Connect with us

TEHNOLOGIJA

Drugačiji od drugih: Antidruštvena mreža ima više od 250 milijuna korisnika

Objavljeno

 


Osnivač Pinteresta kaže da je njegova društvena mreža drugačija od konkurencije – na njoj nema influencera niti su bitni lajkovi, već Pinterest inspirira korisnike na kreativnost.

Pojam društvene mreže u velikom je broju slučajeva izgubio svoj smisao – umjesto druženja i povezivanja s prijateljima, za mnoge su Facebook i Instagram postali poligoni za samohvalu, ove se platforme iskorištavaju za zlostavljanje drugih korisnika, dijelu influencera više uopće nisu važni pratitelji i prijatelji, već samo cifre koje mogu zaraditi, dok veliki broj ljudi zbog virtualnog života zanemaruje stvarni život koji im prolazi dok su njihovi pogledi i misli fokusirani na ekrane i lajkove.

Jedna društvena mreža ipak se izdvaja po načinu korištenja od većine drugih platformi, a to je – Pinterest. Prema Benu Silbermannu, osnivaču mreže na kojoj se postavljaju fotografije, infografike i slično, Pinterest je potpuno drugačiji od konkurencije i riječ je o nekoj vrsti antidruštvene mreže. Poanta ove mreže, objasnio je Silbermann za CNN, jest da inspirira druge ljude na kreativnost, a tu kreativnost neće izražavati na internetu, već offline – npr. na Pinterestu će pronaći recepte, ideje za vjenčanja ili uređenje doma i slično.

U centru mreže je sam korisnik i njegovi osobni interesi te na Pinterestu nema influencera koje brendovi plaćaju za promociju njihovih proizvoda i usluga. Također, nije važan broj pratitelja ili praćenje slavnih osoba na mreži jer im Pinterest ionako nije važan kao alat za samopromociju, već se sve vrti oko samih korisnika i onoga što oni zaista vole.

Pinterest je pokrenut 2010. godine te su se iz ove kompanije prošle godine pohvalili kako je broj korisnika narastao na 250 milijuna, što su velike brojke, ali ipak manje od konkurentskih i poznatijih mreža – Facebook ima 2,32 milijarde korisnika, Instagram više od milijardu, a Twitter oko 320 milijuna. Silbermann kaže kako je mreža pokrenuta kao alat za roditelje, no korisnička baza brzo se proširila i sada sadržaj i pinove koriste brojni kreativni profesionalci kao beskrajan izvor ideja i inspiracije.

U razgovoru za CNN naglasio je kako postoje brojne stvari koje bi mogli napraviti kako bi povećali korisničku bazu, „no to ne bi bilo u duhu Pinteresta“ te smatra da su iznimno sretni što njihovi investitori i korisnici prepoznaju posvećenost dugoročnom rastu, a vidjet ćemo hoće li se to promijeniti nakon što kompanija izađe na burzu – što je u planu ove godine.

Reklama

Izvor: CNN

TEHNOLOGIJA

Kompanija Richarda Bransona u BiH promijenila vlasnike i identitet

Objavljeno

 

Od

Kompanija Virgin Pulse Bosnia, jedan od vodećih IT firmi u Bosni i Hercegovini, primijenila je ime i vizuelni identitet, nakon spajanja i promijena u vlasničkoj strukturi.

Podsjećanja radi, riječ je o kompaniji koju je osnovao britanski milijarder Richard Branson.

Kompanija Virgin Pulse nedavno je spojena sa drugom kompanijom, HealthComp. Nova kompanija koja je nastala spajanjem ove dvije firme zove se Personify Health, pa je posljedično preimenovana i kompanija u BiH, izvještava BiznisInfo.ba.

Kombinovana vrijednost dvije kompanije je 3 mlrd USD. Obje kompanije se bave unapređenjem zdravlja koristeći najsavremenije tehnologije.

Od spajanja, dvije firme su predstavile prvu i jedinu personaliziranu zdravstvenu platformu – sve na jednom mjestu. Personify Health pomaže firmama da optimiziraju ulaganja u svoje članove dok istovremeno osnažuje ljude da se dublje bave svojim zdravljem.

Nova kompanija ima kompleksnu vlasničku strukturu iza koje stoje veliki ulagači. Većinski vlasnik Personify Healtha je fond New Mountain Capital, div koji upravlja imovinom ukupne vrijednosti od preko 40 mlrd USD. Fond je osnovao Steve Klinsky 1999. godine.

Reklama

Drugi veliki dioničari Personify Healtha su Blackstone, Marlin Equity Partners i Morgan Health.

Kako je BiznisInfo.ba ranije pisao, firma Virgin Pulse Bosnia prošle godine je ostvarila ukupne prihode od oko 32,4 mil KM. To su rekordni prihodi i predstavljanju veliko povećanje u odnosu na 21,4 mil KM iz 2021. godine ili 12,7 miliona iz 2020. godine. Nedavno su dosegli broj od 600 zaposlenih u BiH.

Virgin Pulse Bosnia ima sjedište u Tuzli i ured u Sarajevu. Ova kompanija u BiH se neprestano širi. Riječ je trenutno o jednoj od vodećih kompanija u BiH iz IT industrije. Iz naše zemlje, oni rade sa klijentima širom svijeta.

Virgin Puls je 2018. preuzeo tuzlansku firmu Piksel Interactive koja je tada zapošljavala oko 100 mladih i obrazovanih ljudi. Kompanija, koja se od tada zove Virgin Pulse Bosnia, konstantno se širi. Agencija za promociju stranih investicija proglasila Virgin Pulse jednim od najznačajnijih stranih investitora u BiH u 2021.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 

Od

Najveća regionalna platforma za elektroničku trgovinu Ananas, članica Delta Holdinga Miroslava Miškovića, planira ove godine ući na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, obznanila je danas na konferenciji za novinare viša potpredsjednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holdinga Marija Desivojević Cvetković.

– Platforma je u prošloj godini otvorila svoje urede u Sjevernoj Makedoniji, a u ovoj godini planiran je izlazak na nova tržišta regije, prije svega Crne Gore već u prvoj polovini godine. Smatramo kako ova zemlja ima veliki potencijal. Također, početkom druge polovine godine planiramo i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine – kazala je Desivojević Cvetković.

Ananas na crnogorsko tržište neće ući putem akvizicije postojećeg e-trgovca kako je to uradio u Sjevernog Makedoniji nego izravno. Cvetkovićeva je najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova.

Manager.ba

Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Google lansirao Gemini, odgovor na Chat GPT

Objavljeno

 

Od

Google je u srijedu lansirao ono što smatra svojim najvećim i najsposobnijim modelom vještačke inteligencije dok raste pritisak na kompaniju da odgovori kako će unovčiti AI.

Veliki jezički model Gemini uključivaće paket od tri različite veličine: Gemini Ultra, njegova najveća, najsposobnija kategorija; Gemini Pro, koji se prilagođava širokom rasponu zadataka; i Gemini Nano, koji će koristiti za specifične zadatke i mobilne uređaje.

Za sada, kompanija planira da licencira Gemini korisnicima putem Google Clouda za korištenje u vlastitim aplikacijama. Od 13. decembra programeri i poslovni korisnici mogu pristupiti Gemini Pro putem Gemini API-ja u Google AI Studiju ili Google Cloud Vertex AI. Android programeri takođe će moći da grade s Gemini Nano.

Gemini će se takođe koristiti za pokretanje Googleovih proizvoda kao što su njegov Bard chatbot i Search Generative Experience, koji pokušava odgovoriti na upite pretraživanja tekstom u stilu razgovora (SGE još nije široko dostupan).

Gemini Ultra je prvi model koji nadmašuje ljudske stručnjake na MMLU-u , koji koristi kombinaciju 57 predmeta kao što su matematika, fizika, istorija, pravo, medicina i etika za testiranje znanja o svijetu i sposobnosti rješavanja problema, kompanija je rekla u blog postu u srijedu. Navodno može razumjeti nijanse i razmišljanje u složenim temama.

Gemini je rezultat velikih zajedničkih napora timova Googlea, uključujući naše kolege iz Google Researcha – napisao je izvršni direktor Sundar Pichai u objavi na blogu u srijedu. “Izgrađen je od temelja da bude multimodalan, što znači da može generalizovati i neprimjetno razumjeti, djelovati i kombinirati različite vrste informacija uključujući tekst, kod, audio, sliku i video.”

Reklama

Počevši od danas, Googleov chatbot Bard koristit će Gemini Pro za pomoć s naprednim razmišljanjem, planiranjem, razumijevanjem i drugim mogućnostima. Početkom sljedeće godine pokrenuće “Bard Advanced”, koji će koristiti Gemini Ultra, rekli su rukovodioci  u razgovoru s novinarima u utorak. Predstavlja najveće ažuriranje Barda, njegovog chatbota sličnog ChatGPT-u, prenio je SEEbiz.

Nastavite čitati

U trendu