Connect with us

ANALIZE

U Americi bi bez posla moglo ostati 47 miliona ljudi

Objavljeno

 


Milioni Amerikanaca već su izgubili posao zbog krize koronavirusa, a najgore tek dolazi, prema procjeni američkih Federalnih rezervi.

Prema nedavnoj analizi rizika u pogledu daljeg razvoja situacije, ekonomisti FED-a predvidjeli su da bi čak 47 miliona Amerikanaca moglo da izgubi posao, zbog čega bi se stopa nezaposlenosti popela na 32,1 posto.

Procjene su čak mnogo gore od procjene predsjednika St. Louis Feda Jamesa Bullarda, koji je rekao da se radi o stopi nezaposlenosti od 30 posto. To odražava da je veliki broj radnih mjesta u rizičnoj poziciji, a koja bi u konačnici mogla biti zatvorena zbog vladinih mjera radi zaustavljanja širenja koronavirusa.

„To je vrlo velik broj prema historijskim standardima, ali ovo je prilično jedinstven šok za razliku od bilo kojeg drugog, a koji je američka ekonomija doživjela u posljednjih 100 godina „, napisao je ekonomista Miguel Faria-e-Castro u objavljenom istraživačkom radu prošle sedmice.

Rekordnih 3,3 miliona Amerikanaca sa 21. martom ostalo je bez posla. Ekonomisti očekuju da im se ove sedmice pridruži još 2,65 miliona. Istraživanja su pokazala da se 66,8 miliona radnika bavi zanimanjima s visokim rizikom otpuštanja. To su prodaja, proizvodnja, priprema hrane i usluge. Istraživanja su također pokazala da je 27,3 miliona brijača, stilista, avioprevoznika u rizičnoj grupi, prenosi CNBC.

Tako je procijenjeno da bi moglo doći do gubitka 47 miliona radnih mjesta. To bi dovelo do toga da se nezaposlenost u Americi poveća na 52,8 miliona ili više, tri puta gore od vrhunca Velike recesije. Jedna od svijetlih strana je ta da bi nezaposlenost vjerovatno kratko trajala.

Reklama

Klix.ba

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu