Connect with us

ANALIZE

KORONA PROMIJENILA NAVIKE Radni dan tokom pandemije traje duže skoro sat

Objavljeno

 


Poslije karantinskih mjera, tokom kojih je većina građana posao obavljala od kuće, prosječan radni dan se produžio, a broj sastanaka i poslatih mejlova se povećao.

Sudeći prema rezultatima studije koja je rađena u više od 20 hiljada kompanija u 16 gradova SAD, Evrope i Srednjeg istoka, digitalno komuniciranje između zaposlenih očigledno znači mnogo više posla, prenosi Startit.

Istraživači su uporedili ponašanje zaposlenih tokom dva perioda od osam nedjelja prije i poslije karantina usljed pandemije Covid-19, prenosi Blic.

Gledajući mejlove i metapodatke o sastancima izračunali su da je poslije karantina radni dan trajao 48,5 minuta duže u odnosu na prethodni period, kao i da se broj sastanaka povećao za 13 odsto, i da su ljudi slali u prosjeku 1,4 mejla više po danu, prenosi Bloomberg.

U nekoliko gradova, poput Čikaga i Los Anđelesa, prosječna dužina radnog dana vratila se na nivo prije pandemije, ali su duži radni dani ostali u Njujorku, San Hozeu i u većem dijelu Evrope.

Druge analize, koje posmatraju VPN podatke, pokazale su da su Amerikanci radili i do tri sata više, kao i da su se logovali u nekarakteristično doba dana ili noći. Objašnjenje za narušeni raspored može se naći u brizi o djeci, zamagljenim granicama između posla i kuće, kao i stresovima usljed ekonomske recesije.

Reklama

Ipak, istraživači tvrde da je potrebno još istraživanja kako bi se vidjelo da li su se navike trajno promenile, mada ne očekuju da će se ponašanje uskoro vratiti na nivo prije pandemije.

S druge strane, u jednom drugom istraživanju skoro 60 odsto direktora ocijenilo je da zaposleni koji rade od kuće imaju slabiji učinak nego kada posao obavljaju u kancelariji.

Biznisinfo

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu