Connect with us

BIZLIFE

Kako da brzo i uz niske troškove pokrenete vlastiti biznis? (2)

Ako želite da vašoj firmi izgradite profesionalan imidž, a ne znate kako da to postignete bez velikih troškova, dobra vijest je ta da uz usluge virtuelne kancelarije ne morate uzimati poslovni prostor pod zakup, ili kupovati isti, da biste poslovali kao ozbiljna firma.

Objavljeno

 


 

Umjesto da tražite poslovni prostor, zapošljavate sekretaricu, kupujete kancelarijsku opremu, namještaj, uvodite telefonske i faks linije, virtuelna kancelarija vam jednostavno za vašu firmu nudi rješenje po principu ključ u ruke.

Činjenica je da vlastita kancelarija, namještaj, osoblje koje se javlja na telefon, namjenska telefonska linija itd. pospješuju legitimnost poslovanja neke firme.  Međutim, svi ti troškovi, uključujući i mjesečnu zakupninu, su prevelik zalogaj za većinu firmi. S druge strane, sa virtuelnom kancelarijom možete dobiti sve atribute ozbiljne firme bez velikih računa i tekućih troškova.

Virtuelna kancelarija nudi fantastične opcije koje sebi mogu priuštiti čak i one firme koje imaju vrlo mali budžet, a da pri tom svoju poslovnu djelatnost vrše poput velikih firmi.

Uz uštede koje prelaze i preko 80% troškova poslovanja putem klasične kancelarije u virtuelnoj kancelariji možete dobiti sve elemente ozbiljne firme:  poštansku adresu, namjensku telefonsku liniju, faks liniju, administratora koji će se javljati na telefonske pozive upućene vašoj firmi, primati poštu za vašu firmu, faksove itd. 

Ovo je izvanredan način da preduzetnici i njihove firme kreiraju dobar profesionalni imidž uz male operativne troškove.

Reklama

Virtuelna kancelarija dodatno igra značajnu ulogu u procesu stvaranja reputacije neke firme. Umjesto da koristite kućnu adresu kao poštansku adresu svoje firme, u prilici ste da koristite prestižnu adresu virtuelne kancelarije.

Ovo je pet načina na koje virtuelna kancelarija može da doprinese vašem boljem poslovanju:

  1. Poštanska adresa firme — Poštanska adresa firme je ključna stavka u izgradnji reputacije neke firme.
  2. Namjenski telefonski broj — Lokalni telefonski broj firme će vam pomoći da lakše privučete domaće klijente.  U komunikaciji sa domaćim klijentima, pokazalo se da oni reaguju na lokalni telefonski broj sa više povjerenja nego na pozivni broj koji im je nepoznat ili na broj mobilnog telefona.
  3. Profesionalna sekretarica — Zamislite da imate osobu koja će profesionalno da odgovara na telefonske pozive vašoj firmi. Ovo stvara pozitivnu sliku o firmi i njenom poslovanju.
  4. Faks broj — Korišćenje prepoznatljivog lokalnog telefonskog broja kao broja faks linije vaše firme će, takođe, biti bolje prihvaćeno od strane domaćih klijenata.
  5. Sala za sastanke — Sastanci sa klijentima u prostoru namjenjenom za te svrhe će dodatno doprinijeti ozbiljnosti i pozitivnom imidžu vaše firme.

Kao što vidite, virtuelna kancelarija je najbolja alternativa visokim kancelarijskim troškovima, a istovremeno održava profesionalan i poslovan imidž firme.

Bilo da radite od kuće ili na terenu, da poslujete sa malim budžetom, odnosno želite da smanjite troškove trenutnog poslovanja, OVDJE vam se pruža mogućnost da poslujete poput velikih firmi bez probijanja budžeta.

 

Virtuo

Reklama
Nastavite čitati

BIZLIFE

Nepalcu je BiH obećana zemlja, većinu zarade šalje porodici

Objavljeno

 

Od

Ashok Tamang se prije godinu i po dana oprostio od supruge, 14-ogodišnje kćeri i tek rođenog sina, kako bi došao raditi kao građevinac u Bosni i Hercegovini.

U Sarajevo je stigao iz Nepala, države u podnožju najvišeg svjetskog planinskog masiva Himalaja.

Tamag je jedan od oko 5.000 stranih radnika u Bosni i Hercegovini, čiji broj se skoro udvostručio od 2020. godine, pokazuju podaci entitetskih zavoda za zapošljavanje- piše Buka.

Najviše ih je ove godine došlo iz Turske, Srbije, Bangladeša, Kuvajta i Hrvatske, pokazuju isti podaci.

Tamang kaže da je iz Katmandua, prijestolnice Nepala, došao da radi u sarajevskoj građevinskom poduzeću “Omega Group”, kako bi sebi i porodici osigurao bolji život.

On je, uz još jedanaest zemljaka iz Nepala, u BiH došao posredstvom nepalske agencije za posredovanje pri zapošljavanju. Trebalo mu je, kaže, više od tri mjeseca da prikupi sve potrebne dokumente, jer građanima Nepala nije lako dobiti vizu za evropske zemlje, piše Radio Slobodna Evropa.

Reklama

Dodaje kako je radio na gradilištima u Prijedoru i drugim gradovima, te da je zadovoljan uslovima rada i smještaja.

Uz platu od 1.800 maraka (oko 900 eura), Tamang ima plaćen smještaj i tri obroka dnevno. Stoga većinu zarade može poslati u Nepal, gdje mjesečne plate često iznose samo par stotina američkih dolara.

Nisam još išao kući. Planiramo u sljedećih šest mjeseci i nadam se da ću ih vidjeti što prije. Razgovaramo često putem interneta, jer mi jako nedostaju”, kaže Tamang, jedan od oko 80 građana Nepala zaposlenih u BiH.

Buka

Nastavite čitati

PRIVREDA

Konferencija “Forward” sutra u Banjaluci: Digitalne inovacije preduslov rasta

Objavljeno

 

Digitalne inovacije kao preduslov za privredni i društveni rast biće u fokusu ovogodišnje konferencije “Forward”, koja će sutra u Banjaluci okupiti eksperte iz Srpske i regiona s ciljem razmjene iskustava i dobrih praksi te njihove primjene u domaćim malim i srednjim preduzećima. (više…)

Nastavite čitati

LIČNE FINANSIJE

Svako veče uradite ovo: Najbolji savjeti za uštedu novca

Objavljeno

 

Kako uštedeti više novca je tema koja sve zanima, posebno poslije praznika i kad počnemo da razmišljamo o ljetovanju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu