Connect with us

TRŽIŠTA

„Merkur“ postao „Vienna osiguranje“

Objavljeno

 


Vienna Insurance Group

SARAJEVO – Kompanija „Merkur“ predstavila je rezultate svog dosadašnjeg rada, kao i novi vizuelni identitet. Na svečanosti u sarajevskoj Vijećnici ozvaničeno je spajanje firme s „Vienna osiguranjem“, pod čijim će imenom „Merkur“ ubuduće poslovati.

Pred brojnim zvanicama iz poslovnog, političkog i diplomatskog života u BiH, ozvaničena je nova era u njihovom poslovanju.

Uz novi naziv, predstavljen je i novi redizajn s novim nazivom kompanije, što je propraćeno velikim aplauzom zvanica i mnoštvom balona.

Inače „Vienna Insurance Group“ (VIG) je najveća osiguravajuća grupacija u Austriji, centralnoj i istočnoj Evropi, koja u preko 50 kompanija širom svijeta, te sa preko 25.000 zaposlenih, bilježi godišnji premijski prihod veći od devet milijardi eura.

„Sretna sam da su naši dosadašnji uspjesi prepoznati u internacionalnim okvirima, te nagrađeni na način kako smo sebi i našim klijentima mogli poželjeti. Naime, pridruživanje timu najboljih grupacija VIG, koja je sinonim stabilnosti i stručnosti u pružanju finansijske zaštite od rizika, je garant našeg još uspješnijeg poslovanja u budućnosti. Uz višestoljetnu tradiciju i ekspertizu naše matične kompanije sa sjedištem u Beču, te uz već postojeću poslovnu orijentaciju kojom pomjeramo shvatanje života na viši nivo, nudeći različite usluge tokom cijelog trajanja osiguranja, našim osiguranicima želimo učiniti dostupnim što veći broj proizvoda kreiranih u skladu s evropskim i svjetskim standardima“, kazala je Sabina Mujanović, direktorica „Vienna osiguranja“ u BiH.

Gabor Lehel, predsjednik Nadzornog odbora „Vienna osiguranja“, ističe da je odabir novog naziva bio težak zadatak te da su zajedno s kolegama iz Sarajeva veoma brzo postigli saglasnost.

Reklama

Tokom 2017. godine „Merkur osiguranje“ svrstano je među top tri u BiH s više od 219.000 zaključenih ugovora o osiguranju i gotovo 155 miliona KM aktive.

 

Izvor: Nezavisne novine

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu