Connect with us

TEHNOLOGIJA

5 načina kako dovući promet na svoju stranicu koji nisu SEO

Objavljeno

 


Nije nikakvo iznenađenje da je privlačenje prometa na vašu web stranicu ključno za ostvarenje veće konverzije I povećanja prihoda. Uostalom, ako ljudi ne posjećuju vašu web stranicu, zasigurno neće naručiti proizvode online putem.

Međutim, djeluje da se većina poslovanja u 2018. godini slagala na način da se što bolje optimizira pretraga putem tražilica (SEO) kako bi se povećao promet na stranicama.

Sada, SEO je učinkovita strategija digitalnog rasta. Samo putem Googlea provelo se 72 posto svih pretraživanja web stranica tijekom protekle godine, prema podacima s Net Marketsharea. Međutim, rastom I povećanjem interneta, sve više tvrtki ulazi u borbu kako bi bili najbolje rangirani u pretragama pomoću istih ključnih riječi, a izgledi za rangiranje I privlačenje željenog prometa na vašu web stranicu, samim time se smanjuju. Stoga je najbolje rješenje brandova pronaći druge načine privlačenja prometa na web stranici.

Prije nego što markentigaši postave novu kampanju na web, trebali bi prvo razmotriti trenutačni promet i analitiku. Upotrijebite alate kao što su Google Analytics i SEMRush da biste odredili dolazni promet, koliko dugo korisnici se zadržavaju na vašoj web stranici, web stranice i sadržaj koji najviše proučavaju te koliko vremena prođe prije nego napuste vašu web stranicu. Pristup tim informacijama omogućit će vam da stvorite bolju i jaču strategiju na kanalima koje ćemo istraživati i poboljšati vaše potencijalne klikovne stope.

Počnite pisati kao gost-autor

Kao gostujući bloger na drugim web stranicama postižete nekoliko ciljeva. Prvenstveno, osnažuje vaš PR utjecaj te povećava vjerodostojnost vas kao stručnjaka u industriji u kojoj djelujete kao I vaš utjecaj prilikom javnog izražavanja mišljenja.

Reklama

Kako bi vaši blogovi bili što učinkovitiji, pronađite tvrtke I web stranice za partnere koje djele iste interese I traženu publiku kao I vi, te koje bilježe znatan promet na svojim stranicama kako bi to bilo isplativo. Ako posao koji vodite sadrži blog, također možete I intervjuirati druge relevantne stručnjake te time potaknuti ispitanike I njihove tvrtke da podjele intervjue na svojoj društvenoj mreži I web stranici.

Uložite u društvene medije

Društveni mediji su rastuće tržište za poslovanje tvrtki. Uostalom, prema Sprout Socialu, društveni mediji direktno utječu na 74 posto kupovnih odluka potrošača. Razne platforme društvenih medija mogu djelovati kao razvijači branda što može imati dugoročni utjecaj na lojalnost i promet, kao i neposredne klikove i promet.

Obavezno se pobrinite da objavljujete na društvenim mrežama koje pokriva vaša demografska analitika. Nažalost, algoritmi mnoštva društvenih medija pomiču poslovne vijesti na dno stranice te su potrebna dodatna financijska ulaganja u promociju kako bi se iste pojavile pri vrhu stranice. Međutim, pčaćeni društveni mediji kao što su Facebook oglasi, jedan su od najjeftinijih oblika mrežnog oglašavanja i mogu pružiti snažan povrat ulaganja ako se dobro odrade – ključno je pronalaženje odlične marketinške tvrtke koja će kreirati izvrsnu i učinkovitu strategiju.

Koristite e-mail marketing

Iako postoje neka odstupanja vezana uz točan povrat ulaganja u e-mail marketing, većina se slaže u mišljenju da je to jedan od najučinkovitijih marketing alata i pruža velik povrat investicija. Brandovi mogu promovirati proizvode i usluge putem e-mailova ili slanjem newslettera svojim pretplatnicima.

Reklama

Kako biste maksimizrali pogodnosti koje nastaju putem e-mailinga, iskušajte A/B testiranje, segmentaciju i personalizaciju. Takve taktike omogućavaju osobniju povezanost između vas i vaših klijenata, pomažu vam odrediti koji sadržaj im je interesantniji, te slanje e-maila kada će ih pretplatnici najvjerojatnije i otvoriti te se zainteresirati oko sadržaja istih.

Integrirajte video sadržaj

Videozapisi su iznimno učinkoviti ali nedovoljno upotrebljavani oblici marketinga. Iako se mnoge tvrtke usredotočuju na blogove i sljedbenike Instagrama, bilježimo velik broj pogleda i djeljenja videosadržaja koji se objave. Prema Hubspotovom analizi video marketinga, 76 posto markentigaša tvrdi da je video sadržaj povećao promet na njihovoj web stranici.

Startup brijačnica Harry’s ima sjajan primjer implentacije video sadržaja u marketing. Ovaj kratki video klijente upoznaje s brandom, laganim i razigranim tonom, te informira potencijale kupce o podrijetlu tvrtke u interesantnim snimkama. Tvrtka je to pametno implementirala video na svoj web te podjelila putem društvenih medija.

Postoji mnogo videozapisa koje možete uključiti u tu strategiju, uključujući videozapise o brandu, kratke isječke za društvene medije, oglase, informativne sadržaje i demonstracije. Štoviše, ako se uklapa u vaš brand, idite korak dalje i ponudite webinare. To će digitalno angažirati korisnike, pružiti visoku vrijednost potrošačima, pa čak i pružiti vam priliku za prikupljanje e-poruka, što vam može pomoći pri prethodno navedena tri koraka.

Online oglašavanje

Reklama

Dok izvorne, neplaćene strategije koje pokreću promet predstavljaju san svakog branda, ponekad jednostavno ne možete pobijediti plaćene oglase. Srećom, dani plakata i Mad Man kampanja su prošlost. Sada, gledajte prema jedinstvenim načinima oglašavanja i taktikama kao što su retageting i remarketing.

Oboje, i retargeting i remarketing oslanjaju se na kolačiće koji se ispuštaju na preglednie i prate korisnike kroz web aktivnosti. Retargeting zatim dostavlja potrošačima oglase vaše web stranice, potičući ih da ponovno posjete vaš web. U međuvremenu, remarketing šalje korisnicima e-mailove na temelju njihove aktivnosti na vašoj web stranici.

Iako je optimizacija tražilice učinkovita te bi sve tvrtke koje su online prisutne trebale uložiti u iste, SEO nije krajnje i jedino rješenje kada je u pitanju privlačenje prometa na web stranicu. Ulaganje u društvene medije, blogove koje pišete kao gost-autor, redovni e-mail marketing, videosadržaji i digitalno oglašavanje sigurno će povećati promet na web stranici nadmašujući konkurenciju koja dolazi s istim SEO ključnim riječima.

 

Poslovni plus

Reklama

TEHNOLOGIJA

Univerzitetu u Banjaluci predata projektna dokumentacija za izgradnju Naučno-tehnološkog parka

Objavljeno

 

Projekat koji je najavljen još sredinom prošle godine i čija je gradnja bila najavljena za proljeće ove, konačno je počeo i da se realizuje, istina sa procjenom troškova koji su od juna 2023. godine malo i porasli. Naime, juče je, kako prenosi RTRS, predstavnicima Univerziteta u Banjaluci i Ministarstva za naučno-tehnološki razvoj i visoko obrazovanje predata projektna dokumentacija za izgradnju i opremanje Naučno-tehnološkog parka Republike Srpske koji će biti izgrađen u kampusu Univerziteta u Banjaluci.

Kako je u julu 2023. saopšteno, izgradnja ovog objekta bi trebalo da košta više od 10 mil EUR, potom je u septembru iste godine okvirna vrijednost procijenjena na 15 mil EUR, a juče je, sudeći po ovoj vijesti RTRS-a, rečeno da je ukupna vrijednost investicije oko 19 mil EUR.

Podsjećamo, rektor Univerziteta u Banjaluci prof. dr Radoslav Gajanin i ministar za naučno-tehnološki razvoj Republike Srpske Željko Budimir prošle godine su, 13. septembra, potpisali ugovor o osnivanju Naučno-tehnološkog parka (NTP) Republike Srpske. Kako je tada navedeno, riječ je o prvom naučno-tehnološkom parku u Republici Srpskoj, čiji su osnivači Vlada RS i Univerzitet u Banjaluci, a za njegovog direktora imenovan je Nikola Dragović.

Vlada Republike Srpske, kako je tada saopšteno, obezbijedila je sredstva za prvi period rada, a za početak, kancelarije NTP-a biće u novom objektu Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog fakulteta i Šumarskog fakulteta, u krugu Univerzitetskog grada. Inače, lokacija je u neposrednoj blizini budućeg objekta NTP, za koji je izrada projektno-tehničke dokumentacije tada bila u toku. Tada je i rečeno da se na proljeće 2024. godine planira polaganje kamena temeljca za izgradnju ovog objekta ukupne površine 7,5 hiljada kvadratnih metara, sa planiranim rokom od 24 mjeseca, a tada je procijenjeno da će okvirna vrijednost objekta, sa neophodnom opremom i laboratorijom, iznositi 15 mil EUR.

eKapija je ranije pisala da je Saudijski fond za razvoj odobrio sredstva za dva projekta u Srpskoj – jedan je izgradnja Studentskog centra u Foči, a drugi izgradnja Naučno-tehnološkog parka u Banjaluci.

Što se tiče projektne dokumentacije koja je juče predata predstavnicima Univerziteta i Ministarstva za naučno-tehnološki razvoj, ona je, kako je prenio RTRS, finansirana kroz Italijanski fond za inovativne projekte, preko Razvojne banke Savjeta Evrope.

Reklama

Inače, nadležni kažu da će budući Naučno-tehnološki park biti centralno mjesto gdje se rađaju inovativne ideje i tehnološki napredak Srpske.

Siguran sam da će izgradnjom NTP imati ogromnu korist prije svega UNIBL i studenti UNIBL, odnosno naši nastavnici i saradnici kroz angažman u kompanijama koje budu smještene u NTP – istakao je Radoslav Gajanin, rektor Univerziteta u Banjaluci, prenosi RTRS.

Nikola Dragović, direktor Naučno-tehnološkog parka Republike Srpske, najavio je, kako navodi RTRS, još neke novine.

Јedan od prvih programa koji će NTP uskoro početi sprovoditi jeste program kampa za koji intenzivno traje kampanja jedinstveni startap program za mlade od 18 do 35 godina – rekao je Dragović.

Vlada Srpske je prošle godine usvojila informaciju o osnivanju prvog NTP u Srpskoj čiji je cilj ubrzan tehnološki razvoj.

Za razvoj preduzetništva i inovativnosti kod mladih ljudi, to je cilj ovog projekta – poručio je Zoran Bjelajac, pomoćnik ministra za naučnotehnološki razvoj i visoko obrazovanje Republike Srpske.

Reklama

RTRS

Nastavite čitati

NOVOSTI

Platforma Ananas stigla i u BiH

Objavljeno

 

Kompanija Ananas stigla je i na bosanskohercegovačko tržište sa svojom online prodajnom platformom.

– Proteklih mjeseci smo dokazali da živimo svoju priču, teško a jako! Danas smo završili vrlo važan korak i otvorili dva nova tržišta! Ananas sada posluje i u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini – objavio je Ananas E-commerce na svom LinkedIn profilu.

„Regionalni Amazon“, kako su ga mediji prozvali, sjedište je najprije osnovao u Sarajevu, gdje je registrovana firma Ananas doo, a 7. juna je osnovana i podružnica u Banjaluci, sa sjedištem u Bulevaru Stepe Stepanovića br. 171 E.

Direktor preduzeća, ujedno i banjalučke podružnice, jeste Erol Ferović.

Direktni osnivač sarajevskog društva je Ananas E-Commerce Beograd. Vlasnik platforme Ananas je Delta holding, a kako je ranije saopšteno iz kompanije, platforma je u prošloj godini otvorila svoje kancelarije i u Sjevernoj Makedoniji.

Ananas je, inače, u prošloj godini zabilježio izuzetno veliki rast, potvrđujući da bude regionalni lider u domenu online trgovine. Na 94% poštanskih brojeva isporučeno je dva ili više Ananas paketa, a broj partnera porastao je više od tri i po puta u odnosu na 2022. godinu.

Reklama

Cilj je da u 2024. godini broj trgovaca poraste na preko 2.000, i da ukupan promet preko sajta bude preko 70 mil EUR – saopšteno je na konferenciji u januaru.

eKapija

Nastavite čitati

NOVOSTI

Kinezima najveći IKT projekat u istoriji Srpske – Posao vrijedan 57 mil KM

Objavljeno

 

Nakon što je portal Capital otkrio da je Vlada Republike Srpske sa kineskom kompanijom ELINC u tajnosti potpisala 57 mil KM vrijedan ugovor za nabavku softvera za digitalnu zaštitu, stigla je i potvrda iz Agencije za informaciono-komunikacione tehnologije Republike Srpske.

Oni su naveli da su u proteklih godinu dana izvršili detaljnu analizu stanja informacione bezbjednosti u javnoj upravi i kritičnim infrastrukturama, izradili smjernice razvoja informacione bezbjednosti i izvršili projektovanje novog nacionalnog sistema zaštite.

Navode da on po obimu, resursima i složenosti predstavlja najveći IKT projekat u Srpskoj.

Projekat je samoodrživ i ima za cilj punu zaštitu sajber prostora Republike Srpske – istakli su iz Agencije.

U skladu sa predviđenom dinamikom, iz Agencije su naglasili da se do kraja avgusta očekuje početak implementacije projekta.

Implementacija je predviđena u dvije paralelne faze. Omogućava potpunu integraciju državnih organa, akademskog i privatnog sektora u upravljanju incidentima. Funkcije zaštite u odnosu na korisnike se ogledaju u zaštiti tri grupe korisnika: javne uprave i kritičnih infrastruktura, zaštiti djece i zaštiti mikro, malih i srednjih preduzeća – istaknuto je u saopštenju.

Reklama

Iz Agencije su istakli da će sistem štititi javnu upravu i kritične infrastrukture koje čini 780 institucija republičkog nivoa.

Za partnera je, u skladu sa smjernicama Vlade za upravljanje krizom lanaca snabdijevanja i politički motivisanih ne-UN sankcija, izabrana kompanija ELINC, specijalizovani proizvođač opreme iz domena nacionalnih sistema informacione bezbjednosti – navedeno je u saopštenju.

Capital podsjeća da je ugovor sa Kinezima potpisan početkom juna ove godine, a nakon toga je na njega stavljena oznaka tajnosti, da bi se od javnosti sakrilo još jedno trošenje desetina miliona maraka na softver, kao i njegova namjena.

Planirano je da se ovaj softver implementira u sve institucije u Srpskoj na rok od deset godina, a ELINC je, kako piše Capital, posao dobio na osnovu prethodnog dogovora iza zatvorenih vrata, bez tendera.

Capital

Reklama
Nastavite čitati

U trendu