Connect with us

TRŽIŠTA

Cukerberg izgubio sedam milijardi dolara zbog bojkota oglasa

Objavljeno

 


Fejsbuk

Mark Cukerberg, osnivač Facebooka, izgubio je sedam milijardi dolara zbog bojkota društvenih oglasa na toj društvenoj mreži.

„Koka-kola“, „Herši“ i „Honda“ su tri nova velika imena koja bojkotuju Facebook i povlače sve svoje reklame s te i Instagram platforme koja je u vlasništvu iste kompanije.

Prije njih to su učinile i kompanije „Dav“, „Lipton“, američki operator „Verizon“, „Patagonija“, „Apvork“, REI, „Nort fejs“, grupacija „Inilever“ i još više od 120 kompanija, navodi Foks njuz.

i dodaju da je Viber prekinuo sve veze s Facebookom i izbacio Facebook Connect, Facebook SDK i GIPHY.

Sve ove kompanije povući će reklame s Facebooka najmanje na mjesec dana, a neke među njima su otkazale saradnju čak do kraja 2020. godine.

Ovo je uticalo da na tržištu Facebook izgubi više od 56 milijardi dolara vrijednosti, kao kompanija, dok je njen vlasnik, Mark Cukerberg lično izgubio više od 7,2 milijarde dolara, zbog čega je pao na listi najbogatijih ljudi na svijetu s trećeg na četvrto mjesto prema Blumbergovom indeksu milijardera, navodi mreža Foks njuz na svom sajtu.

Reklama

Dionice kompanije na društvenim mrežama pale su za 8,3 odsto.

Na ove poteze oglašivača i sve glasnije kritike Cukerberg je odgovorio na svom profilu na Facebooku ističući da će ova društvena mreža označiti sve objave vezane za izbore posebnim linkom koji će korisnike voditi na stranicu s informacijama o izborima u SAD.

Cukerberg je najavio i da će proširiti definiciju govora mržnje, ali i zabraniti sve oglase u kojima se neka druga demografska grupa označava kao opasna.

Facebook je saopštio i da „njegovi alati za vještačku inteligenciju i humani moderatori hvataju i uklanjaju 90 odsto govora mržnje i prije nego što im to neko uopšte prijavi“.

Tanjug

Reklama

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu