Connect with us

TURIZAM

Putovanje u doba korone: Kampovanje je novi trend

Objavljeno

 


Pandemija koronavirusa izmijenila je turističke navike, a čini se da je jedan od pobjednika tih promjena putovanje kamperima.
Socijalno distanciranje na snazi je širom Evrope, pa stanovnici mijenjaju i svoje navike po pitanju putovanja. Nedavna anketa pokazala je da 90 posto Španaca želi da ostane u svojoj zemlji umjesto da putuju u inostranstvo.

Fabricio Mucati, menadžer specijalizovane španske putničke agencije Aquiestoy Caravaning, tvrdi kako mnogi ljudi koji ranije nisu razmišljali o odmoru u kući na točkovima sada to čine.

“U vrijeme kad cijeli svijet traži sigurnost, velik broj ljudi će to pokušati zbog novih okolnosti.”

S ublažavanjem restrikcija putovanja iznajmljivanje kampera “intenzivno” se nastavilo, objavio je prošlog mjeseca ASEICAR, udruženje koje okuplja iznajmljivače takvih vozila, istakavši kako bi to moglo biti “ključno za oživljavanje turizma ovog ljeta”.

Takva situacija nije samo u Španiji. “Od popuštanja mjera nastalo je pravo ludilo za kamperima, svuda”, rekao je Fransoa File, predsjednik Evropske federacije kampera (ECF).
“Kamperi predstavljaju slobodu, uštedu i ekologiju. Sada tome dodajemo zdravlje i sigurnost, pa je za nas to prava blagodet.”

Interes raste u cijeloj Evropi, pa brojke pokazuju da je danas pet miliona korisnika i dva miliona vozila.

Reklama

U Njemačkoj, glavnom evropskom tržištu, u maju je registrovano više od 10.000 novih kampera, što je rast od 32 posto u odnosu na prošlu godinu, dok ih je u Francuskoj registrovano 3.500, što je rast od gotovo dva posto.

U Španiji, manjem, ali brzorastućem tržištu, u junu je bilo 1.200 novih registracija, što je rast od 20 posto u odnosu na prošlu godinu, stoji u podacima ASEICAR.

Veća potražnja je i za rentanjem kampera. Platforma Yescapa je u junu imala više od 32.500 rezervacija, a potražnja u julu i avgustu veća je za 60 posto u odnosu na prošlu godinu.

Rast domaćeg turizma

Iako su se evropske granice otvorile 15. juna, većina ljudi ne želi putovati u druge države, naglašava suosnivač Yescape Benoa Panel.

“Otkad se pojavio covid, gotovo da nema prekograničnih rezervacija”, što inače čini 20 posto prometa, otkrio je.

Reklama

Julio Barenengoa Gomez, direktor kompanije Caravanas Holidays, ističe da je kriza povećala interes za nacionalnim turizmom.

“Ljudi inače žele kamper da bi putovali Evropom, ali ove godine žele ostati u Španiji. Zbog želje da posjetimo Evropu izgleda da smo zaboravili koliko je Španija lijepa. Ova godina će ojačati domaći turizam.”

Drugi vjeruju da će zdravstvena kriza ubrzati prelaz s masovnog turizma.
“Ova pandemija će promijeniti navike ljudi jer će manje htjeti biti na mjestima s puno ljudi”, smatra Fernando Ortiz, direktor proizvođača kampera Benimar.

“Ne nužno zbog rizika – pronaći će se vakcina – nego jer ljudi žele moći promijeniti svoje planove tokom putovanja. A to će potrajati”, zaključio je on.

Izvor: SEEbiz

Reklama

TURIZAM

Wizz Air uvodi godišnju pretplatu za neograničeni broj letova

Objavljeno

 

Od

Niskotarifna avio-kompanija Wizz Air je uvela novu pretplatničku uslugu pod nazivom „all you can fly“, koja omogućava korisnicima neograničen broj letova za godišnju naknadu od 499 eura (428 funti, 549 dolara).

Iako su avio-kompanije već nudile različite pakete za više letova, koncept neograničenog broja letova je relativno nov. Ovaj program je sličan onima koje nude Frontier Airlines u SAD-u i AirAsia, kompanija sa sjedištem u Maleziji.

Wizz Air je u Velikoj Britaniji bio kritikovan zbog kvaliteta korisničke službe i kašnjenja letova. Promotivna cijena za godišnju kartu važi do 16. avgusta, nakon čega će porasti na 599 eura.

Destinacije i aerodromi

Počevši od septembra, pretplatnici će moći putovati do destinacija u Evropi, Sjevernoj Africi, Bliskom istoku i Aziji, pod uslovom da rezervišu let najmanje tri dana unaprijed i plate fiksnu naknadu od 9,99 eura.

Wizz Air je objavio da je dostupno 10.000 pretplata, raspoređenih po aerodromima sa kojih kompanija obavlja letove. Ipak, kada je BBC News provjerio njihovu web stranicu, otkriveno je da su neke opcije za „preferirani aerodrom“ već rasprodate.

Na stranici je prikazana poruka: „Ako ne možete izabrati željeni aerodrom, to znači da je kapacitet popunjen i da Wizz Air trenutno ne može ponuditi članstvo u programu ‘Wizz All You Can Fly’“.

Reklama

Dokument sa uslovima korišćenja na web sajtu Wizz Air-a takođe napominje da dostupnost sjedišta nije garantovana za članove i da će zavisiti od „različitih spoljašnjih i unutrašnjih faktora“.BIZLife

Nastavite čitati

TURIZAM

Počela onlajn prodaja karata za trajektnu liniju Kamenari – Lepetane

Objavljeno

 

Od

Onlajn kupovina karata za trajektnu liniju Kamenari – Lepetane počela je 16.08.2024. godine, obavijestili su iz Javnog preduzeća za upravljanje morskim dobrom.

Kako su kazali, platforma nudi brzu, jednostavanu i pouzdanu mogućnost korisnicima da u nekoliko koraka kupe karte, čime se smanjuje potreba za čekanjem u redu i pojednostavljuje sam proces putovanja.

Karte za trajekt moguće je kupiti direktno sa računara ili mobilnog uređaja na zvaničnim web stranicama: https://trajekt.me https://ferrymontenegro.me

– Ova inicijativa u saradnji sa M&I Systems Group predstavlja jedan od značajnijih pomaka u modernizaciji i digitalizaciji naših usluga, omogućavajući brzu, jednostavnu i sigurnu kupovinu karata putem interneta. Naš cilj je da ovim korakom unaprijedimo kvalitet usluga koje pružamo i omogućimo našim korisnicima što prijatnije iskustvo prilikom korišćenja trajektne linije – saopštili su iz Javnog preduzeća za upravljanje morskim dobrom.

Nastavite čitati

VINARSTVO

Mostar preuzeo titulu „Evropskog grada vina“ – Trebinje „Najbolja održiva destinacija za vinski turizam“

Objavljeno

 

Juče je na svečanom prijemu u vijećnici francuskog grada Toulousea, gradonačelnik Mostara Mario Kordić preuzeo titulu Evropskog grada vina Dionisio 2024. godine.

„Nakon što smo prošle godine preuzeli nagradu u Portugalu ove godine je, kao u ragbiju, predajemo Mostaru. Želio bih još dodati da su upravo gradovi predvodnici Evropske unije, te da su još od srednjeg vijeka na ovamo održavali veze i stvarali su evropski duh suradnje. Tako i danas na ovom događanju slavimo vino, jer vino povezuje sve ljude bez obzira na naciju“, izjavio je ovom prilikom gradonačelnik Toulousea Jean-Luc Moudenc.

Titulu Evropskog grada vina Dionisio dodjeljuje Evropska mreža vinskih gradova RECEVIN s ciljem promocije destinacija koje su uspješno povezale vinogradarstvo i turizam, podsjećaju iz Grada Mostara.

Ova titula posljednja je u nizu priznanja koje su hercegovački vinari i Hercegovina kao vinogradarska regija osvojili u proteklom periodu, uključujući članstvo Vinske ceste Hercegovine u Kulturnoj ruti Vijeća Europe Iter Vitis, nagradu „Najbolji Iter Vitis vinski grad“ za Grad Mostar, „Najbolja održiva destinacija za vinski turizam“ za Grad Trebinje, „Najbolja praksa unapređenja kulturno-povijesnog nasljeđa i vina“ za manastir Tvrdoš, te 39 medalja za hercegovačka vina na Decanter World Wine Awards 2023, najprestižnijem svjetskom ocjenjivanju vina.

Ovo je izvanredno priznanje našem gradu i svim ljubiteljima vina u našoj regiji. Recevin Dionisio Grad Vina za 2024. godinu predstavlja iznimnu priliku za promociju Vinske ceste Hercegovine i njenih vinara te će potaknuti razvoj turizma i gospodarstva u našem gradu. Ovo je prilika da svi zajedno pokažemo što Mostar i Hercegovina mogu ponuditi svijetu“, izjavio je mostarski gradonačelnik.

Pored Grada Mostara, delegacija Bosne i Hercegovine uključuje i predstavnike Spoljnotrgovinske komore, koja u saradnji s lokalnim zajednicama rukovodi Vinskom ceste Hercegovine, te projekta USAID Turizam, koji pruža značajnu podršku njenom razvoju.

Reklama

Ponosni smo na Grad Mostar i čestitamo im na prestižnoj tituli – Europski grad vina za 2024. Ovo priznanje dodatno ističe značaj Hercegovine u svijetu vinskog turizma. Vinska cesta Hercegovine nudi jedinstveno i bogato iskustvo za ljubitelje vina, omogućujući im da uživaju u izvrsnim okusima naših lokalno proizvedenih vina dok istražuju jedinstvenu kulturnu baštinu Hercegovine. Ova prilika također predstavlja značajan korak prema promociji naših vina i vinogradara na međunarodnoj razini. Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine ostaje posvećena podršci vinogradarima i vinarijama, i nastavlja razvijati Vinsku cestu Hercegovine kao jednu od vodećih destinacija za vinski turizam”, izjavio je dopredsjednik Spoljnotrgovinske komore Vjekoslav Vuković, navodi se u saopštenju.

Od Ljubuškog i Čitluka u zapadnoj Hercegovini, preko Mostara, Čapljine i Stoca u centralnom dijelu, pa sve do Trebinja na jugoistoku, proizvođači vina Vinske ceste Hercegovine stekli su međunarodnu prepoznatljivost kroz autohtone sorte vina žilavke, blatine, vranca i trnjaka.

Vinarije su tek najvidljiviji dio Vinske ceste Hercegovine, ali ona uključuje i mnoge prirodne atrakcije, bogato kulturno naslijeđe, gastronomsku ponudu i jedinstvenu kulturu gostoprimstva.

swot.ba

Nastavite čitati

U trendu