Connect with us

ANALIZE

Stanovnici BiH troše 650 dolara za pivo godišnje

Objavljeno

 


Bosna i Hercegovini se našla na osmom mjestu liste najvećih pivopija, ali zahvaljujući prosječnoj cijeni od dva dolara po boci, stanovnici BiH godišnje izdvoje oko 650 dolara za pivo.

Mnogi putnici smatraju neophodnim dijelom svojih putovanja isprobavanje lokalnih piva. Međutim, cijena ovog poznatog alkoholnog pića se dramatično razlikuje od države do države.

Kako biste bili sigurni da ćete isprobati neka od najukusnijih piva na svijetu bez probijanja budžeta, „Expensivity“ je uporedio cijene piva u 58 zemalja. Da bi prikupila podatke, ova veb stranica je uporedila cijene piva u supermarketima, kao i u hotelskim barovima, i izračunala srednju vrijednost flaše piva od 330 mililitara po državama.

Najskuplje pivo na svijetu je u bliskoistočnoj državi Katar. U prosjeku, ovdje pivo košta 11,26 dolara po flaši. Ali, u Kataru ne samo da ćete najskuplje platiti flašu piva, već ćete morati da pribavite i specijalnu dozvolu da biste mogli da ga kupite.

Takođe, Katar je uveo stopostotni porez na uvoz alkohola uoči Svjetskog prvenstva u fudbalu koje će biti održano 2022. godine, pa otuda i tako visoka cijena flaše piva.

Najjeftinije pivo možete da popijete u Južnoj Africi – košta 1,68 američkih dolara po boci.

Reklama

Češka je bila pobjednik po najvišoj stopi potrošnje piva, budući da u prosjeku jedna osoba popije čak 468 flaša ovog pića godišnje.

Država čiji građani potroše najviše novca na pivo je Njemačka, sa gotovo 2.000 dolara po osobi godišnje.

Telegraf.rs

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu