Connect with us

TEHNOLOGIJA

Kako napraviti web stranicu s pričom koja prodaje?

Objavljeno

 


Internet

Propuštate li prodaje svaki dan? Imate uređen web i uprkos oglasima ništa se nije pomaknulo s mjesta? To je jasan znak da nešto nedostaje u sadržaju vaše web stranice odnosno da niste dovoljno dobro ispričali priču o svom proizvodu ili ideji. Priča je najbolji način da aktivirate svog posjetitelja na kupovinu, a ovaj tekst će vam pomoći kako napisati sadržaj na webu koji ima elemente priče.

Dobra priča privlači pažnju, izdvaja vas od ostalih, potiče zanimanje i inspirira publiku. Ljudski mozak stvoren je reagirati na dobro ispričanu priču – neuronauka dokazuje da je pripovijedanje priča najbolji način za privlačenje pažnje ljudi, ubacivanje informacija u njihova sjećanja i stvaranje bliskih, ličnih veza. Publika je programirana da traži i žudi za sjajnim pričama – to se nikada neće promijeniti.

Što svaka priča ima, a vaša web stranica treba​?

Glavnog junaka

Svaki film koji ste gledali, u prvih 10 do 15 minuta otkriva vam glavnog junaka koji nešto želi. Ne znate li nakon 15 min što Indiana Jones želi – nećete nastaviti gledati film. Glavni lik vaše web stranice je vaš kupac i kad definišete šta on želi, uvodite ga u priču. Ovo je početak. Sumirajte šta nudite u par riječi. Krenete li objašnjavati sve stvari koje nudite, izgubili ste ga iz jednostavnog razloga što ljudski mozak nije stvoren procesuirati više priča istovremeno.

Glavni junak ima problem

Reklama

Jedini razlog zbog kojeg će ljudi posjetiti vašu web stranicu jest da riješe svoj problem. Njih ne zanima koliko je stara vaša porodična firma, ne zanima ih ništa o vama. Oni žele riješiti vlastiti problem i jedino tako ćete ih zainteresovati. Jasno definišite problem (bolnu točku) koji rješavate.

Glavni junak upoznajte Vodiča

Ne želite biti glavni junak. Junaci imaju puno problema, ne znamo hoće li uspjeti ili ne. Pozicionirajte se kao vodič – Yoda ili Miyagi. Oni su već pobijedili bitke, imaju razumijevanje i empatiju i sad samo žele pomoći junaku priče da ostvari svoj cilj, da pobjedi.

Vodič ima plan

Dosad ste otkrili šta vaš kupac želi, identifikovali ste njegov problem te se predstavili kao vodič. Kupac sada osjeća nadu da bi se njegov problem mogao riješiti. Sad mu dodatno olakšajte, ponudite mu plan od tri do četiri koraka koji ga vodi do cilja i uspjeha. Kupac želi znati da je proces jednostavan i bezbolan.

Vodič poziva na akciju

Reklama

Na kraju, vrijeme je da pozovete kupca na kupovinu. Zapamtite, kupac se neće odlučiti djelovati ako nije pozvan. Morate mu dati nešto da prihvati ili odbije. Kao vodič, morate ga izazvati da kupi nešto od vas, i to nedvosmisleno i vrlo jasno. Imate li pozive na akciju poput ‘Kreni ovdje’, ‘Saznaj više’, gubite prodaju. Prodajete li nešto u što vjerujete, nešto što zaista rješava problem – nema razloga da ne budete direktni. Oslobodite desni ugao stranice i stavite vidljiv poziv na akciju – kupi odmah. Ljudi kupuju od ljudi koji imaju samopouzdanje.

Vodič spašava od neuspjeha

Koja je cijena propuštanja kupovine vašeg proizvoda? Svaki junak želi izbjeći neuspjeh, i svaki junak je prisiljen poduzeti sve kako se neuspjeh ne bi dogodio. Vaš kupac isto želi izbjeći neuspjeh, zato slobodno komunicirajte negativne posljedice propuštanja kupovine vašeg proizvoda ili usluge.

Srećan kraj

Pokažite kupcu kako će vaši proizvodi promijeniti njegov život na bolje. Ljude prirodno privlači sretan kraj, zato ga dajte vašem proizvodu.

 

Reklama

Izvor: womeninadria.com / Marianom Čačić

 

TEHNOLOGIJA

Kompanija Richarda Bransona u BiH promijenila vlasnike i identitet

Objavljeno

 

Od

Kompanija Virgin Pulse Bosnia, jedan od vodećih IT firmi u Bosni i Hercegovini, primijenila je ime i vizuelni identitet, nakon spajanja i promijena u vlasničkoj strukturi.

Podsjećanja radi, riječ je o kompaniji koju je osnovao britanski milijarder Richard Branson.

Kompanija Virgin Pulse nedavno je spojena sa drugom kompanijom, HealthComp. Nova kompanija koja je nastala spajanjem ove dvije firme zove se Personify Health, pa je posljedično preimenovana i kompanija u BiH, izvještava BiznisInfo.ba.

Kombinovana vrijednost dvije kompanije je 3 mlrd USD. Obje kompanije se bave unapređenjem zdravlja koristeći najsavremenije tehnologije.

Od spajanja, dvije firme su predstavile prvu i jedinu personaliziranu zdravstvenu platformu – sve na jednom mjestu. Personify Health pomaže firmama da optimiziraju ulaganja u svoje članove dok istovremeno osnažuje ljude da se dublje bave svojim zdravljem.

Nova kompanija ima kompleksnu vlasničku strukturu iza koje stoje veliki ulagači. Većinski vlasnik Personify Healtha je fond New Mountain Capital, div koji upravlja imovinom ukupne vrijednosti od preko 40 mlrd USD. Fond je osnovao Steve Klinsky 1999. godine.

Reklama

Drugi veliki dioničari Personify Healtha su Blackstone, Marlin Equity Partners i Morgan Health.

Kako je BiznisInfo.ba ranije pisao, firma Virgin Pulse Bosnia prošle godine je ostvarila ukupne prihode od oko 32,4 mil KM. To su rekordni prihodi i predstavljanju veliko povećanje u odnosu na 21,4 mil KM iz 2021. godine ili 12,7 miliona iz 2020. godine. Nedavno su dosegli broj od 600 zaposlenih u BiH.

Virgin Pulse Bosnia ima sjedište u Tuzli i ured u Sarajevu. Ova kompanija u BiH se neprestano širi. Riječ je trenutno o jednoj od vodećih kompanija u BiH iz IT industrije. Iz naše zemlje, oni rade sa klijentima širom svijeta.

Virgin Puls je 2018. preuzeo tuzlansku firmu Piksel Interactive koja je tada zapošljavala oko 100 mladih i obrazovanih ljudi. Kompanija, koja se od tada zove Virgin Pulse Bosnia, konstantno se širi. Agencija za promociju stranih investicija proglasila Virgin Pulse jednim od najznačajnijih stranih investitora u BiH u 2021.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 

Od

Najveća regionalna platforma za elektroničku trgovinu Ananas, članica Delta Holdinga Miroslava Miškovića, planira ove godine ući na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, obznanila je danas na konferenciji za novinare viša potpredsjednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holdinga Marija Desivojević Cvetković.

– Platforma je u prošloj godini otvorila svoje urede u Sjevernoj Makedoniji, a u ovoj godini planiran je izlazak na nova tržišta regije, prije svega Crne Gore već u prvoj polovini godine. Smatramo kako ova zemlja ima veliki potencijal. Također, početkom druge polovine godine planiramo i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine – kazala je Desivojević Cvetković.

Ananas na crnogorsko tržište neće ući putem akvizicije postojećeg e-trgovca kako je to uradio u Sjevernog Makedoniji nego izravno. Cvetkovićeva je najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova.

Manager.ba

Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Google lansirao Gemini, odgovor na Chat GPT

Objavljeno

 

Od

Google je u srijedu lansirao ono što smatra svojim najvećim i najsposobnijim modelom vještačke inteligencije dok raste pritisak na kompaniju da odgovori kako će unovčiti AI.

Veliki jezički model Gemini uključivaće paket od tri različite veličine: Gemini Ultra, njegova najveća, najsposobnija kategorija; Gemini Pro, koji se prilagođava širokom rasponu zadataka; i Gemini Nano, koji će koristiti za specifične zadatke i mobilne uređaje.

Za sada, kompanija planira da licencira Gemini korisnicima putem Google Clouda za korištenje u vlastitim aplikacijama. Od 13. decembra programeri i poslovni korisnici mogu pristupiti Gemini Pro putem Gemini API-ja u Google AI Studiju ili Google Cloud Vertex AI. Android programeri takođe će moći da grade s Gemini Nano.

Gemini će se takođe koristiti za pokretanje Googleovih proizvoda kao što su njegov Bard chatbot i Search Generative Experience, koji pokušava odgovoriti na upite pretraživanja tekstom u stilu razgovora (SGE još nije široko dostupan).

Gemini Ultra je prvi model koji nadmašuje ljudske stručnjake na MMLU-u , koji koristi kombinaciju 57 predmeta kao što su matematika, fizika, istorija, pravo, medicina i etika za testiranje znanja o svijetu i sposobnosti rješavanja problema, kompanija je rekla u blog postu u srijedu. Navodno može razumjeti nijanse i razmišljanje u složenim temama.

Gemini je rezultat velikih zajedničkih napora timova Googlea, uključujući naše kolege iz Google Researcha – napisao je izvršni direktor Sundar Pichai u objavi na blogu u srijedu. “Izgrađen je od temelja da bude multimodalan, što znači da može generalizovati i neprimjetno razumjeti, djelovati i kombinirati različite vrste informacija uključujući tekst, kod, audio, sliku i video.”

Reklama

Počevši od danas, Googleov chatbot Bard koristit će Gemini Pro za pomoć s naprednim razmišljanjem, planiranjem, razumijevanjem i drugim mogućnostima. Početkom sljedeće godine pokrenuće “Bard Advanced”, koji će koristiti Gemini Ultra, rekli su rukovodioci  u razgovoru s novinarima u utorak. Predstavlja najveće ažuriranje Barda, njegovog chatbota sličnog ChatGPT-u, prenio je SEEbiz.

Nastavite čitati

U trendu