Connect with us

TEHNOLOGIJA

TikTok testira starosna ograničenja

Objavljeno

 


TikTok počinje da testira načine za starosno ograničenje nekih vrsta sadržaja u svojoj aplikaciji usred napora da poboljša bezbjednosne funkcije za tinejdžere.

Sve je još u ranoj fazi, ali kompanija kaže da je cilj zaštititi mlađe korisnike od sadržaja za odrasle ili drugih potencijalno neprikladnih video zapisa.

TikTok se, kao i druge aplikacije, nedavno suočio sa pojačanim nadzorom kako se bavi bezbjednošću korisnika, posebno za djecu i mlađe tinejdžere.

Na saslušanju u Kongresu prošle jeseni, potpredsjednik kompanije za javnu politiku nagovijestio je da aplikacija radi na novim načinima „uživanja u sadržaju zasnovanom na uzrastu“.

Sada je kompanija podijelila još nekoliko detalja o tome kako bi to moglo da izgleda.

TikTok, dugo poznat po svom jezivo preciznom algoritmu za preporuke, radi na funkcijama koje bi mogle da klasifikuju sadržaj na osnovu „zona zrelosti sadržaja i tematskih komfornih zona“, rekla je Tracy Elizabeth, TikTok-ov vođa za globalnu politiku problema.

Reklama

„Kada sistem bude u potpunosti pokrenut, sadržaj za koji smo identifikovali da sadrži otvoreno zrele teme mogao bi biti ograničen za tinejdžere.“

„Sadržaj koji ima manje zrele teme, članovi naše zajednice će moći da izaberu zone udobnosti ili zrelost sadržaja koje bi radije preskočili ili za koje bi se opredijelili“, rekla je Tracy.

Elizabeth nije objasnila kako je kompanija određivala nivo zrelosti videa, rekavši da je posao u „fazi inovacija“.

Ali rekla je da bi to na kraju moglo da liči na ocjene koje se koriste za film, televiziju i video igrice.

„Znamo da postoji porodični sadržaj, postoji sadržaj za tinejdžere, postoji sadržaj za odrasle.“

„Ono što bismo željeli da uradimo je da kažemo ‘izvolite: možete sami da izaberete koja je ta kategorija u kojoj se osjećate najugodnije.’“

Reklama

Ona je dodala da roditelji takođe mogu da kontrolišu ove preferencije za svoju djecu preko TikTok-ove „Porodice“. Podešavanjem uparivanja.

Zreliji sadržaj za mlađe korisnike

TikTok takođe radi na funkciji za kreatore koja bi im omogućila da naznače da li su njihovi video snimci namijenjeni odraslim ili mlađim korisnicima. Ovo bi moglo pomoći u daljem informisanju o preporukama TikTok-a kako bi se osiguralo da zreliji sadržaj ostane izvan feed-ova mlađih korisnika.

Iako TikTok sada izvodi mali test starosnih ograničenja, moglo bi proći još neko vreme prije nego što funkcije postanu široko dostupne.

Elizabet je dodala da se još uvijek oblikuju.

„Mnogo od ovoga još nismo u potpunosti odlučili kako ćemo to da uradimo“, rekla je ona.

Reklama

Osim ovih funkcija, TikTok je takođe podijelio ažurirani skup smjernica zajednice.

Prema novim pravilima, TikTok daje samoubistvene obmane i opasne izazove sopstveni odjeljak u nastojanju da politiku učini vidljivijom.

Kompanija takođe proširuje vrstu sadržaja koji zabranjuje u okviru svoje politike poremećaja u ishrani.

Nova pravila će zabraniti video snimke koji promovišu „poremećenu ishranu“, poput ekstremnog brojanja kalorija, kratkotrajnog posta, prekomjernog vježbanja i drugih „nedovoljno prepoznatih znakova potencijalnog problema“.

Aplikacija takođe ažurira svoja pravila kako bi eksplicitno zabranila „korišćenje drugog i preuzimanje rodnog indentiteta, mizoginiju kao i sadržaj koji podržava ili promoviše programe terapije konverzije“.

Kompanija kaže da je već uklonila ove vrste postova u prošlosti, ali da pravila nisu posebno navedena u njenim smjernicama zajednice za javnost.

Reklama

PC Press

TEHNOLOGIJA

Kompanija Richarda Bransona u BiH promijenila vlasnike i identitet

Objavljeno

 

Od

Kompanija Virgin Pulse Bosnia, jedan od vodećih IT firmi u Bosni i Hercegovini, primijenila je ime i vizuelni identitet, nakon spajanja i promijena u vlasničkoj strukturi.

Podsjećanja radi, riječ je o kompaniji koju je osnovao britanski milijarder Richard Branson.

Kompanija Virgin Pulse nedavno je spojena sa drugom kompanijom, HealthComp. Nova kompanija koja je nastala spajanjem ove dvije firme zove se Personify Health, pa je posljedično preimenovana i kompanija u BiH, izvještava BiznisInfo.ba.

Kombinovana vrijednost dvije kompanije je 3 mlrd USD. Obje kompanije se bave unapređenjem zdravlja koristeći najsavremenije tehnologije.

Od spajanja, dvije firme su predstavile prvu i jedinu personaliziranu zdravstvenu platformu – sve na jednom mjestu. Personify Health pomaže firmama da optimiziraju ulaganja u svoje članove dok istovremeno osnažuje ljude da se dublje bave svojim zdravljem.

Nova kompanija ima kompleksnu vlasničku strukturu iza koje stoje veliki ulagači. Većinski vlasnik Personify Healtha je fond New Mountain Capital, div koji upravlja imovinom ukupne vrijednosti od preko 40 mlrd USD. Fond je osnovao Steve Klinsky 1999. godine.

Reklama

Drugi veliki dioničari Personify Healtha su Blackstone, Marlin Equity Partners i Morgan Health.

Kako je BiznisInfo.ba ranije pisao, firma Virgin Pulse Bosnia prošle godine je ostvarila ukupne prihode od oko 32,4 mil KM. To su rekordni prihodi i predstavljanju veliko povećanje u odnosu na 21,4 mil KM iz 2021. godine ili 12,7 miliona iz 2020. godine. Nedavno su dosegli broj od 600 zaposlenih u BiH.

Virgin Pulse Bosnia ima sjedište u Tuzli i ured u Sarajevu. Ova kompanija u BiH se neprestano širi. Riječ je trenutno o jednoj od vodećih kompanija u BiH iz IT industrije. Iz naše zemlje, oni rade sa klijentima širom svijeta.

Virgin Puls je 2018. preuzeo tuzlansku firmu Piksel Interactive koja je tada zapošljavala oko 100 mladih i obrazovanih ljudi. Kompanija, koja se od tada zove Virgin Pulse Bosnia, konstantno se širi. Agencija za promociju stranih investicija proglasila Virgin Pulse jednim od najznačajnijih stranih investitora u BiH u 2021.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 

Od

Najveća regionalna platforma za elektroničku trgovinu Ananas, članica Delta Holdinga Miroslava Miškovića, planira ove godine ući na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, obznanila je danas na konferenciji za novinare viša potpredsjednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holdinga Marija Desivojević Cvetković.

– Platforma je u prošloj godini otvorila svoje urede u Sjevernoj Makedoniji, a u ovoj godini planiran je izlazak na nova tržišta regije, prije svega Crne Gore već u prvoj polovini godine. Smatramo kako ova zemlja ima veliki potencijal. Također, početkom druge polovine godine planiramo i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine – kazala je Desivojević Cvetković.

Ananas na crnogorsko tržište neće ući putem akvizicije postojećeg e-trgovca kako je to uradio u Sjevernog Makedoniji nego izravno. Cvetkovićeva je najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova.

Manager.ba

Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Google lansirao Gemini, odgovor na Chat GPT

Objavljeno

 

Od

Google je u srijedu lansirao ono što smatra svojim najvećim i najsposobnijim modelom vještačke inteligencije dok raste pritisak na kompaniju da odgovori kako će unovčiti AI.

Veliki jezički model Gemini uključivaće paket od tri različite veličine: Gemini Ultra, njegova najveća, najsposobnija kategorija; Gemini Pro, koji se prilagođava širokom rasponu zadataka; i Gemini Nano, koji će koristiti za specifične zadatke i mobilne uređaje.

Za sada, kompanija planira da licencira Gemini korisnicima putem Google Clouda za korištenje u vlastitim aplikacijama. Od 13. decembra programeri i poslovni korisnici mogu pristupiti Gemini Pro putem Gemini API-ja u Google AI Studiju ili Google Cloud Vertex AI. Android programeri takođe će moći da grade s Gemini Nano.

Gemini će se takođe koristiti za pokretanje Googleovih proizvoda kao što su njegov Bard chatbot i Search Generative Experience, koji pokušava odgovoriti na upite pretraživanja tekstom u stilu razgovora (SGE još nije široko dostupan).

Gemini Ultra je prvi model koji nadmašuje ljudske stručnjake na MMLU-u , koji koristi kombinaciju 57 predmeta kao što su matematika, fizika, istorija, pravo, medicina i etika za testiranje znanja o svijetu i sposobnosti rješavanja problema, kompanija je rekla u blog postu u srijedu. Navodno može razumjeti nijanse i razmišljanje u složenim temama.

Gemini je rezultat velikih zajedničkih napora timova Googlea, uključujući naše kolege iz Google Researcha – napisao je izvršni direktor Sundar Pichai u objavi na blogu u srijedu. “Izgrađen je od temelja da bude multimodalan, što znači da može generalizovati i neprimjetno razumjeti, djelovati i kombinirati različite vrste informacija uključujući tekst, kod, audio, sliku i video.”

Reklama

Počevši od danas, Googleov chatbot Bard koristit će Gemini Pro za pomoć s naprednim razmišljanjem, planiranjem, razumijevanjem i drugim mogućnostima. Početkom sljedeće godine pokrenuće “Bard Advanced”, koji će koristiti Gemini Ultra, rekli su rukovodioci  u razgovoru s novinarima u utorak. Predstavlja najveće ažuriranje Barda, njegovog chatbota sličnog ChatGPT-u, prenio je SEEbiz.

Nastavite čitati

U trendu