Connect with us

PREDUZETNIŠTVO

Pogledajte koliko poznati zarađuju od objava na Instagramu

Objavljeno

 


Izvještaj marketinške kompanije Izea pokazao je da je prosječna cijena sponzorirane fotografije na Instagram profilu neke uticajne osobe od 2014. do 2019. godine porasla sa 134 na 1.642 američka dolara.

„Business Insider“ piše da su kompanije spremne raskošno platiti fotografije, videe, „priče“ i blogove. Ali, jedan stručnjak tvrdi da to ne znači da će tradicionalno oglašavanje umrijeti, prenosi jutarnji.hr.

„Digitalni marketing jedan je marketingu od usta do usta, ali kompanije će uvijek miješati tradicionalne i modernije metode“, rekao je Yuval Ben-Itzhak, glavni operativac platforme za marketing na društvenim mrežama Socialbakers.

U izvještaju su analizirane sponzorirane objave na Facebooku, YouTubeu, Instagramu i blogovima, a proučavane su cijene koje su se postizale od 2014. do 2019. godine. Analiza je pokazala da svi akteri na tržištu mogu dobro zaraditi, od uticajnih osoba koje prati manje od 100 hiljada ljudi do poznatih osoba iz drugih industrija koje prate milioni ili desetine miliona ljudi.

Na primjer, prosječna cijena sponzorisane objave na Instagramu porasla je za 44 odsto samo od 2018. do 2019. godine, a sponzorisana blog objava u 2019. je godini košta 1.442 dolara, dok je 2006. godine koštala 7,39 dolara. YouTube videi su najskuplji i danas koštaju u prosjeku 6.700 dolara. Facebook status, tweet i obična blog objava u 2019. godini koštali su 395, 422 i 407 dolara.

Veći broj uticajnih osoba na društvenim mrežama znači i veću kontrolu objava pa je tako ove godine Instagram trima korisnicima zabranio objavljivanje sadržaja kojim su se promovisali proizvodi za mršavljenje. Navedeno je da su „neodgovorni“.

Reklama

Istraživanje kompanije Izea sugeriše da je broj sponzorisanih objava ove godine narastao za 150 odsto u odnosu na prošlu i predviđa da će tržište marketinga uticajnih osoba 2020. vrijediti 10 milijardi dolara.

PRIVREDA

Bihaćka plantaža američke borovnice sa 6000 sadnica opravdava svoje postojanje

Objavljeno

 

Od

Sanela i Nusret Sušić u bihaćkom prigradskom naselju Vikići podignuli su plantažu američke borovnice sa 6000 sadnica na površini dva i pol dunuma koja ovih dana opravdava svoje postojanje. U ovaj obiteljski projekt supružnici Sušić uložili su više od 300 000 KM. (više…)

Nastavite čitati

PREDUZETNIŠTVO

Knjige koje će vam pomoći da izgradite preduzetnički duh

Objavljeno

 

Od

Dobri preduzetnici moraju da imaju hrabrosti da bi uspeli, ali deluje da je tu hrabrost sve teže posedovati. Između globalne recesije i pandemije koja se ubrzava, tržište može izgledati mnogo više neprijateljski nastrojeno prema vama nego ikada. (više…)

Nastavite čitati

BIZLIFE

Ovih šest stvari svaki dobar šef MORA da zna!

Pred vama su neki od načina na koje možete da napravite dobar poslovni tim i budete šef kog će ljudi cjeniti.

Objavljeno

 

Biti šef jeste prijatna, ali i vrlo izazovna pozicija. Mnogi mladi menadžeri u poslu ponekad nisu svesni svih strana ove pozicije. Ne očekuju da, kao lideri, upravo oni moraju da naprave tim koji je kvalitetan i kojem veruju. To je prvi preduslov da menadžer ne mora ubuduće da razmišlja o tome zašto je neko ostao duže na pauzi ili da li će sastanak proći u najboljem redu ako mu šef ne prisustvuje. (više…)

Nastavite čitati

U trendu