Connect with us

TRŽIŠTA

H&M ulazi u novi tržišni segment: Uskoro „rajske“ trgovine za lovce na jeftinu robu

SVIJET – Nakon što je objavio svoj najveći pad dobiti za šest godina, H&M je najavio da će uskoro debitovati na novom, off-price tržištu (prodavci koji pružaju kvalitetnu robu po povoljnim cijenama) pod nazivom Afound.

Objavljeno

 


hm bih

Iz H&M opisuju ove trgovine kao „raj“ za lovce na jeftinu robu te pojašnjavaju kako će prodavati diskontovanu odjeću i predmete za životni stil sa sopstvenim etiektama H&M grupe, koji uključuju podružnice kao što su COS i Cheap Monday, kao i vanjske etikete.

Prva prodavnica „Afound“ otvoriće se u Stokholmu, u Švedskoj, 2018. godine, zajedno sa vebsajtom.

H&M na ovaj način uskače u kategoriju koja je napredovala posljednjih godina. Prema Euromonitoru, globalno off-price tržište je poraslo za više od 30% u periodu između 2012. i 2017. godine, na nivo od 62 milijarde dolara. SAD imaju najveći udio, čineći više od 80% prodaje u ovoj kategoriji, ali i ostali regioni brzo rastu.

 

Izvor: Indikator.ba

Reklama
Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu