Connect with us

ANALIZE

Tržište mobilne telefonije ponovo u padu, u prvom kvartalu broj korisnika manji za 135.800

Objavljeno

 


Tržište mobilnije telefonije u Bosni i Hercegovini ponovo je padu, sa oko 135.800 korisnika ili 3,64 posto manje u prvom kvartalu ove godine u odnosu na posljednji kvartal 2021. godine, izvještava Indikator.ba.

Ovo tržište pokazalo se jako osljetljivim na krize, pa je tako tokom pandemije u 2020. godini zabilježilo pad da bi se potom oporavilo.

Vrhunac je dostiglo u trećem kvartalu prošle godine kada je ukupno bilo 3.812.993 korisnika, čak 9,8 posto više nego u trećem kvartalu 2020. godine.
Ponovni pad je uslijedio u četvrtom kvartalu 2021. godine i nastavljen je u prvom kvartalu ove godine (pad na 3.592.967 korisnika), a korenspondira sa porastom inflacije i pogoršanjem ekonomskih prilika.

Pad u mobilnoj telefoniji telekom operateri očekivano najviše su osjetili kod pre-paid korisnika, gdje je na kvartalnoj osnovi njihov broj smanjen za 150.000 na 2.589.702, odnosno procentualno izraženo 5,48 posto. Neki od korisnika su se prebacili na post-paid budući da je broj pretplatnika u ovom segmentu porastao za 1,43 posto na ukupno 1.003.265.

Negativni trend potvrđuju i podaci Regulatorne agencije za komunikacije o ukupnom odlaznom saobraćaju mobilne telefonije koji je zabilježio pad u prvom kvartalu od 6,78 posto, čemu treba pridodati i pad broja poslanih SMS poruka od – 12,26 posto.

Dominantni operatori i dalje drže tržište pod kontrolom, a tržišni udjeli drugih operatera su simbolični.

Reklama

BH Telecom je i u ovom segmentu vodeći sa tržišnim udjelom od 42,92 posto , Mtel ima udio od 35,21 posto, a HT Eronet 21,66 posto.

Novi igrač na tržištu Novotel, koji je počeo rad početkom drugog polugodišta 2021. godine osvojio je tržišni udio od 0,18 posto, blago ga popravivši u odnosu na četvrti kvartal 2021. godine kada je imao udio od 0,16 posto.

Od ostalih operatera, još je prisutan samo Logosoft sa zanemarivim udjelom od 0,04 posto.

Indikator.ba

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu