Connect with us

ANALIZE

Na koje načine svakodnevno gubimo novac

Objavljeno

 


Većina ljudi nije ni svjesna toga da na svakom koraku čini stvari koje im izbijaju novac iz džepova koji nije morao da bude potrošen i koji je, uz samo malo razmišljanja i planiranja, mogao da bude preusmjeren na nešto korisnije.

Na ovih 7 načina gubimo novac i ne znajući

Plaćamo punu cijenu stvari

Sa proizvodima koji su svakodnevno na akciji u nekoj prodavnici, potpuno je besmisleno bacanje novca na plaćanje pune cijene namirnica, ili bilo kog drugog proizvoda. Upravo je to način na koji nam „ode“ najviše novca. Pratite akcije i popuste i ostaće vam više novca u novčaniku.

Plaćamo previše bankarskih naknada

Ukoliko često podižete novac sa tuđih bankomata, ako uzimate izvještaj o stanju na računu sa bankomata, ako tražite od banke izvod računa i ako plaćate račune u banci, a ne putem interneta, ostajete bez ozbiljnih količina novca, što otkrijete tek na sljedećem izvodu iz banke i to pod uslovom da ga detaljnije proučite.

Ne kupujemo unaprijed

Najgore vrijeme da kupujemo zimski kaput je zima. Najgore vrijeme da kupujemo kostim za Noć veštica su dani pred taj praznik. Najgore vrijeme za kupovinu kupaćeg kostima je usred ljeta. Umjesto toga, sve ove stvari trebalo bi kupovati kad im vrijeme nije, van sezone, jer su tada neuporedivo jeftiniji.

Trošimo previše na hranu u restoranima

Ukoliko svakog dana jedan obrok naručimo ili jedemo u restoranu, potrošićemo mnogo više novca nego da te obroke spremamo kod kuće i jedemo ih možda i po dva dana. Naravno, ako ne znate da spremite tajlandsku hranu, a baš vam se jede, izađite, ali ne svakog dana i uštedićete dosta novca.

Reklama

Preskačemo „Happy Hour“ ponude

Ovi periodi sniženih cijena i posebnih popusta koje sve češće praktikuju restorani dobar su način da se uštedi novac kupovinom obroka ili pića po sniženim cijenama.

Ostavljamo uključenje uređaje

Mnogi i ne znaju da punjač uključen u struju, aparat za kafu koji nije skroz isključen, ili zaboravljena uključena sijalica, troši struju i nabija veći račun. Zato gasite sve uređaje kada ih ne koristite, a posebno kada izlazite iz kuće.

Kupujemo namirnice dok smo gladni

Ako su vam računi za kupovinu namirnica uvijek visoki, a frižider nedovoljno funkcionalno napunjen odmah poslije kupovine, vjerovatno ste kupovali gladni, pa ste uzimali ono što vam traže oči, a ne mozak. Zato, kada idete u kupovinu namirnica, obavezno pojedite nešto prije toga i račun će vam biti manji.

Biznis.telegraf

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu