Ledo ima izvozni adut: sladoled za 30 azijskih i afričkih zemalja

0

Za kompaniju IFFCO Group, koja je tržišni lider u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, proizvodit će impulsni i porodični sladoled, koje ta grupacija izvozi u čak 30 zemalja Afrike i Azije, najviše na tržišta Saudijske Arabije, Kuvajta, Katara, Bahreina i Omana.

A sve to ide u prilog i 30-postotnom rastu prodaje Leda, na čemu neće stati. „U toku su pregovori i za ulazak na nekoliko novih svjetskih tržišta, za koja se nadamo da ćemo ih uskoro takođe predstaviti“, kaže predsjednik Uprave Leda Dario Vrabec. U kompaniji koja posluje u sastavu Agrokora Ivice Todorića kažu kako je saradnja s IFFCO grupom počela lani. Za arapskog partnera prvo su počeli proizvoditi sladoled King, da bi se ponuda ove godine proširila i na porodični sladoled Quattro. Tvrde da je jako dobro prihvaćen, ali s malo drugačijom kombinacijom okusa od europskog tržišta – i s više šećera, jer Arapi vole ekstra slatko.

 

Izvor: Poslovni dnevnik