Connect with us

OSTALO

Švedski gigant najavio: Svijet se mijenja, moramo i mi!

Zahvaljujući proširenoj i virtualnoj stvarnosti, ljudi će prije kupovine moći virtualno isprobati namještaj iz Ikeinih trgovina.

Objavljeno

 


ikeaa

ikeaa

 

Pritisak Amazona i drugih online trgovina sve je veći na klasične trgovine te se, ako žele opstati na tržištu, moraju što prije prilagoditi promjenama, razvoju tehnologije i digitalizaciji. Jedna od kompanija koja je svjesna da, ako žele nastaviti s uspješnim poslovanjem u budućnosti, s promjenama treba početi što prije jest Ikea – Michael Valdsgaard, šef digitalne transformacije u ovoj kompaniji u nedavnom razgovoru za CNN rekao je kako su svjesni da se svijet mijenja, a s njim i očekivanja korisnika te oni posljednjih godina provode brojne eksperimente kako bi saznali što kupci žele.

Jedan od eksperimenata koje ovaj švedski gigant namjerava provesti odnosi se i na proširenu stvarnost, sve popularniju tehnologiju koju razvijaju najveće svjetske tehnološke kompanije.

U saradnji s Appleom Ikea razvija aplikaciju s podrškom za proširenu stvarnost koja će korisnicima omogućiti vizualizaciju proizvoda ove kompanije u njihovim domovima, prije same kupovine proizvoda, što će im uvelike olakšati odluku o potencijalnoj kupovinu ormara, kauča, stola i drugog namještaja. Korisnici će na početku ovu aplikaciju moći iskoristiti za prikaz između 500 i 600 proizvoda, a s vremenom će biti dostupni i novi proizvodi.

Ikea već nekoliko mjeseci posjetiocima nekim svojih trgovina omogućuje korištenje aplikacije za virtualnu stvarnost koja im omogućuje razgledavanje njihovih kuhinja, a mogu napraviti i virtualne palačinke. U ovoj kompaniji vjeruju kako će posjetitelji njihovih trgovina, nakon šetnje virtualnom kuhinjom, moći lakše donijeti odluku o kupovini kuhinja, odnosno kuhinjskih elemenata.

 

Reklama

 

Osim eksperimentiranja s proširenom, odnosno virtualnom stvarnosti Ikea, koja je poznata po velikim centrima smještenim na rubovima gradova, prije dvije godine počela je otvarati i male centre koji su bliži centru gradova i u kojima će, nakon što korisnici naruče proizvode preko interneta, moći podignuti te proizvode. Ovako se gubi manje vremena na putovanje, ali i u samim trgovinama jer su za većinu ljudi, svjesni su i u Ikei, njihove trgovine predaleko te ovako svoje proizvode žele učiniti dostupnim još većem broju korisnika.

Još jedan od noviteta koji je Ikea uvela u posljednje vrijeme jesu privremene pop-up trgovine u kojima promoviraju proizvode iz kuhinjskom asortimana i iz spavaće sobe. Npr. u restoranu u Londonu ljudi su mogli sami skuhati hranu koristeći proizvode ove kompanije, dok su u jednoj takvoj trgovini posjetitelji mogli uživati u izležavanju u spavaćoj sobi i još bi dobili doručak u krevet.

Slična „probna kuća“ bila je otvorena i u centru Zagreba, a omogućavala je posjetiteljima da isprobaju neke od najpoznatiji Ikeinih proizvoda i saznaju nešto više o njima.

Ovo su samo neki od eksperimenata na kojima rade u ovoj kompaniji koja će, za nastavak uspješnog poslovanja u budućnosti, također iskoristiti sve mogućnosti napretka tehnologije, prvenstveno proširenu i virtualnu stvarnost koje će uvelike promijeniti način na koji kupujemo u budućnosti.

Reklama

 

Izvor: Zimo.dnevnik.hr

Nastavite čitati

OSTALO

Jednostavni savjeti kako uštedjeti gorivo u vožnji

Objavljeno

 

Autoput

Njemačka organizacija Tüv Süd, koja se bavi certificiranjem i inspekcijama, dala je nekoliko zanimljivih savjeta o štedljivoj vožnji. Neke znate, a neke možda i ne.  Kako biste uštedjeli gorivo prebacite u višu brzinu pri 2000 o/min. Također, mnogi vozači imaju potrebu ostati u nižoj brzini, ali već pri 50 km/h možete biti u četvrtoj brzini, a ovisno prijenosnim omjerima u mjenjaču te vrsti motora (turbodizelski, turbobenzinski…) možda čak i u petoj. Potrošnja goriva pada za čak pedeset posto ako ste u četvrtoj brzini, a ne u drugoj pri navedenoj brzini. Novi automatski mjenjači optimiziraju stupanj prijenosa, ali s ručnim mjenjačima vi ćete morati izabrati, piše Revijahak.hr. (više…)

Nastavite čitati

OSTALO

KKI Vrbas i MH “Elektroprivreda Republike Srpske” potpisali ugovor o saradnji

Objavljeno

 

Povodom 20 godina postojanja Košarkaškog kluba invalida „Vrbas predsjednik KKI „Vrbas“ Marinko Umičević i generalni direktor MH “Elektroprivreda Republike Srpske” Luka Petrović potpisali su ugovor o saradnji i tom prilikom je Elektroprivreda Republike Srpske donirala klubu iznos od 5 hiljada KM, kao znak podrške za uspješan rad. (više…)

Nastavite čitati

OSTALO

Željka Cvijanović otvorila izložbu posvećena KKI Vrbas

Objavljeno

 

Željka Cvijanović, predsjednica Republike Srpske otvorila je izložbu „preko trnja do zvijezda“ u Muzeju sporta koji se nalazi u sklopu dvorane Borik koja je posvećena Košarkaškom klubu invalida Vrbas koji ove godine obilježava dvije decenije postojanja. (više…)

Nastavite čitati

U trendu