Kao dio reklamne kampanje „French carrier Orange“ sponzora Evropskog prvenstva u fudbalu 2016. boje tornja biće određene brojem tvitova, postova na fejsu i instagramu podeljenih u cilju podrške timu svoje reprezentacije.
Na primjer, ako Francuska i Engleska imaju utakmicu tog dana, navijači obe strane mogu da počnu aktivno da izražavaju podršku svom timu na društvenim mrežama prema heštagovima koji će biti određeni po UEFA-i. Poruke na socijalnim mrežama važiće od minuta poslije ponoći na dan meča, pa sve do 9:30 časova te večeri. Tim koji je dobio više podrške dobiće svoje boje projektovane na Ajfelovom tornju sve do ponoći.
Naravno, celokupna kampanja može krenuti u pogrešnom smjeru, preko auto-generisanih tvitova i objava. Ali za kampanju – Ajfelov toranj „Orange“ će imati veliki broj moderatora, kao i timove iz tri agencija za odnose s javnošću. Svaka poruka i tvit će biti „ručno“ pregledana, a kompanija je sastavila i „crnu listu“ riječi koje se neće računati čak i kod pravilnog heštega.
Izvor: Srbija danas