LinkedIn će zadržati svoje brendiranje i proizvod, a postaće dio Microsoft-ovog segmenta produktivnosti i poslovnih procesa. Direktor kompanije LinkedIn Jeff Weiner će podnositi izveštaje lično Satya Nadelli (CEO Microsofta). Akvizicija je velika za obe strane. Za Microsoft, to je ključ, nedostajući dio u kompanijinoj strategiji da izgradi više servisa za enterprise sektor.
LinkedIn će Microsoftu dati veće okvire djelovanja, kada su u pitanju servisi za društveno umrežavanje i profesionalni sadržaj. LinkedInova šira društvena pokrivenost bi Microsoftu mogla dati potencijalni kanal za prodaju više proizvoda koje softverski gigant ima u svojoj ponudi, ali bi mogao da ponudi i načine u učenju korišćenja ovih proizvoda i usluga.
Linkedin je aktivan u preko 200 zemalja i ima preko 105 miliona aktivnih korisnika na mjesečnom nivou, uz ukupno 433 miliona registrovanih korisnika. Kompanija takođe može da se pohvali i činjenicom da 60% ukupnog prometa dolazi sa mobilnih uređaja. LinkedIn je i jedan od najvećih oglasnika za poslove, sa preko sedam miliona aktivnih listinga u ovom trenutku. Ključno poslovanje kompanije je bazirano na reklamama za regrutovanje kadrova, ali i u manjem obimu na premijum pretplatama od strane korisnika.
Microsoft, s druge strane, nikada nije bio pretjerano uspešan kada su u pitanju društvene mreže, a ova akvizicija bi kompaniji mogla donijeti značajana poboljšanja na ovom polju. Očekuje se da će tokom dana na zajedničkoj konferenciji Microsoft i LinkedIn ozvaničiti svoju saradnju.
Izvor: GdeInvestirati