Connect with us

ANALIZE

Rezime Sarajevo Holiday Marketa: Zaposleno oko 100 osoba, država zaradila 100.000 KM

Objavljeno

 


U sarajevskom parku Hastahana na Marijin Dvoru od 04. decembra 2019. do 13. januara 2020. održan je 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Market koji je, kako su organizatori naveli, protekao s velikim uspjehom.

Organizatori su naveli kako je na 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketu direktno zaposleno oko 100 osoba, a ukoliko se u obzir uzmu spoljni saradnici, uposlenici kod zakupaca i dobavljača oko 1.000 osoba su na određeni način ostvarile korist od realizacije ovog projekta.

„Također, kroz plaćanje zakupnine za prostor, indirektnih i direktnih poreza i ostalih dažbina, Coca-Cola Sarajevo Holiday Market je u budžete raznih nivoa vlasti u BiH uplatio više od 100.000 KM. Također, posjetilo ga je i oko 200.000 posjetilaca, među kojima je i veliki broj turista koji su novogodišnje praznike odlučili proslaviti upravo u glavnom gradu BiH“, naveli su iz organizacije Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa.

U sklopu ovog događaja proslavljeni su svi praznici koji se tradicionalno zimi slave u Sarajevu (katolički i pravoslavni božić, Hanukkah, nove godine po Gregorijanskom i Julijanskom kalendaru), čime je dat doprinos afirmiranju multietničkog karaktera glavnog grada BiH.

„Tokom 41 dana trajanja, 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Market ponudio je i pregršt zanimljivih sadržaja za sve generacije. Tako su se najmlađi u dječijoj igraonici Argeta Junior Play House zabavljali, igrali i učili, dok je Coca-Cola selo Djeda mraza bilo omiljeno mjesto za kreiranje prazničnih uspomena“, naveli su.

Brojnu djecu, ali i one nešto starije privuklo je i Jaffa klizalište, koje besplatno klizanje nudi sve do 02. februara 2020, a u toku je i Jaffa besplatna škola klizanja za djecu, koju pohađa preko 150 mališana.

Reklama

„Mnoštvo zabave ponudili su i sadržaji Luna parka Bolero, kao i Carlsberg Holiday Pub, gdje je održano preko stotinu što dnevnih, što večernjih programa. Svoje proizvode je na 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketu predstavilo 20 zakupaca, većinom domaćih obrtnika“, naveli su.

Tokom trajanja 9. Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa realizirano je i nekoliko društveno odgovornih projekata, poput humanitarne modne revije agencije NovamaS, kao i tradicionalnog Klix.ba humanitarnog partija, na kojem je prikupljeno preko 10.000 KM za podršku projektima Udruženja Pomozi.ba.

„Sve u svemu, ovogodišnje izdanje Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa proteklo je sa velikim uspjehom i u potpunosti je ispunilo ciljeve osnivača – organizatora“, navedeno je u saopćenju.

Podsjećamo, Coca-Cola Sarajevo Holiday Market je zajednička aktivnost Fondacije Sarajevo Navigator i U.G. ZUP Baščaršija, nastala još 2010. godine pod okriljem USAID Sida Firma Projecta.

Izvor: klix.ba

Reklama
Nastavite čitati

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu