Connect with us

BIZNIS

DINECO: Domaći brend za svjetsko tržište

Objavljeno

 


Posjetili smo DINECO, kompaniju koja više od 18 godina gradi svoju priču kroz brojne opremljene stanove i ostvarene ideje klijenata širom Bosne i Hercegovine. Njihov put, započet prije gotovo dvije decenije, danas je prepoznat i na evropskom tržištu, zahvaljujući izvozu namještaja u Hrvatsku, Crnu Goru, Srbiju, Njemačku, a od nedavno i u Austriju.

Razvojni put

Osnovana prije 18 godina, kompanija DINECO započela je svoju djelatnost u skromnim uslovima, sa jasnom vizijom da postane prepoznatljivo ime u svijetu namještaja. Prvobitno su djelovali u malom proizvodnom prostoru sa ograničenim brojem zaposlenih, ali sa velikim entuzijazmom i jasnom vizijom razvoja. Kroz godine, DINECO je kontinuirano ulagao u inovacije i kvalitet, što im je omogućilo da se prošire i ojačaju svoju poziciju na tržištu Bosne i Hercegovine.

Posvećenost kvalitetu i zadovoljstvu klijenata ubrzo je prepoznata, što je rezultiralo povećanom potražnjom i širenjem poslovanja. Od samih početaka, DINECO se fokusirao na pružanje visokokvalitetnog namještaja po mjeri, osluškujući potrebe svojih klijenata i prilagođavajući se tržišnim trendovima. Njihov prvi veliki iskorak bio je uvođenje napredne tehnologije i modernizacija proizvodnog procesa, što je omogućilo povećanje kapaciteta i efikasnosti.

Uspjeh na domaćem tržištu otvorio je vrata za internacionalizaciju. Prvi koraci na međunarodnom tržištu bili su izazovni, ali zahvaljujući kvalitetu proizvoda i posvećenosti timu, DINECO je uspio uspostaviti čvrste poslovne veze u susjednim zemljama. Kroz strateška partnerstva i kontinuirano ulaganje, kompanija je proširila svoju prisutnost na evropskom tržištu.

Prošle sedmice, DINECO tim je u u Beču promovisao svoje proizvode i mogućnosti proizvodnje. Ovaj događaj je organizovan u saradnji sa Predstavništvom Republike Srpske u Beču i predstavljao je značajan korak za kompaniju, ali i za cijeli privredni ambijent u Hercegovini.

 „Kao posljedica sve veće potražnje za našim namještajem širom regiona, a na poziv Predstavništva Republike Srpske u Beču, organizovali smo značajan događaj na koji su se odazvali naši kupci iz Austrije, arhitekti, investitori, privrednici, ali i potencijalni klijenti. Sve je bilo na visokom nivou i ponosni smo jer je ovim ozvaničen naš put ka tom tržištu„, izjavila je Milica Nosović, PR menadžer kompanije DINECO.

Reklama

Povećanje broja zaposlenih

Proširenje poslovanja pratio je i značajan rast broja zaposlenih. Na kraju 2022. godine, DINECO je imao 63 zaposlena, dok se taj broj u 2023. povećao na 100, a danas imaju više od 130 radnika.

Ovo značajno proširenje našeg tima dodatno govori o potrebama tržišta za naše proizvode, te bih iskoristila priliku i da pozovem sve ambiciozne mlade ljude koji bi voljeli raditi u ovoj kompaniji da nam se jave„, dodala je Nosović.

Povećanje broja zaposlenih nije samo brojka za DINECO; to je pokazatelj rasta i razvoja kompanije. Svaki novi zaposleni donosi svježe ideje i energiju koja doprinosi daljnjem uspjehu kompanije. Ulaganjem u ljude, DINECO osigurava da imaju sve potrebne resurse za održavanje visokog standarda kvaliteta i usluge koji su postali njihov zaštitni znak.

Kontinuirano ulaganje u proizvodne pogone

Među učesnicima u Beču bili su i predstavnici dvije vodeće kompanije sa kojima DINECO sarađuje: EGGER, proizvođač pločastih materijala, i HOLZ-HER, proizvođač mašina instaliranih u DINECO-vim pogonima u Trebinju i Banjoj Luci. Ova saradnja omogućila je DINECO-u da unaprijedi svoje proizvodne kapacitete i osigura vrhunski kvalitet svojih proizvoda.

Proizvodni i prodajni pogon u Banja Luci, pokrenut prošle godine nakon akvizicije firme MC Milan, već je opravdao svoje postojanje i pridobio veliki broj zadovoljnih klijenata sa tog područja.

Reklama

Ovim smo rasteretili proizvodnju i regionalno podijelili kupce, tako da naši cijenjeni kupci iz banjalučke regije više ne moraju putovati u Trebinje da kupe kuhinju, ormare ili kancelarijski namještaj, već to mogu učiniti u našoj kompaniji sa sjedištem u Banja Luci„, rekla je Nosović.

DINECO nastavlja ulagati u svoje proizvodne pogone, što pokazuje i najnovija instalacija robot lakirnice u banjalučkom pogonu. Ova robot lakirnica omogućava izradu sve traženijeg namještaja po mjeri u visokokvalitetnom lakiranom medijapanu. Lakirani medijapan nudi, ne samo izvanredan kvalitet, već i različite mogućnosti izrade, uključujući popularne kanel fronte koje dodaju sofisticirani estetski dodir svakom komadu namještaja.

Ovi napori ne samo da unapređuju proizvodne procese, već i osiguravaju da DINECO ostane konkurentan na tržištu, pružajući klijentima proizvode koji zadovoljavaju najviše standarde kvaliteta i dizajna.

Referenc lista kao garancija

Među brojnim uspješnim projektima ove kompanije, izvojićemo jedan od značajnijih, a to je opremanje luksuznog kompleksa Petram resort & Residences, u Savudriji, Republika Hrvatska. Investitor je kompaniji DINECO povjerio opremanje 168 apartmana i 9 luksuznih vila.

Petram Resort & Residences mjesto je moderne gradnje vrhunskog kvaliteta, premium opreme i neponovljivog iskustva odmora. Za nas veliki poduhvat i veliki uspjeh. Pokazali smo da smo izvoznici od povjerenja, da imamo ozbiljan tim i kapacitet proizvodnje”, zaključila je Nosović.

Kompanija ističe da za njih „nema velikih i malih klijenata, svi klijenti su nam podjednako važni i svima ćemo se posvetiti do kraja.“ Svi klijenti, bez obzira na veličinu narudžbe, dobijaju istu pažnju i predanost, što je jedan od ključnih faktora uspjeha ove kompanije.

Više informacija o kompaniji DINECO možete pronaći na njihovom zvaničnom sajtu www.dinecogroup.comdruštvenim mrežama, ili pozivom na kontakt telefon 059/270-530.

Reklama

Herceg Biznis

BIZNIS

100 zajmova – 100 novih prilika za našu zajednicu

Objavljeno

 

Od

Prošla godina za fond MS Loans bila je godina stvaranja novih prilika i osnaživanja domaće privrede. Kroz 100 odobrenih zajmova, pomogli su preduzetnicima i malim i srednjim preduzećima da svoje ideje pretvore u stvarnost — od samog procesa osnivanja do proširenja proizvodnje i ulaganja u moderniju opremu.

Svaki zajam znači više od same finansijske podrške — on je povjerenje, vjetar u leđa i znak da zajedno gradimo snažniju lokalnu ekonomiju. Iza svakog broja stoji priča o porodici koja je zadržala posao, o mladom preduzetniku koji je pokrenuo nešto svoje ili o malom biznisu koji ide ka tome da izraste u stabilnu firmu.

Iza svakog broja stoji stvarna priča — i stvarni ljudi čiji trud i upornost zaslužuju podršku.
Dvoje korisnika, iako iz potpuno različitih branši, slažu se u jednom: zajam im je omogućio da svoje planove pretvore u opipljiv rezultat.

“Nama ovaj zajam nije bio samo finansijska pomoć – bio je pokretač da hrabro krenemo naprijed, razvijemo svoje ideje i ostvarimo ono što smo dugo planirali.” – poručuju Dragan D., vlasnik poljoprivrednog gazdinstva, i Boško B., perspektivan mlad čovjek koji se bavi izdavaštvom.

Dragan dodaje:
“Uz podršku fonda nabavili smo nove poljoprivredne mašine i proširili gazdinstvo, te u budućnosti očekujemo rast proizvodnje i efikasnosti.”

Boško ističe:
“Mi smo sredstva iskoristili da kreiramo, unaprijedimo i pustimo u izdavaštvo udžbenike za djecu, prilagođene raznim uzrastima. Danas naši udžbenici pomažu mnogim mališanima da lakše uče i odrastaju.”

Reklama

Cilj u Management Solutions-u ostaje isti: da budemo pouzdan partner onima koji stvaraju, razvijaju i unaprjeđuju našu zajednicu. Zato nastavljaju istim putem — jer kada ulažu u ljude i njihove ideje, ulažu u budućnost svih nas – zaključuju u Management Solutions-u.

Management Solutions

Nastavite čitati

BIZNIS

Prvi alternativni investicioni fond u BiH obilježio godinu dana uspješnog poslovanja

Objavljeno

 

Od

Otvoreni specijalizovani alternativni investicioni fond za ulaganje u potraživanja po datim zajmovima, poznat pod imenom MS Loans, kojim upravlja Društvo za upravljanje investicionim fondovima Management Solutions d.o.o. Banja Luka, ovih dana bilježi prvu godišnjicu uspješnog poslovanja.

Fond, prvi takve vrste u Bosni i Hercegovini, specijalizovan je za finansiranje mikro, malih i srednjih preduzeća, kao i preduzetnika.

Već u prvoj godini postojanja MS Loans je nadmašio tržišna očekivanja.

Imovina Fonda povećana je za impresivnih 270 odsto, a ostvareni prinos iznosi oko 12 odsto, čime je opravdano povjerenje koje su mu ukazali investitori.

Ono što izdvaja MS Loans na domaćem tržištu jeste činjenica da je okupio domaća fizička i pravna lica koja su prepoznala potencijal domaćeg preduzetništva i odlučila da svoj kapital ulože upravo u njegov razvoj.

Na taj način, investitori ostvaruju konkretne finansijske koristi, ali istovremeno daju značajan doprinos rastu realnog sektora u zemlji.

Reklama

U vremenu kada tradicionalni oblici štednje nude sve skromnije prinose, ovaj Fond se nameće kao moderna alternativa svima koji žele da njihov novac radi za njih, i da pritom podrže razvoj domaće privrede.

Upravo sada je prilika da postanete profesionalni investitor – iskoristite mogućnost da budete među prvima koji putem ovog savremenog modela ulaganja kreiraju vlastitu investicionu budućnost.

Kako ističu iz Društva za upravljanje investicionim fondovima Management Solutions, cilj je da se nastavi sa odgovornim vođenjem Fonda i daljim jačanjem povjerenja investitora.

Zahvaljujemo se svim ulagačima na ukazanom povjerenju i nastavljamo raditi na očuvanju stabilnosti i ispunjavanju svih ciljeva Fonda“, poručuju iz Management Solutions-a. PR

Nastavite čitati

FINANSIJE

Ulaganja u fondove i postupanje u vrijeme pada tržišta

Objavljeno

 

Od

Ulaganje u investicione fondove postalo je popularan način štednje i ostvarivanja prinosa za mnoge ulagače. Međutim, kao i svako ulaganje, i ono nosi određeni nivo rizika, naročito kada su u pitanju fondovi koji ulažu u akcije svjetskih kompanija.

U posljednje vrijeme svjedočimo padu vrijednosti na svjetskim berzama, što se direktno odrazilo i na vrijednost udjela u fondovima koji ulažu u akcije. Investitori koji su svoj novac uložili u ove fondove mogu trenutno vidjeti negativne prinose, što često izaziva zabrinutost i razmišljanje o povlačenju sredstava. Ipak, važno je razumjeti da su ovakve situacije sastavni dio tržišnih ciklusa.

Za razliku od fondova koji ulažu u akcije, obveznički fondovi ili alternativni fondovi, poput onih koji se bave davanjem zajmova nisu značajno pogođeni trenutnim tržišnim kretanjima. Njihovi prinosi su stabilniji jer se zasnivaju na prihodima od kamata i otplata zajmova, što ih čini manje volatilnim u ovakvim situacijama.

Šta učiniti kada tržište pada?

U ovakvim trenucima, najvažnije je ostati pribran i ne donositi ishitrene odluke. Tržišta imaju prirodan tok – nakon pada uglavnom slijedi oporavak, a istorija je više puta pokazala da su strpljivi investitori na kraju često nagrađeni.

Jedan od načina za ublažavanje rizika jeste diverzifikacija – odnosno raspodjela sredstava na više vrsta fondova, uključujući akcijske, obvezničke, mješovite i alternativne fondove. Na taj način se smanjuje zavisnost od jednog tržišta ili sektora, a portfelj postaje otporniji na negativne oscilacije.

Reklama

Zaključak

Pad tržišta, iako može djelovati zabrinjavajuće, prirodan je dio investicionog procesa. Ulaganje treba posmatrati kao dugoročan cilj, a ne kao sredstvo za brzu zaradu. Ključ uspjeha leži u diverzifikaciji i strpljenju – dvije najvažnije strategije koje pomažu investitorima da izdrže turbulentna vremena i ostvare pozitivne rezultate na duže staze.

Nastavite čitati

U trendu