Kompanija BAT dobitnik je „Golden Superbrend“ priznanja u svim kategorijama kao multinacionalna kompanija koja posluje u Srbiji, dok je Imlek srpska kompanija dobitnik „Golden Suprebrend-a“.
Specijalnu „Golden Superbrend“ nagradu za inovacije dobila je Srpska akademija nauka i umjetnosti (SANU), dok je specijalno priznanje za uspješno poslovanje pripalo „Er Srbiji“.
„Golden Superbrend“ nagradu za izvanredna dostignuća u sportu dobila je ženska košarkaška reprezentacija Srbije.
Standardne nagrade „Superbrend“ dodjeljene su najuspješnijim kompanijama u 34 kategorije, među kojiam su, primjera radi, Knjaz Miloš, „Hleb i Kifle“, Apatinska pivara, Imlek, Bambi, BAT, Tetrapak, Tigar korporacija, Eliksir Zorka…
Nagrade su još dobili Airport City, Energoprojekt, Lilly doregerije, Mona, Forma Ideale, Gorenje, Aerodrom „Nikola Tesla“; Telekom Srbija…
Kriterijumi za dobijanje statusa „Superbrend Serbia“ zasnovani su na tri osobine brenda – prepoznatljivost i ugled, dugogodišnja dosljednost i pouzdanost i korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.
Stručni Savet Korporativni Superbrendovi Srbije 2015/2016.ima 16 članova, a predsjedavajući je predsjednik ITM grupe i predsjednik Udruženja korporativnih direktora Srbije Toplica Spasojević.
U stručnom Savjetu je i diektorka novinske agencije Tanjug Branka Đukić, izvršna direktorka Srpske asocijacije menadžera Jelena Bulatović i izvršni direktor stranih invetsitora Ana Kirtel, kao i profesor Ekonomskog fakulteta Ilija Vujačić, zatim predsjednica Udruženja poslovnih žena Srbije Sanja Popović-Pantić, generalni direktor Prva TV Dragan Nenadović.
U Savjetu su i generalni direktor opšte bolnice Belmedic Jasmina Knežević, predsjednik UO i suvlasnik MMS communication Srbia Miša Lukić, izvršni direktor NALED-a Violeta Jovanović, osnivač i predsjednik „Foreign investor services“ Milan Parivodić, generaolni direktor ATTICA medija Danijela Jovanović, zatim osnivač i generalni direktor Mokrogorske škole menadžmenta Srđan Janićijevic, predsjednik Unije poslodavaca Srbije Nebojša Atanacković, pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Vojvodine Branislav Bugarski i vd direktor SIEPA Nenad Bijelogrlić.
Spasojević izrazio je zadovoljstvo velikim odzivom kompanija.
„Prvo smo skenirali oko 1.600 kompanija, onda izabrali u 34 kategorije najbolje“, rekao je Spasojević i naglasio da je nagrada dokaz da te kompanije rade po najvišim svjetskim satndaridma, da su društveno odgovorne, odgovorne prema ekokologiji, a s druge strane je sigurnost u njihov kvalitet važan za potrošače.
On je istakao da su, u doba kada imamo hiperprodukciju, potrošači zbunjeni u silnoj ponudi, te da ih ova nagrada usmjerava ka pravim vrijednostima.
„Mi smo gledali i kvalitet firme, nagradili smo predanost ka istraživanju i kreiranju novih proizvoda, ali i odnos cijene i kvaliteta. U Srbiji ljudi vole kvalitetne proizvode. Mi smo 60-70-tih godina znali da izaberemo i bili smo visoko vrednovani u Evropi kao ljudi visokog ukusa. Ovom nagradom želimo da one proizvođače koji su se držali visokih kriterijuma nagradimo, i pošaljemo potrošačima poruku da su oni najbolji“, poručio je Spasojević.
„Superbrend“ je prvi put u Srbiji pokrenuo TGI grup internešenel 2007. godine.
Izvor: Tanjug