Grand kafa tržišni lider u kategoriji turske kafe

0

Kao tržišni lider turske kafe sa svojim brendovima „Grand kafa Gold“, „Grand Aroma“, „Grand DeLuxe“ i „Black N Easy“ uspjeli su zadovoljiti nepca najzahtjevnijih kafedžija i najvećih potrošača ovog napitka, čiji je udio 25 odsto na tržištu BiH. „Grand prom“ d.o.o. iz Bijeljine najveći je domaći proizvođač kafe, koji svoje brendove distribuira na čitavom području BiH. „Kafa iz ovog pogona nalazi se na čitavom tržištu BiH i danas je ovo značajno tržište sa 2.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje. Iako je prošle godine zabilježen pad prodaje turske kafe na našem tržištu, ‘Grand kafa’ je povećala svoj volumenski i vrednosni tržišni udio i ostala apsolutni lider sa čak 25 odsto učešća“, kazala je Milanka Gligić, direktorica „Grand prom“ d.o.o. Bijeljina. Najsavremenija tehnologija, pržionica u kojoj se za samo 15 minuta isprži 300 kilograma kafe u kojoj je svako zrno sirove kafe strogo kontrolisano, uslovi rada, stalno ulaganje u znanje, razvoj i održavanje tehnološke opreme, uspjeli su obezbijediti prepoznatljiv, konstantan i vrhunski kvalitet proizvoda „Grand kafe“, koji se, pored pogona u Bijeljini, proizvode još i u Srbiji, Makedoniji i Sloveniji. „Kada je kvalitet proizvoda strateška vrijednost kompanije, sve sirovine koje koristimo u proizvodnji kupuju se prema precizno utvrđenim standardima i sa porijeklom, što znači da naša briga o kvalitetu počinje na plantaži, a proces sljedivosti kvaliteta sprovodi se sve do finalnog proizvoda na polici“, istakao je Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kafa „Atlantic grupe“ i dodaje kako je „Atlantic grupa“ sa 25.000 tona godišnje neprikosnoveni lider na tržištu.

Izvor: Nezavisne