Connect with us

ANALIZE

KORONA POVEĆALA PRIHODE GEJMERIMA Rekordnih 10 milijardi dolara potrošeno na digitalne igrice

Objavljeno

 


Potrošnja na digitalne igrice dostigla je u martu rekordnih 10 milijardi dolara, budući da se ljudi zatvoreni u domovima zbog pandemije korona virusa više igraju, objavila je u četvrtak specijalizovana kompanija SuperData.

Ukupni prihodi od prodaje digitalnih igrica u martu su bili 11 odsto viši nego u istom periodu prošle godine, navodi Super Data, objašnjavajući da je glavni razlog za pojačanu kupovinu digitalnim preuzimanjem zatvaranje fizičkih trgovina, prenosi portal SEEbiz.

Prihodi od prodaje igrica koje se igraju na vodećim konzolama skočili su u martu 70 odsto u odnosu na prethodni mjesec, na 1,5 milijardi dolara. Potrošnja na igrice koje se igraju na personalnim računarima visokih performansi popela se 56 odsto, na 567 miliona dolara.

Igrice koje se igraju na konzolama i na ličnim računarima posebno su popularne u Evropi i Severnoj Americi, gdje su ograničenja izlaska pooštrena u martu zbog pandemije.
Potrošnja na mobilne igrice, koje se velikim dijelom igraju na mobilnim telefonima, porasla je 15 odsto, na 5,7 milijardi dolara, izvestili su iz SuperDate.

– Ljudi se okreću igricama kao pouzdanom obliku zabave u vrijeme krize Covida-19 i koriste internet opciju za igru sa više igrača da budu u kontaktu s drugima – navodi SuperData u postu na blogu.

Među “bestselerima” izdvajaju Nintendovu digitalnu porodičnu igricu “Animal Crossing: New Horizons”, sa 5 miliona prodatih digitalnih kopija, najviše u jednom mjesecu otkad je puštena u prodaju.

Reklama

Ističu i “Pokemon Go” čija je prodaja u martu skočila 18 odsto, nakon što je proizvođač Niantic izmjenio njene karakteristike kako igrači više ne bi morali izlaziti napolje u potrazi za Pokemonima, tumači SuperData.

Srpskainfo.com

Nastavite čitati

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu