Connect with us

TEHNOLOGIJA

Kako povećati uključenost korisnika na društvenim mrežama?

Objavljeno

 


Povećanje uključenosti korisnika na društvenim mrežama od izuzetne je važnosti – što su više korisnici uključeni, objave postižu veći doseg. Postoji nešto još važnije od dometa, a to je stvaranje zajednice i vjernih pratitelja. Vjerni će pratitelji rado besplatno promovisati brend kojeg prate na društvenim mrežama te će ga braniti svim svojim snagama.

Kako biste povećali uključenost korisnika, poslužite se sljedećim metodama:

1.Pratite trendove

Objavljivanje trendova i novosti iz vašeg područja svrstava vas u grupu koja ima znanje i poznaje tržište, kao i promjene koje se na njemu neprestano javljaju. Svi vole saznati novosti i inovacije koje prate određenu nišu.

2. Postavljajte pitanja

Naviknite svoje pratitelje na pitanja. Možda nećete već pri prvom pokušaju dobiti komentare, ali nakon nekog vremena vaši će se pratitelji naviknuti na ovakve objave i učestvoaće u njima.

Reklama

3. Zatražite da učine ono što vi želite

Pratitelje je potrebno usmjeriti i zatražiti od njih da učine ono što vi želite. Iskušajte provjerene metode social media managera koji traže svoje pratitelje da označe/taguju prijatelje koji će im platiti pivo, s kojima žele ići na putovanje…

Za ovu je metodu potrebno djelomično uključiti i tim koji vodi društvene mreže jer su pratitelji teški na komentarisanju objava koje nemaju prethodnih komentara. Napišete li nekoliko komentara, lakše će se “zavrtjeti” rasprava.

4. Budite redovni u objavama

Pokušajte planski izraditi objave i naučiti svoje pratitelje da one izlaze u tačno određeno vrijeme. Nama se kao izvrsno pokazalo vrijeme ujutro u 10:20 (prije marende) i uveče između 18 i 19 sati, no vi ćete morati otkriti koje je vaše idealno vrijeme za objavljivanje. Više o vremenu objavljivanja možete pronaći ćete u blog objavi.

5. 80% informativnih i 20 % prodajnih objava

Reklama

Ne pretjerujte s brojem prodajnih objava jer njima zapravo odbijate pratitelje, dok s informativnim objavama privlačite njihovu pažnju i zadržavate ih. Jasno vam je da je potrebno imati određeni broj pratitelja koji će se uključiti u objave kako biste nešto uistinu i prodali?

6. Povećajte broj objava s videosadržajem

Poznato je da videosadržaj povećava uključenost korisnika. Oku je privlačniji, a njime je mnogo jednostavnije objasniti/opisati proizvod ili uslugu.

7. Koristite analitičke alate

Jedino na ono što možemo mjeriti možemo i pravilno utjecati. Ovo pravilo vrijedi i za društvene mreže. Analizirajte koje su objave uspješnije, identificirajte ključ njihova uspjeha te nastavite objavljivati u skladu s donesenim zaključcima.

8. Koristite sve mogućnosti objava

Reklama

Društvene mreže pružaju različite mogućnosti objava. Za primjer ćemo uzeti Facebook na kojemu možete postavljati fotografije, videosadržaj, ankete, poveznice s weba, događaje, video uživo, oglase za posao, popuste i ponude… Iskoristite različite opcije i bit ćete zanimljiviji publici te će se ona spremnije uključivati u vaše objave.

9. Organizujte nagradne igre ili kvizove

Svi se vole igrati, a kada su u igru uključene i zanimljive nagrade, uključenost korisnika može samo rasti. Pripazite na Facebook smjernice te hrvatske zakone prilikom organizacije Facebook nagradnih igara ili kvizova.

Služeći se navedenim metodama zasigurno ćete povećati uključenost korisnika u svoje objave. Budite marljivi i uporni, rezultati neće izostati. Ponekad je potrebno više od godinu dana da društvena mreža postane zanimljiva i da se korisnici počnu uključivati u objave.

 

Autor: Miško Macolić Tomičić
Izvor: markething.hr

Reklama

NOVOSTI

Platforma Ananas stigla i u BiH

Objavljeno

 

Od

Kompanija Ananas stigla je i na bosanskohercegovačko tržište sa svojom online prodajnom platformom.

– Proteklih mjeseci smo dokazali da živimo svoju priču, teško a jako! Danas smo završili vrlo važan korak i otvorili dva nova tržišta! Ananas sada posluje i u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini – objavio je Ananas E-commerce na svom LinkedIn profilu.

„Regionalni Amazon“, kako su ga mediji prozvali, sjedište je najprije osnovao u Sarajevu, gdje je registrovana firma Ananas doo, a 7. juna je osnovana i podružnica u Banjaluci, sa sjedištem u Bulevaru Stepe Stepanovića br. 171 E.

Direktor preduzeća, ujedno i banjalučke podružnice, jeste Erol Ferović.

Direktni osnivač sarajevskog društva je Ananas E-Commerce Beograd. Vlasnik platforme Ananas je Delta holding, a kako je ranije saopšteno iz kompanije, platforma je u prošloj godini otvorila svoje kancelarije i u Sjevernoj Makedoniji.

Ananas je, inače, u prošloj godini zabilježio izuzetno veliki rast, potvrđujući da bude regionalni lider u domenu online trgovine. Na 94% poštanskih brojeva isporučeno je dva ili više Ananas paketa, a broj partnera porastao je više od tri i po puta u odnosu na 2022. godinu.

Reklama

Cilj je da u 2024. godini broj trgovaca poraste na preko 2.000, i da ukupan promet preko sajta bude preko 70 mil EUR – saopšteno je na konferenciji u januaru.

eKapija

Nastavite čitati

NOVOSTI

Kinezima najveći IKT projekat u istoriji Srpske – Posao vrijedan 57 mil KM

Objavljeno

 

Od

Nakon što je portal Capital otkrio da je Vlada Republike Srpske sa kineskom kompanijom ELINC u tajnosti potpisala 57 mil KM vrijedan ugovor za nabavku softvera za digitalnu zaštitu, stigla je i potvrda iz Agencije za informaciono-komunikacione tehnologije Republike Srpske.

Oni su naveli da su u proteklih godinu dana izvršili detaljnu analizu stanja informacione bezbjednosti u javnoj upravi i kritičnim infrastrukturama, izradili smjernice razvoja informacione bezbjednosti i izvršili projektovanje novog nacionalnog sistema zaštite.

Navode da on po obimu, resursima i složenosti predstavlja najveći IKT projekat u Srpskoj.

Projekat je samoodrživ i ima za cilj punu zaštitu sajber prostora Republike Srpske – istakli su iz Agencije.

U skladu sa predviđenom dinamikom, iz Agencije su naglasili da se do kraja avgusta očekuje početak implementacije projekta.

Implementacija je predviđena u dvije paralelne faze. Omogućava potpunu integraciju državnih organa, akademskog i privatnog sektora u upravljanju incidentima. Funkcije zaštite u odnosu na korisnike se ogledaju u zaštiti tri grupe korisnika: javne uprave i kritičnih infrastruktura, zaštiti djece i zaštiti mikro, malih i srednjih preduzeća – istaknuto je u saopštenju.

Reklama

Iz Agencije su istakli da će sistem štititi javnu upravu i kritične infrastrukture koje čini 780 institucija republičkog nivoa.

Za partnera je, u skladu sa smjernicama Vlade za upravljanje krizom lanaca snabdijevanja i politički motivisanih ne-UN sankcija, izabrana kompanija ELINC, specijalizovani proizvođač opreme iz domena nacionalnih sistema informacione bezbjednosti – navedeno je u saopštenju.

Capital podsjeća da je ugovor sa Kinezima potpisan početkom juna ove godine, a nakon toga je na njega stavljena oznaka tajnosti, da bi se od javnosti sakrilo još jedno trošenje desetina miliona maraka na softver, kao i njegova namjena.

Planirano je da se ovaj softver implementira u sve institucije u Srpskoj na rok od deset godina, a ELINC je, kako piše Capital, posao dobio na osnovu prethodnog dogovora iza zatvorenih vrata, bez tendera.

Capital

Reklama
Nastavite čitati

NOVOSTI

Pogledajte firme iz IT sektora koje su dobile pomoć države

Objavljeno

 

Od

Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta Mostar objavilo je konačnu rang listu korisnika dijela grant sredstava tekućih transfera za 2024. godinu.

U okviru javnog poziva raspisanog u maju ove godine, grant sredstva su se podijelila na pet programa.

Najviše sredstava bilo je planirano u sklopu projekta pet – odnosno Podrška MSP u IT sektoru.

Ukupna vrijednost raspoloživih sredstava za ovaj projekat je bila 2.700.000,00 KM. Podijeljeno je 1.169.709,87 KM na 16 firmi, javlja Akta.ba.

Najviše je dobila firma CloudIT d.o.o iz Ilijaša i to 100.000,00 KM. Slijedi je Call Ero d.o.o. Mostar sa 99.900,00 KM, zatim Toni Digital d.o.o. sa 99.675,00 KM grant sredstava, te Xsoft d.o.o. Mostar sa 96.000,00 KM.

Na listi je i Atlantbh d.o.o. sa 84.911,00 KM granta, dok je RSS d.o.o. dobio 80.736,07 KM bespovratnih sredstava

Reklama

PROJEKAT br. 5 „PODRŠKA MSP U IT SEKTORU“

Prema projektu, firme su dobila sredstva za tehnološko unaprjeđenje MSP i unaprjeđenje kvaliteta proizvoda kroz nabavku nove opreme, integraciju Al alata i optimizaciju radnih procesa, sufinansiranja zapošljavanja junior eksperata kao i razvoj i komercijalizacija novih proizvoda/usluga u IT industriji.

Akta.ba

Nastavite čitati

U trendu