SLOBODNO VRIJEME
SVIJET JE ODLEPIO ZA „LITBEJTOM“ a jedna knjižara je od toga zaradila ŽESTOKE PARE
„Litbait“ je mešavina literature (lit) i „clikbait“ naslova – za koje je čuo skoro svako ko koristi internet.
Knjižara „The Wild Detectives“ iz Dalasa (Teksas) koristila je tehniku „Litbait“ da bi privukla čitaoce i skrenula pažnju na sebe.
Riječ je o svim onim naslovima kojima je cilj da što ljudi više klikne na njih kako bi vidjeli o čemu se u tekstu radi.
Upravo je pomenuta knjižara koristila ovu tehniku da promoviše neka od najvećih dijela svjetskih klasika. Evo nekih primjera:
„Britanac umro kada je selfi pošao po zlu“ (Slika Dorijana Greja)
„Tinejdžerka navela mladića da se ubije“ (Romeo i Julija)
„Kada je OK da se posrame (‘slut shame’) samohrane majke“ (Skerletno slovo)
„Nikada nećete pogoditi šta se desilo ovoj tinejdžerki nakon što je tornado uništio njen dom“ (Čarobnjak iz Oza)
„Nova sintetička droga pretvara Londonce i nasilne manijake“ (Neobičan slučaj doktora Džekila i gospodina Hajda)
I pobjednik:
„Ovaj italijanski političar čini da Tramp izgleda kao svetac“ (Vladalac, Nikolo Makijaveli)
Kampanja je lansirana 6. septembra što je Nacionalni dan čitanja knjige. Kada čitaoci kliknu na linkove, preusmeravaju se na post bloga koji uključuje tekst cele knjige.
Knjižara „The Wild Detectives“ kaže da je projekat „Litbait“ podigao posetu 14.000 puta, a „Facebook engagement“ povećao se 150 odsto.
„Pali ste na naslove, sada padnite na knjigu,“ poruka je videa, što umnogome sumira cilj ove kampanje – da podsete ljude da postoje mnogo bolje stvari za čitanje od članaka kojima je cilj samo jedno – što više klikova.
Stvarno sjajna marketinška ideja koja je odjeknula. Samo pitanje je koliko to stvarno utiče na čitanost.
Mi imamo još neke prijedloge:
„Mladić ubio babu, i nikada nećete pogoditi šta se desilo sledeće.“ (Zločin i kazna)
„Bacila se pod voz zbog ljubavnika.“ (Ana Karenjina)
Izvor: BIZLife
SLOBODNO VRIJEME
Njemačka osniva Ministarstvo za usamljenost?
Vlasti Berlina razmatraju da uvedu Ministarstvo za usamljenost, jer ova pojava poprima oblike epidemije u Njemačkoj, posebno u glavnom gradu. (više…)
SLOBODNO VRIJEME
10 savjeta kako da pripremite svoje dete za polazak u školu
Polazak u školu može biti teško doba za vaše dijete. Neka djeca odbijaju promjene, ne žele da idu negde gde ranije nisu bila, niti da se odvoje od roditelja, tj. vas. (više…)
ZABAVA
Bema nagradila najbolju fotografiju „Još uvijek sanjam“
“Još uvijek sanjam” autora Saša Knežić proglašena je za najbolju fotografiju na konkursu koji je organizovala TO Bema na temu „Proljeće u Banjaluci“. Marinko Umičević idejni tvorac i pokretač akcije, Knežića je nagradio sa 500 KM i parom cipela. Fotografija je nastala iznad kanjona Tijesno, a kako kaže Knežić, inspiracija su mu bili mladost, i priroda koje čine savršen spoj ljepote. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE12 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca