Connect with us

ANALIZE

Zajedničko balkansko tržište donijelo bi dodatni rast BDP-a od 6,7 posto

Objavljeno

 


Uspostava zajedničkog tržišta na zapadnom Balkanu mogla bi donijeti daljnji rast bruto domaćeg proizvoda u regiji.

U video obraćanju objavljenom na službenoj internetskoj stranici, glavna tajnica Vijeća za regionalnu saradnju Majlinda Bregu je iznijela argumente u korist uspostave zajedničkog regionalnog tržišta, ističući kako je tržište od 18 miliona ljudi vrlo privlačno za EU i globalnu scenu.

Rekla je da je 1,4 milona ljudi registrirano kao nezaposleno na zapadnom Balkanu, od čega 760 000 žena, dodajući da je u regiji zaposleno milion više muškaraca nego žena.

– Veće tržište znači više trgovine, više ulaganja, više prilika, inovacija, bolja digitalna rješenja, lakše poslovanje… sve to podrazumijeva veći broj boljih poslova. Zajedničko regionalno tržište može našoj regiji donijeti dodatni rast BDP-a od 6,7 posto, koji nam je prijeko potreban, pogotovo sada kad se približavamo oporavku, rekla je Bregu.

Naglašavajući da se „politike saradnje neće dogoditi ako nema domaće potpore“, glavna tajnica RCC-a naglasila potrebu da se svi obavežu ispuniti obećanje.

Kao značajnu prednost zajedničkog tržišta, Bregu je naglasila slobodu putovanja za sve građane samo s osobnom iskaznicom, ali ne samo zbog turizma, već i zbog lakšeg učenja, rada i poslovanja u regiji, bez zapreka za strance.

Reklama

Dodala je da se regija tu neće zaustaviti i da su potrebni konkretni rezultati na ovogodišnjem summitu u Berlinu.

Napori regije u reformskom programu za zajedničko tržište zapadnog Balkana i zelene koridore stječu široko priznanje, a ove sedmice potporu su dali i ministri vanjskih poslova i razvoja zemalja G7.

Indikator.ba

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu