TRŽIŠTA
Masterkard briše ime iz svog logoa

NJUJORK – Kompanija “Masterkard” saopštila je da će poslje više od pola vijeka ukloniti svoje ime sa logoa, ali će ostati crveni i žuti krug.
Tako se “Masterkard” pridružuje nekolicini brendova poput “Najka” i “Epla” koji se u većini marketinškog materijala oslanjaju na sliku a ne na ime, prenosi AP.
“Masterkard”, kako se dodaje, nastoji posljednjih godina da se pozicionira kao “tehnološka kompanija u industriji globalnog plaćanja”.
Vjeruje se da 80 odsto ljudi prepoznaje logo “Masterkarda”, iako on ne sadrži ime kompanije, a jedan od direktora marketinške kompanije “Metafors” Alen Adamson naglašava da “slika govori više od riječi”.
Izvor: Tanjug
TRŽIŠTA
Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)
ANALIZE
Suzbijanje cijena glavni zadatak

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)
-
NEKRETNINE1 godina prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
NOVOSTI9 meseci prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
EKOLOGIJA1 godina prije
Hoće li rudnik litijuma ugroziti stanovnike Tuzle?
-
BIZNIS1 godina prije
Telekom Srpske ili BH Telecom: Ko trenutno vrijedi više!?
-
PROMO1 godina prije
Savremeni pristup stomatologiji – TB Dent Trebinje
-
TEHNOLOGIJA1 godina prije
Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH
-
GRAĐEVINARSTVO1 godina prije
Nijemci će graditi najveću zgradu u Republici Srpskoj
-
EKOLOGIJA1 godina prije
Šta će biti sa eksploatacijom litijuma u Loparama