PREDUZETNIŠTVO
3 psihološka razloga zašto kupci traže recenzije
Nevezano gdje gledali, djeluje da svaki dio marketinških savjeta naglašava važnost recenzije kupaca. Od ocjena na Googleu u vidu zvjezdica do izjave koja se objavljuje na vašoj web stranici.
Analitika olakšava razumijevanje zašto je to tako. Istraživanja su pokazala da nevjerojatnih 92 posto potrošača provjerava mrežne preglede lokalnih kompanija, a 73 posto ljudi odlučuje nakon čitanja šest recenzija ili manje.
Jasno je da su mrežne recenzije nevjerojatno važne. Ali što je potrošače prvenstveno uopšte privuklo na ove recenzije?
Evo bližeg, detaljnijeg prikaza nekih od psiholoških načela:
Moć usmene preporuke
Iako su kompanije različitih veličina premjestile većinu marketinških investicija na digitalne metode oglašavanja poput društvenih medija I SEO-a, čini se da nijedna metoda nije dostigla moć oglašavanja kao što je ona usmenom preporukom. Iako kampanje putem oglasa zaista I mogu djelovati uvjerljivo, I dalje se ne mogu uporediti s pojedincem koji podjeli svoja lična iskustva vezana uz proizvod ili uslugu.
Pomoću oglašavanja možete vidjeti šta kompanija želi da vidite. Usmenom preporukom, dobit ćete iskreno mišljenje i iskustvo pojedine osobe. Iako su mrežne recenzije obično manje povjerljive, ipak imaju neku vrstu uloge usmene preporuke.
Kao što I Wall Street Journal prenosi, ‘’ponašanje pojedinaca oblikuje ono što ljudi oko njih smatraju prikladnim, ispravnim ili poželjnim’’. S više usmenih preporuka, korisnicima postaje lakše donijeti ispravnu odluku oko proizvoda ili usluge.
Transparentnost
Intrigantno može djelovati pretpostavka da će loša ocjena natjerati korisnike da odbiju koristiti vašu uslugu ili da odbiju kupiti vaš proizvod. Činjenica je ustvari da su istraživanja pokazala da će ‘’68 posto klijenata više vjerovati recenzijama kada uoče I dobre i loše recenzije, dok ih 32 % vjeruje da su recenzije lažne ukoliko uopšte ne vide išta negativnih recenzija”.
S transparentnošću dolazi do povećanja povjerenja – i nekoliko stvari su važnije za sticanje i zadržavanje kupaca. Ne očekujemo da svaka osoba ima iskustvo s “5 zvjezdica” s određenom tvrtkom. Iako velik broj negativnih recenzija može naštetiti vašem poslovanju, ako vidite jednu ili dvije niske ocjene, to zapravo može potvrditi vašu transparentnost potencijalnim kupcima.
Kada brandovi reagiraju brzo i otvoreno na negativne kritike, one mogu dodatno potaknuti sliku transparentnosti. U mnogim situacijama to može prouzrokovati da nezadovoljni klijenti kasnije koriguju ocjenu/recenziju. U najmanju ruku, ona stvara priliku da vaš brand pokaže predanost tome da korisnik bude zadovoljan vašim proizvodom i uslugom.
Društvena pripadnost
Potrošači ne žele samo recenzije kao izvor informacija. Mnogi takođe žele povećati vlastiti osjećaj društvene pripadnosti dijeljenjem svojih mišljenja s drugima.
Te se radnje smatraju nečim što će se pozitivno odraziti na osobu koja piše recenziju, bilo zato što će se shvatiti kao poznati izvor informacija ili će dobiti lično zadovoljstvo pomažući porodici i prijateljima da riješe problem.
Istraživanje je otkrilo da fizičko uzbuđenje povezano s vrlo pozitivnim ili negativnim emocijama takođe pridonosi ovoj želji za dijeljenjem. Što je ekstremnije iskustvo osobe s proizvodom ili uslugom, to je vjerojatnije da će dijeliti te podatke s drugima.
Iskoristivost online recenzija
U vremenu kada veći dio našeg života provodimo online, recenzije nude oblik društvenog dokaza koji ponavlja – i u nekim slučajevima čak i zamjenjuje – tradicionalnu usmenu preporuku. Potencijalni korisnici žele da vaša online prisutnost bude poduprta ”društvenim dokazima”, slikama i sličnim objavama na vašim društvenim mrežama. Radite li sve što je u vašoj moći kako biste osigurali da vam online recenzije pomažu u izgradnji i napretku vaše kompanije?
Kada poduzmete korake kako biste potaknuli korisnike da izraze recenzije i odgovarajuće reagujete na negativne povratne informacije, moći ćete izgraditi snažnu online prisutnost. Pružajući ovaj društveni dokaz, postićete trajni uspjeh u prodaji.
Izvor: Poslovni plus
PRIVREDA
Bihaćka plantaža američke borovnice sa 6000 sadnica opravdava svoje postojanje
Sanela i Nusret Sušić u bihaćkom prigradskom naselju Vikići podignuli su plantažu američke borovnice sa 6000 sadnica na površini dva i pol dunuma koja ovih dana opravdava svoje postojanje. U ovaj obiteljski projekt supružnici Sušić uložili su više od 300 000 KM. (više…)
PREDUZETNIŠTVO
Knjige koje će vam pomoći da izgradite preduzetnički duh
Dobri preduzetnici moraju da imaju hrabrosti da bi uspeli, ali deluje da je tu hrabrost sve teže posedovati. Između globalne recesije i pandemije koja se ubrzava, tržište može izgledati mnogo više neprijateljski nastrojeno prema vama nego ikada. (više…)
BIZLIFE
Ovih šest stvari svaki dobar šef MORA da zna!
Pred vama su neki od načina na koje možete da napravite dobar poslovni tim i budete šef kog će ljudi cjeniti.
Biti šef jeste prijatna, ali i vrlo izazovna pozicija. Mnogi mladi menadžeri u poslu ponekad nisu svesni svih strana ove pozicije. Ne očekuju da, kao lideri, upravo oni moraju da naprave tim koji je kvalitetan i kojem veruju. To je prvi preduslov da menadžer ne mora ubuduće da razmišlja o tome zašto je neko ostao duže na pauzi ili da li će sastanak proći u najboljem redu ako mu šef ne prisustvuje. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE12 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca