SEMINARI I OBUKE
Radionica: Kako fanove pretvoriti u kupce?
BANJA LUKA / SARAJEVO / MOSTAR – Agencija za profesionalno usavršavanje i event management – Apriori poziva vas na jednodnevnu radionicu: „Prodajni lijevak – Kako fanove pretvoriti u kupce?“
Radionica će se održati u sljedećim terminima:
- BANJA LUKA, 14.02.2017. sa početkom u 9 časova u hotelu „Bosna“, Ul. Kralja Petra I Karađorđevića br. 97 PROGRAM PRIJAVA
- SARAJEVO, 15.02.2017. sa početkom u 9 časova u hotelu „Sarajevo“, Ul. Džemala Bijedića 169 A PROGRAM PRIJAVA
- MOSTAR, 16.02.2017. sa početkom u 9 časova u hotelu „Mostar“, Ul. Kneza Domagoja bb PROGRAM PRIJAVA
Iza svake uspjesne i profitabilne Internet kampanje stoji jedan ili vise pametno osmisljenih prodajnih lijevaka. Ukoliko nemate prodajni lijevak, vase Internet aktivnosti se svode na prikupljanje lajkova i posjeta, bez jasne ideje sto se tacno dogadja i kako fanove pretvoriti u redovne kupce.
Prodajni lijevak koristi se za digitalne kanale komunikacije: Facebook, email, Google, YouTube, Instagram, ali i nedigitalne vidove oglasavanja kao sto su bilboardi i TV.
NA RADIONICI CETE NAUCITI
- Kako fanove i “lajkove” pretvoriti u pratioce i kupce;
- Kako automatizirati proces i postici da se sve desava “samo od sebe”;
- Kako posjetioce i “preglede” vase web stranice i profila pretvoriti u kupce;
- Kako kreirati prodajni lijevak za svoj biznis.
CILJNA GRUPA
- Direktori i voditelji marketinga i komunikacija u javnim i privatnim firmama;
- Zaposlenici u marketinskim agencijama;
- Brand manageri;
- Direktori i voditelji prodaje;
- Vlasnici privatnih firmi i obrta;
- Voditelji javnih ustanova;
- Individue koje zele kreirati i mjeriti prave kampanje na drustvenim mrezama.
Predavač na radionici je ISTOK PAVLOVIC, savjetnik za digitalni marketing koji radi u Americi (Silikonska dolina i San Francisco). Proteklih 10 godina bavi se poslovima kreiranja poslovnih i prodajnih lijevaka na Internetu. Trenutno je angažovan na poslovima marketinga u americkoj kompaniji Frame koja je dobila $10M investicija. U Beogradu predaje digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije. Do sada je bio savjetnik za digitalni marketing za brendove Jelen Pivo, Grand Kafa, Zepter, Home Centar i brojne druge. Zanimljive novosti iz svijeta digitalnog marketinga mozete procitati na autorskom blogu www.istokpavlovic.com/blog
Vise informacija o radionici možete pronaći OVDJE.
Privrednik.ba
SEMINARI I OBUKE
Prijave za obuku: Naučite pisati projekte
Odjeljenje za kulturu, turizam i socijalnu politiku, u saradnji sa Gradskom razvojnom agencijom organizuje 18. marta jednodnevnu obuku o temi pisanje projektnog prijedloga. Obuka će biti održana u prostorijama Gradske razvojne agencije (Josifa Pančića 8), a o tačnom terminu udruženja će biti naknadno obaviještena. (više…)
BIZLIFE
Radionica: Osnove uspješne prodaje
U maloj grupi do maksimalno 24 učesnika saznajte glavne koncepte uspješne prodaje od vodećeg prodajnog eksperta uz praktične tehnike za povećanje prodajnih rezultata. Do sada je na ovoj radionici učestvovalo preko 300 prodavača, menadžera prodaje, key account managera i direktora firmi. (više…)
SEMINARI I OBUKE
GDPR Uredba i Zakon o zaštiti ličnih podataka BiH
Seminar će se održati 25. juna od 9 do 16 časova u Hotelu Hills Sarajevo Congress & Termal spa Resort. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE11 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca