Connect with us

INTERVJU

U Deichmann obući važne edukacije radnika

U ogromnoj konkurentnosti kompanija važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kanidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije.

Objavljeno

 


Suzana Jež, voditeljica odjeljenja za razvoj ljudskih potencijala kompanije Deichmann obuća d.o.o. koja je ponijela titulu Najpoželjnijeg poslodavca u Fashion&Retail sektoru ističe da je vizija nihovog poslovanja u službi ljudi i da su svjesni da je ova nagrada prije svega rezultat truda i rada njihovih uposlenika.

1.     Koliko zaposlenih trenutno ima Vaša kompanija?

– Trenutno imamo u kompaniji Deichmann obuća d.o.o. 137 zaposlenika.

 2.     Da li do kraja 2016. godine planirate zapošljavanje i u kojem obimu? Da li ste u prvom polugodištu 2016. godine zapošljavali nove kadrove  i u kojem broju?

– Do kraja 2016. godine planiramo otvoriti još jednu prodavnicu Deichmann na području BiH, također postoji mogućnost zapošljavanja u postojećim poslovnicama – sa obzirom na prvo polugodište približna je ocjena zapošljavanje još  15 radnika do kraja 2016. godine.

U prvom polugodištu 2016. zaposlili smo 34 osoba, od toga smo zaposlili 20 osoba na novootvorena radna mjesta u našim novim poslovnicama u Banja Luci, Trebinju i Livnu.

 3.     Da li na tržištu rada BiH pronalazite kadrove koji imaju potrebna znanja i vještine za obavljanje poslova, ili u okviru kompanije dodatno morate raditi na edukaciji zaposlenika?

Reklama

– Na tržištu rada BiH pronalazimo kadrove koji ispunjavaju uslove navedene u našim oglasima – u tome nam je znatno pridonijela i veća prepoznatljivost zbog osvojene titule Najpoželjnijeg poslodavca u sektoru Fashion&Retail, ali također ulažemo i u dodatnu edukaciju naših zaposlenika – bez obzira na prethodno iskustvo i znanje i bez obzira na radno mjesto na koje je osoba zaposlena. Jedan od važnih ciljeva kompanije Deichmann je razvoj zaposlenika stoga organizujemo redovne radionice i obuke na kojima mogu naši zaposlenici pridobiti novo znanje i unaprijediti već postojeće.

Vjerujemo da iza svake uspješne kompanije stoje zaposlenici koji u svojem radu nalaze zadovoljstvo i radost, zato mi kao poslodavac nastojimo da našim saradnicima ponudimo priliku za dalji profesionalni i lični razvoj.

 4.     Koliko je brand poslodavca i sveukupna briga o zaposlenicima važna za privlačenje novih i zadržavanje postojećih kadrova?

– Današnje tržište rada teži tome da tražioci posla od poslodavca ne zahtijevaju samo materijalnu sigurnost, već i radnu sredinu gdje se mogu i ostvariti. Zato možemo bez i malo sumnje potvrditi da na odluku kandidata koji traže posao važno utiče i brand kompanije. Iz vlastitog iskustva znamo da kandidati prije razgovora nastoje saznati što više o potencijalnom poslodavcu i da tačno znaju što mogu očekivati!!

Svaki pojedinac ima želju da radi u kompaniji gdje je cijenjen, uvažen, gdje vlada ugodna radna atmosfera, gdje postoji mogućnost daljeg razvoja na profesionalnom nivou i gdje je lični prihod adekvatan radnoj poziciji i radnim zadacima.

Kako smo bili već treću godinu zaredom proglašeni za najpoželjnijeg poslodavca u Fashion&Retail sektoru možemo ustanoviti da je posljedica osvojene titule brojniji odaziv na naše konkurse, no, osim broja poboljšao se i kvalitet pristiglih prijava (naime, zaprimamo više biografija od kandidata koji posjeduju radno iskustvo traženo u konkursu). Značajno se povećao i broj pristiglih otvorenih molbi što možemo razumijeti kao posljedicu, a i kao uzrok toga da su tražioci posla i ostali u kompaniji Deichmann prepoznali poželjnog poslodavca.

Reklama

Vjerujemo da su najbolji brand naše kompanije naši zaposlenici. Oni predstavljaju direktan i najčešće prvi kontakt potencijalnih kandidata sa našom kompanijom. Važan pokazatelj da su naši zaposlenici zadovoljni uslovima rada u kompaniji Deichmann je niska fluktuacija. Osoba koja se osjeća dobro na svome radnom mjestu i se identifikuje sa kompanijom, je motivisan zaposlenik koji ne razmišlja o promjeni poslodavca. 

Naši zaposlenici se ponose faktom da smo bili proglašeni „Najpoželjnijim poslodavcem” u sektoru Fashion&Retail jer su svjesni da je ova nagrada prije svega rezultat njihovog truda i rada!!!

5.     Šta biste istaknuli kao najvažniju prednost Vaše kompanije kada je u pitanju odnos prema zaposlenima, šta vas to izdvaja od ostalih poslodavaca?

– Vjerujemo da je važno da su vrijednosti koje zastupa naša kompanija vrijednosti sa kojima se mogu identifikovati i naši zaposlenici. Za vlasnike dobit i rast kompanije nisu namijenjene samima sebi. Vizija kompanije Deichmann je podređena misli vodilji ”Kompanija mora služiti ljudima”.

Kako bismo bili najbolji prodavač cipela na malo, naši zaposlenici rade natprosječno i u okviru svakog radnog mjesta preduzetno, samostalno i usmjereno ka rezultatima – samostalnost.

Naši rukovodioci moraju u tu svrhu stvoriti odgovarajući manevarski prostor za samoinicijativnost zaposlenika, samoodgovornost i ponos na postignute rezultate, i sa svakim pojedinačnim saradnikom postupati kao sa osobom sa svim svojim sposobnostima, potrebama i problemima – postupanje sa zaposlenicima.

Reklama

Neka se to provodi u duhu suživota, međusobne podrške i ne u neslozi. Tako nastaje osjećaj pripadnosti. Sa dugoročnom saradnjom čuvamo iskustva zaposlenika i osiguravamo stalnost u našem preduzeću – sigurnost.

Podstičemo osobe koje su spremne ciljano oblikovati naše preduzeće, a naši su zaposlenici ujedno i učesnici u uspjehu preduzeća – razvoj na ličnom i profesionalnom nivou.

Razvoj kadrova je u preduzeću jedna od najznačajnijih strateških smjernica. Razvoj naših zaposlenika je naš prioritet zato u njihov razvoj puno ulažemo – od tečajeva i radionica do seminara koji su, naravno, prilagođeni pojedincu odnosno njegovom radnom mjestu. Razvijamo svijest da su obrazovanje, osposobljavanje i osviještenost naše osnovno pravo, dužnost i odgovornost.

Također je jedan od naših prioriteta upravljanje zaposlenicima. Imamo izrađene smjernice upravljanja koje slijedimo. Ove smjernice dopunjuju i konkretiziraju osnovna načela koja su dio vrijednosti i ciljeva našeg preduzeća na području upravljanja i zajedničke saradnje, te su formulisana u »Ciljanim okvirima« preduzeća. To su »pravila igre« koja slijedi naš rukovodeći kadar prilikom svakodnevnog rada sa obzirom na situaciju, na svim područjima i nivoima u preduzeću.

Naše smjernice rukovođenja su sljedeće: »Velika brižljivost pri odabiru zaposlenika«, »Biti uzor«, »Pokloniti povjerenje i pobijediti«, »Iskoristiti prednost«, »Informisati i postavljati cilljeve«, »Usredotočiti se na bitno«, »Donositi odluke«, »Vidjeti cjelinu« i  »Pozitivno razmišljati«.

6.     Šta za Vašu kompaniju znači priznanje Najpoželjniji poslodavac?

Reklama

– Prije svega je za nas od velikog značenja mišljenje „neutralnih” osoba koje posao traže ili imaju želju da ga mijenjaju, tako možemo utvrditi što je važno njima i  što misle o nama kao poslodavcu.

Izbor na natječaju» Najpoželjniji poslodavac« služi nam kao neke vrste vanjsko mjerilo odnosno pokazatelj da potvrdimo da li naša zalaganja kreću u pravom smjeru. Rezultat istraživanja je također i ogledalo kompanije koje nam pokaže na kojem području radimo dobro i gdje još imamo rezerve.

Izbor najpoželjnijeg poslodavca godine nije samo istraživanje mišljenja o radnim mjestima i o preduzećima, nego je to i aktivan podsticaj napretku na području upravljanja ljudskim potencijalima, podsticaj preduzetnosti i kreativnom pridonosu zaposlenih ka uspjehu i rasti preduzeća.

Većinu informacija o radnoj atmosferi u našim poslovnicama možemo dobiti od kupaca i osoba koje učestvuju u takvim natječajima, ovakve povratne Informacji su objektivne, jer osobe nisu opterećene sa kompanijom, vide i osjete pravu atmosferu u prodavnici – zato nam izbor za najpoželjnijeg poslodavca u sektoru Fashion & Retail zaista puno znači!!!

Na kraju želimo još jednom naglasiti da najviše zahvale za to da valjamo u sektoru Fashion & Retail kao najpoželjniji poslodavac već treči put zaredom ide našim zaposlenicima u prodaji, oni su ključne osobe koje su u stalnom dodiru sa kupcima i koje stvaraju pravu sliku radne atmosfere u našom preduzeću. Oni stvaraju naš brand.

Izvor: Posao.ba

Reklama
Nastavite čitati

BIZLIFE

Nepalcu je BiH obećana zemlja, većinu zarade šalje porodici

Objavljeno

 

Od

Ashok Tamang se prije godinu i po dana oprostio od supruge, 14-ogodišnje kćeri i tek rođenog sina, kako bi došao raditi kao građevinac u Bosni i Hercegovini.

U Sarajevo je stigao iz Nepala, države u podnožju najvišeg svjetskog planinskog masiva Himalaja.

Tamag je jedan od oko 5.000 stranih radnika u Bosni i Hercegovini, čiji broj se skoro udvostručio od 2020. godine, pokazuju podaci entitetskih zavoda za zapošljavanje- piše Buka.

Najviše ih je ove godine došlo iz Turske, Srbije, Bangladeša, Kuvajta i Hrvatske, pokazuju isti podaci.

Tamang kaže da je iz Katmandua, prijestolnice Nepala, došao da radi u sarajevskoj građevinskom poduzeću “Omega Group”, kako bi sebi i porodici osigurao bolji život.

On je, uz još jedanaest zemljaka iz Nepala, u BiH došao posredstvom nepalske agencije za posredovanje pri zapošljavanju. Trebalo mu je, kaže, više od tri mjeseca da prikupi sve potrebne dokumente, jer građanima Nepala nije lako dobiti vizu za evropske zemlje, piše Radio Slobodna Evropa.

Reklama

Dodaje kako je radio na gradilištima u Prijedoru i drugim gradovima, te da je zadovoljan uslovima rada i smještaja.

Uz platu od 1.800 maraka (oko 900 eura), Tamang ima plaćen smještaj i tri obroka dnevno. Stoga većinu zarade može poslati u Nepal, gdje mjesečne plate često iznose samo par stotina američkih dolara.

Nisam još išao kući. Planiramo u sljedećih šest mjeseci i nadam se da ću ih vidjeti što prije. Razgovaramo često putem interneta, jer mi jako nedostaju”, kaže Tamang, jedan od oko 80 građana Nepala zaposlenih u BiH.

Buka

Nastavite čitati

PRIVREDA

Višković: U maju pregovori, a u junu povećanje plata

Objavljeno

 

Vlada Republike Srpske planira da početkom maja pokrene pregovore sa partnerima za povećanje plata u javnom sektoru, a povećanje će se odnositi već od juna ove godine, potvrdio je za Banjaluka.net premijer Radovan Višković. (više…)

Nastavite čitati

PRIVREDA

Marinko Umičević: Nisam političar, već čovjek iz naroda koji živi sa svojim radnicima

Objavljeno

 

Banjalučanin, obućar, tehnički direktor, ugledni privrednik, sportski radnik, humanista, čovjek jake volje i bez dlake na jeziku, političar i neko ko radi od „jutra do sutra“ i ko je uvijek uz svoje radnike…kako drugačije opisati Marinka Umičevića, tehničkog direktora banjalučke Tvornice obuće „Bema“. (više…)

Nastavite čitati

U trendu