INOVACIJE
Šta donosi Bekova nova pećnica
BERLIN – Inovacije sa najvećeg svjetskog sajma bijele tehnike IFA u Berlinu. Inovativnim tehnologijama “Beko” širi svoje poslovanje na nova tržišta.
RERNA koja omogućava kuvanje dva jela na različitim temperaturama, uz različito vrijeme pripreme, bez mješanja mirisa u isto vrijeme. Indukciona ploča sa direktnim pristupom koja ima devet nivoa grejanja i na kojoj je tokom kuvanja moguće kontrolisati svaku zonu ploče odvojeno. Ovo su samo neke od inovacija kojima se brend “Beko” predstavio na najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike i bijele tehnike IFA, održanom nedavno u Berlinu.
Ljubiteljima kuvanja će na ovaj način biti olakšan posao u kuhinji, a uz sve to uštediće im vrijeme i energiju. Nova tehnologija hlađenja EverFresh + 0C održava vlažnost i temperaturu vazduha u frižideru i produžava svježinu mesa, ribe i mliječnih proizvoda i do tri puta duže.
– Uz IonGuard mašinu za pranje posuđa koja oslobađa negativne jone koji cirkulišu unutar mašine neutrališu se neprijatni mirisi i prečišćava vazduh, bez korišćenja štetnih gasova i hemikalija – kažu u “Beku”.
– Uz Auto GlassShield tehnologiju sudomašine, čaše su zaštićene od korozije i produžava se njihov vijek trajanja više od dvadeset puta, u poređenju sa standardnim mašinama za pranje sudova.
“Beko” je najbrže rastući brend kućnih aparata u Evropi, koji je u Berlinu predstavio novu liniju proizvoda i inovativnih tehnologija i najavio da, osim prisustva u više od 100 zemalja, počinje proširivanje na tržišta azijsko-pacifičkog regiona i sjeverne Amerike.
Prema riječima generalnog direktora kompanije “Arčelik”, Hakan Bulgurlua, njihov cilj je da budu jedan od tri najbolja brenda na svakom tržištu na kome posluju.
– “Beko” je naš vodeći globalni brend i već se dobro pokazao u Evropi, a sada nam je cilj da proširimo poslovanje na nova tržišta u Americi i azijsko-pacifičkom regionu – rekao je Bulgurlu. – U posljednjih sedam godina, “Beko” je bio najbrže rastući brend kućnih aparata i povećali smo svoj tržišni udio na vodećim tržištima poput Francuske, Italije, Španije i Poljske, a najprodavaniji smo brend i u Velikoj Britaniji, najkonkurentnijem tržištu u Evropi.
Ključ uspjeha brenda “Beko” je partnerstvo sa kupcima. Cilj im je da ih kupci prepoznaju kao zvaničnog partnera svakog dana i zato razvoj proizvoda zasnivaju na stvarnom životu ljudi, njihovim potrebama i svakodnevnim frustracijama.
Izvor: Večernje novosti
INOVACIJE
Gverić: Pametna rješenja nisu nužno skupa , mogu da unaprijede usluge građanima
Pametna rješenja za funkcionisanje nekih servisa lokalnih zajednica ne znače nužno i da su to skupa rješenja za opštine i gradove, a dobar dio njih može se napraviti ovdje kod nas, jer imamo firme i mlade kompetentne ljude koji mogu da ih ponude.
Ističe to direktor Inovacionog centra Banjaluka Drago Gverić, dodajući da će upravo pametna rješenja biti i u fokusu nekoliko projekata kojima će se u ovoj godini posvetiti ovaj centar. (više…)
INOVACIJE
Njemačka najinovativnija zemlja u svijetu
Prema najnovijem Bloombergovom Indeksu inovacija za 2020. godinu, Njemačka je najinovativnija zemlja u svijetu, javlja Anadolu Agency (AA). (više…)
INOVACIJE
Marica i Haris iz Srebrenice osmislili pametni kontejner „Smećko“
Marica Milosavljević i Haris Mujić, 17-godišnjaci iz Srebrenice, osmislili su pametni kontejner „Smećko“ te su proteklog vikenda učestvovali na Start Me Up High School, najvećem takmičenju srednjoškolaca u BiH.
Projekt su protekle godine, koristeći se najsavremenijom tehnologijom, uz mentorstvo stručnog tima, razvijali u prostoru Futures Makerspacea, koji je u njihovom gradu otvorila Fondacija budućnosti u BiH.
Ukoliko se ostvari njihova želja da svoju ideju pretvore u djelo, bit će to prvi pametni kontejneri koje će naša zemlja dobiti.
„Naš ‘Smećko’ nagrađuje ljude koji pravilno odlože smeće. To je pametni kontejner koji radi uz pomoć aplikacije, daje poene za odložene otpatke i nakon određenog broja sakupljenih bodova daje novčanu nagradu ili popust u nekoj partnerskoj prodavnici ili kompaniji. Kod nas je to nešto novo. Vjerujemo da će ljudi početi da obraćaju više pažnje na čistu okolinu, jer sada osim zdrave životne sredine imaju i materijalne benefite od pravilnog odlaganja smeća“, pojasnili su Marica i Haris, učenici Srednjoškolskog centra Srebrenica.
Podršku za realizaciju projekta tražit će od nadležnih vlasti Srebrenice i vjeruju da će je dobiti, jer, kako tvrde, njihovi finansijski proračuni i njima idu u korist.
„Planiramo to pitanje postaviti prvo vlastima iz Srebrenice, jer bismo odatle krenuli. Sigurni smo da će nas bh. vlasti podržati, ali ukoliko to ne bi bio slučaj, vjerovatno bismo se odlučili da probamo plasirati proizvod i negdje vani“, poručili su Marica i Haris.
Otvaranje Makerspacea u njihovom gradu otvorilo im je mnoge mogućnosti i dalo vjetar u leđa – da udruženi razvijaju ideje i ostvaruju snove.
„Otvaranje Makerspacea u Srebrenici desilo se u savršeno vrijeme za mene. Pohađam opšti smjer gimnazije i još uvijek se nisam odlučila u kojem smjeru želim započeti buduću karijeru tj. koji fakultet upisati. O većini oblasti iz svijeta IT-a nisam imala pojma, dok nisam postala dio Makerspacea. Sada se još uvijek tražim po pitanju karijere, a Makerspace i Fondacija bolje budućnosti u BiH mi mnogo pomažu u tome, jer imam jasniju sliku o nekim zanimanjima i poslovima. Sretna sam što je jedna od prvih prostorija Makerspacea otvorena baš u mojoj Srebrenici“, istakla je Marica.
Otvaranje Makerspacea je mnogo utjecalo i na Harisa.
„Pretežno iz razloga što se stvarno nisam sretao s IT sektorom prije. Iako sam za taj sektor znao i izgledao mi je veoma zanimljiv, nisam imao mogućnost sticanja novih znanja o njemu prije Makerspacea. Također, Makerspace i Fondacija budućnosti u BiH nam pružaju i mnoge druge mogućnosti kao što je bilo prisustvo na IEEE konferenciji, što vjerovatno ne bih imao priliku nikad posjetiti da nije bilo Makerspacea“, naglasio je Haris.
Pred ovim mladim inovatorima su novi izazovi, ali, spremni su se suočiti s njima, a svima onima koji su tvrdili da suživot u njihovom gradu nije moguć, poručili su: „Mi nemamo problem s tim što smo ‘različiti’, sarađujemo, družimo se, šalimo na raznim osnovama, diskutujemo i po potrebi svađamo i nerviramo jedno drugo u vezi s projektom, kao i svi normalni ljudi. Nama je sasvim normalno da sarađujemo, jer imamo zajedničke ciljeve i želju da promijenimo nešto u ovoj državi. A onima što misle drugačije želimo reći: svi ljudi na svijetu su isti, uz male, neprimjetne razlike. Treba svako da prepozna, cijeni i poštuje te razlike“.
Izvor: klix.ba
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE12 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca