Connect with us

ANALIZE

BiH po kvalitetu usluge najbolja u regiji

Objavljeno

 


Bosna i Hercegovina je ostavrila nabolji rezultat po kvalitetu usluge na prodajnim mjestima, prema regionalnom istraživanju Mystery Shopping, kojim su mjereni osnovni elementi kvalitet usluge, s ciljem pronalaženja najboljih pružalaca usluga u cijeloj regiji, izvještava Indikator.ba.

Istraživanje je od 15. juna do 15. jula provela Heraklea u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.

„Tajni kupci“ posjetili su u tim zemljama ukupno 800 prodajnih mjesta – autosalone, banke, benzinske pumpe, manje dućane, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih kompanija, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih djelatnosti.

Bosna i Hercegovina je s rezultatom od 86,7 posto u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveći porast, za 16,8 postotnih bodova.

Druga je Sjeverna Makedonija s rezultatom od 82,5 odsto, a treća Hrvatska s istim rezultatom kao i prošle godine od 75,1 posto. Slijede je Slovenija (74,52 %) koja je sa prvog pala na četvrto mjesto, Srbija (sa 69,26%) i Crna Gora sa 69,26%.

Četiri zemlje, uključujući Sloveniju, ispod su ovogodišnjeg prosjeka od 75,58%.

Reklama

Kategorija koja je u svih šest zemalja regije ostvarila najbolji ukupni rezultat od 95,3 posto je kao i prethodnih godina poznavanje proizvoda, dok je, kao i ranijih godina, „najlošije“ rangirana kategorija nuđenje dodatnih proizvoda, koja je ostvarila rezultat od samo 39,47 posto.

Promatrano po djelatnostima, istraživanje je pokazalo da su se i ove godine najviše istaknuli autosaloni s rezultatom od 97,2 posto. Supermarketi su već niz godina djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove su godine ostvarili rezultat od 58 posto, uz najveći pad u kvaliteti usluge u odnosu na prethodnu godinu.

Najveći je porast kvaliteta usluga ostvarile su banke, za 10,3 postotna poena, na 78,53 posto.

Indikator.ba

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu