišnjeg ciklusa planiranje javnih nabavki za 2017. godinu. Prethodno iskustvo, kako u planiranju tako i implementaciji Plana javnih nabavki za 2016. godinu, nosi sa sobom različita iskustva ali i uočene probleme koji su dati u Revizorskim izvještajima.
Mjesto |
Datum |
Mjesto održavanja |
Početak |
Banja Luka |
4. 11. 2016. |
hotel “Bosna” |
09:30 |
Mostar |
8. 11. 2016. |
Intera tehnološki park |
09:30 |
Sarajevo |
11. 11. 2016. |
hotel „Hollywood“ Ilidža |
09:30 |
Svako pitanje kod planiranja javnih nabavki traži posebno razjašnjenje, npr. da li već sada u Plan javnih nabavki treba uključiti nabavke putem e-aukcije ili ne? Iz tih razloga nam se čini da je planiranje javnih nabavki za 2017. godinu izuzetno važna tema koju planirano predstaviti na navedenom seminaru.
Zbog velikog broja pokrenutih žalbenih procedura u postupcima nabavki usluga osiguranja imovine i lica, odlučili smo da pripremimo odgovore na sporna pitanja zbog kojih novi ugovori u velikom procentu ne mogu biti obezbijeđeni na vrijeme. Seminar je koncipiran na način da odgovore daje i ugovornim organima i ponuđačima, a u cilju efikasnijeg provođenja ovih postupaka za obje strane.
Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama propisuje obavezu potpisivanja ugovora u postupcima javnih nabavki, što je, u nekim predmetima nabavki, teško izvodivo. Isto tako, Pravilnik propisuje da se kriterij za dodjelu ugovora definiše samo ukoliko je to primjereno, dok je sa druge strane postavljen zahtjev da se poziv za dostavu ponuda dostavlja na najmanje tri adrese ponuđača. Kako pripremiti poziv u skladu sa novim Pravilnikom, i premostiti gore pobrojane probleme u nabavcirestoranskih usluga, usluga prevođenja, seminarskih usluga, hotelskog smještaja u zemlji i inostranstvu, usluga taksi prevoza,advokatskih i notarskih usluga, usluge pranja službenih vozila, usluga sistematskog pregleda zaposlenih?
Također, ovim putem vas obavještavamo da je na 76. sjednici Vijeća ministara, održanoj 4.10.2016. godine usvojena Odluka o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, koja stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku BiH, i čijim stupanjem na snagu trenutno važeća odluka prestaje da važi. Radi blagovremenog informisanja publike, sve bitne ifnormacije će biti izložene tokom Seminara i dodatno obrađene u časopisu „Pravni savjetnik“.
Predavači su treneri za javne nabavke, koji su između ostalog i praktičari u procesu javnih nabavki. Oni će vam pružiti relevantna znanja i otkloniti postojeće dileme kod procesa planiranja javnih nabavki za narednu godinu, nabavki usluga osiguranja, usluga iz aneksa II dio B, te kod primjene preferencijalnog tretmana domaćeg prema odredbama Odluke o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg.
SADRŽAJ SEMINARA:
Planiranje javnih nabavki:
Faze planiranja – hronološki prikaz aktivnosti koje trebaju biti obavljane u sklopu planiranja;
Planiranje javnih nabavki – iskustva i problemi u dosadašnjoj implementaciji. (Smjernice za izradu valjanog plana nabavki sa aspekta nadležnih službi za reviziju);
Međuodnos plana nabavki i finansijskog plana (budžeta);
Šta sa preostalim/neutrošenim a planiranim sredstvima za 2016. godinu u Planu nabavki za 2017. godinu;
Šta kada se realizacija nabavke ili ugovora planiranih za jednu godinu produži i na narednu godinu;
Kako u planu nabavki prikazati višegodišnje okvirne sporazume i ugovore o nabavci usluga iz aneksa II dio B ZJN;
Kako provoditi nabavke do usvajanja budžeta i plana nabavki za narednu godinu;
Pravilno planiranje rokova za provođenje procedura;
Postupak izmjene Plana javnih nabavki tokom godine;
Poboljšanje internih akata i procedura kod planiranja javnih nabavki;
Rezervisani ugovori (šta su rezervisani ugovori, kako definisati kvalifikacione uslove, kako se provode postupci nabavki, šta ako postupak nabavke za rezervisani ugovor na uspije ili ponude budu iznad budžeta, obezbjeđenje realizacije rezervisanog ugovora);
Obaveza, sankcije i pravna zaštita vezana za planiranje nabavki.
E-aukcija
Nabavka usluga osiguranja lica i imovine
Usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih,
Usluga osiguranja imovine,
Usluga tehničkog pregleda, registracije i osiguranja vozila,
Nabavka usluga osiguranja iz aneksa II dio B ZJN (šta su, i kada se provode)
(smjernice za pripremu tenderske dokumentacije i specifikacija, evaluacija ponuda, popusti na premije, na šta se i kada ima smisla žaliti i koji su česti žalbeni navodi ponuđača u okviru ovih postupaka koje URŽ/KRŽ odbija kao neosnovane; šta sa potpisanim ugovorima ukoliko u toku godine dođe do promjene broja zaposlenih ili kupovine novog vozila, kako obezbijediti kontinuitet ugovora o osiguranju, itd.).
Odluku o obaveznoj primjeni preferncijalnog tretmana domaćeg
Nova Odluka o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg koja je nedavno usvojena.
Nabavka usluga iz Aneksa II dio B:
Kako pripremiti poziv i provesti nabavku:
Restoranskih usluga,
Usluga prevođenja,
Usluga taksi prevoza,
Usluge pranja službenih vozila,
Seminarskih usluga,
Hotelskog smještaja u zemlji i inostranstvu,
Advokatskih i notarskih usluga,
Usluga sistematskog pregleda zaposlenih.
Pitanja i odgovori
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Rukovodiocima/menadžerima koji donose odluke vezane za javne nabavke, zaposlenicima kod ugovornih organa (pravnici i ekonomisti), članovima Komisije za javne nabavke, zaposlenicima kod ponuđača na poslovima javnih nabavki, i svima onim koje interesuje navedena tematika.
PREDAVAČI:
Banja Luka
Dragana Kovačević – akreditovani trener AJN
Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
Amir Rahmanović – akreditovani trener za JN
Mostar:
Josip Jakovac – akreditovani trener AJN i Certificirani medjunarodni trener javnih nabavki ToT programa Evropske Komisije
Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
Sarajevo:
Dragan Vukajlović – akreditovani trener AJN
Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9.30 – 15.00 časova
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
175,oo KM po jednom učesniku;
165,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
155,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravni savjetnik“
Kotizacija uključuje:
Troškove sudjelovanja u radu seminara,
Materijal:
Priručnik o planiranju javnih nabavki – Drugo dopunjeno izdanje. Ukoliko ste nabavili ovaj priručnik možete dobiti zamjenu: Priručnik – PREGOVARAČKI POSTUPAK.
Priručnik PITANJA I ODGOVORI II dio ili PITANJA I ODGOVORI I dio (po izboru učesnika seminara)
Materijal za pisanje,
Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,
Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar prijavnog obrasca:
Tel: + 387 33 21 45 82 Fax: + 387 33 21 45 82
Mob: + 387 61 19 11 85 Mob: + 387 61 15 04 54
e-mail: [email protected]
Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminar uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Izvor: Rec.ba
SEMINARI I OBUKE
Prijave za obuku: Naučite pisati projekte
Odjeljenje za kulturu, turizam i socijalnu politiku, u saradnji sa Gradskom razvojnom agencijom organizuje 18. marta jednodnevnu obuku o temi pisanje projektnog prijedloga. Obuka će biti održana u prostorijama Gradske razvojne agencije (Josifa Pančića 8), a o tačnom terminu udruženja će biti naknadno obaviještena. (više…)
BIZLIFE
Radionica: Osnove uspješne prodaje
U maloj grupi do maksimalno 24 učesnika saznajte glavne koncepte uspješne prodaje od vodećeg prodajnog eksperta uz praktične tehnike za povećanje prodajnih rezultata. Do sada je na ovoj radionici učestvovalo preko 300 prodavača, menadžera prodaje, key account managera i direktora firmi. (više…)
SEMINARI I OBUKE
GDPR Uredba i Zakon o zaštiti ličnih podataka BiH
Seminar će se održati 25. juna od 9 do 16 časova u Hotelu Hills Sarajevo Congress & Termal spa Resort. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE12 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca