Connect with us

TRŽIŠTA

Prva prodavnica H&M u BiH biće otvorena u martu u Banjoj Luci

Objavljeno

 


H&M prodavnica

BANJA LUKA – Švedski modni brend H&M prvu prodavnicu u Bosni i Hercegovini otvoriće u martu naredne godine, a Banja Luka će biti prvi grad koji će imati čast da poželi dobrodošlicu ovoj kompaniji u našu zemlju, saznaje Klix.ba.

Prema nezvaničnim informacijama, prodavnica H&M-a bit će locirana u tržnom centru Delta Planet koji je trenutno u fazi izgradnje, a švedski brend bi vrata kupcima trebao otvoriti krajem trećeg mjeseca 2019. godine.
U H&M-u ipak još uvijek ne žele govoriti o detaljima.

“Za sada samo možemo reći da 2019. godine otvaramo prve prodavnice u BiH. Uskoro ćemo izaći s konkretnijim informacijama i detaljima“, kazao je za Klix.ba Danilo Drobnjak, direktor komunikacija i marketinga kompanije H&M za Austriju, Adriatic regiju, Zapadni Balkan i Gruziju.

Kao što je Klix.ba prvi pisao, njeni predstavnici iz Švedske su registrovali firmu na sudu u Sarajevu početkom ove godine pod imenom H&M Hennes & Mauritz B&H. Nakon toga je stiglo zvanično saopštenje iz kompanije, čime su potvrdili informaciju da ulaze na tržište naše države.

Nedugo zatim raspisan je konkurs za 30 prodajnih savjetnika u Banjoj Luci, čime je otkriveno da H&M, pored Sarajeva, planira otvoriti prodavnicu i u tom gradu.

Reklama

Još uvijek nije poznato kada će i gdje biti otvorena prodavnica navedenog brenda u glavnom gradu BiH, iako se spekulisalo da bi se mogla nalaziti u TC Alta.

H&M (Hennes & Mauritz AB, H&M) je poznati svjetski modni brend, poznat po tome što nudi modu i kvalitet po najpovoljnijoj cijeni na održiv način. Više od 4.500 H&M prodavnica nalazi se u 62 države svijeta, a broj uposlenika je 2015. godine bio veći od 130.000. Pored klasičnih prodavnica, H&M fokusira prodaju u on-line svijetu, a taj je servis dostupan u 33 države.

 

Izvor: Klix.ba

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu