TRŽIŠTA
Stelios Elia, BC Partners: Zašto smo kupili United Group?
United Group se uklapa u našu strategiju da kupujemo najveće privredne subjekte koji su lideri na tržištu, kazao je Stelios Elia, generalni direktor BC Partnersa, objašnjavajući na nedavno održanom EBRD Forumu na panelu „Potencijal jugoistočne Europe: gledište investitora“ razloge za akviziciju United Groupa.
-Želimo iskoristiti snažne rukovodne timove i pokazati ono što mi opisujemo kao „defanzivni rast“, kazao je Elia.
On je dodao da je vrijedost United Groupa, koji je u regiji vlasnik kablovskih opteratera SBB i Telemach, TV kanala N1, Sport klub, POP TV, Kanal A, itd,
tri milijarde eura.
-Pratimo United Group duže. Na našem je radaru kao prioritetna investicija od kada ih je KKR kupio 2014. godine. Naši napori su se intenzivirali prošle godine prije nego što je počeo sam postupak. Čak i prije same prodaje smo znali da United Group nema konkurencije, nema nekog sličnog kada se radi o organskom rastu, ali tokom samog procesa se pokazalo da postoji kvaliteta infrastrukture i to se vidi po brzini širokopojasne mreže i po tome što imaju najbolji rukovodni tim. Ne vidi se to često čak i na međunarodnom planu, pa i u slučaju nekih drugih investicija gdje smo ulagali. Dakle, temelji United Group su vrlo privlačni kao biznis, kazao je Elia.
On nije želio otkriti šta će BC Partners mijenjati nakon preuzimanja United Groupa.
– Mi smo vlasnici tek tri mjeseca. Jedan od najvećih izazova sa kojim se suočavamo zajedno sa rukovodnim timom jeste da se fokusiramo, jer imamo toliko različitih organskih mogućnosti rasta, tako da se moramo odlučiti na što ćemo najefikasnije usmjeriti energiju i novac, kazao je Elia.
Upozorio je da kao investitori žele ostvariti što veći nivo sigurnosti u investicionoj klimi.
-Bili smo iznenađeni opstruktivnim i antikonkurentnim ponašanjem nekih bivših monopolista u regiji, kao i nekim agresivnim i retrogradnim primjenama poreza na prihod sa kojima se strani investitori, ne samo mi, suočavaju. Mi se nadamo da je to samo pitanje zrelosti regije, ali postoje faktori kao što su regulativa medija, oporezivanje firmi, sloboda medija a koji se trebaju normalizirati prije nego što se omogući dotok daljih investicija, istakao je, između ostalog Elia.
Izvor: Indikator.ba
TRŽIŠTA
Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU
Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)
ANALIZE
Suzbijanje cijena glavni zadatak
Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE12 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca