TRŽIŠTA
Masterkard briše ime iz svog logoa

NJUJORK – Kompanija “Masterkard” saopštila je da će poslje više od pola vijeka ukloniti svoje ime sa logoa, ali će ostati crveni i žuti krug.
Tako se “Masterkard” pridružuje nekolicini brendova poput “Najka” i “Epla” koji se u većini marketinškog materijala oslanjaju na sliku a ne na ime, prenosi AP.
“Masterkard”, kako se dodaje, nastoji posljednjih godina da se pozicionira kao “tehnološka kompanija u industriji globalnog plaćanja”.
Vjeruje se da 80 odsto ljudi prepoznaje logo “Masterkarda”, iako on ne sadrži ime kompanije, a jedan od direktora marketinške kompanije “Metafors” Alen Adamson naglašava da “slika govori više od riječi”.
Izvor: Tanjug
TRŽIŠTA
Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)
ANALIZE
Suzbijanje cijena glavni zadatak

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)
-
NOVOSTI1 godina prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
NOVOSTI1 godina prije
Platforma Ananas stigla i u BiH
-
NOVOSTI1 godina prije
Pogledajte firme iz IT sektora koje su dobile pomoć države
-
NOVOSTI1 godina prije
Završeno ravnanje terena za trebinjsku Slobodnu zonu
-
INVESTICIJE11 meseci prije
Napreduje gradnja bolnice u Trebinju – završetak krajem sljedeće godine
-
NOVOSTI1 godina prije
Most u Počitelju službeno dobio novo ime
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Sindikat radnika BH Telecoma najavio štrajk, glavni razlog – plate
-
NOVOSTI1 godina prije
Kinezima najveći IKT projekat u istoriji Srpske – Posao vrijedan 57 mil KM