Connect with us

ANALIZE

Tešanjska privreda lani izvezla robe za 480 miliona KM

Objavljeno

 


Tešanjska privreda je u prošloj godini na strano tržište plasirala robe i usluga vrijednih 480 miliona maraka. Kontinuitet uspješnosti je ostvaren zahvaljujući jedinstvu i razmjeni iskustava između 140 članica Udruženja privrednika „Biznis centar“ Jelah – Tešanj, koje ove godine obilježava dvije decenije postojanja.
Nakon dvogodišnje pauze, zbog pandemije, ove godine će se, po svemu sudeći, održati 16. međunarodni sajam privrede.

Uprkos pandemiji, privreda općine Tešanj bilježi dobre rezultate. Ovdje je zaposleno više od 13.000 radnika, a broj penzionera na jednog uposlenog je 2,6 i duplo je veći od federalnog prosjeka. U 2020. godini tešanjska privreda je ostvarila izvoz od 357 miliona, a u prošloj 480 miliona maraka.

– Ima rast preko sto miliona. Očekujemo tendenciju rasta – poručuje Ahmet Egrlić, predsjednik VTK-a BiH.

Predsjednik Privredne komore FBiH Mirsad Jašarspahić smatra da se radi „jedno posebnoj filozofiji“, koja se, kako kaže, zahvaljujući upravo Tešnjacima, širi i na ostatak Bosne i Hercegovine.

– Pandemija je pokazala da je ovo veoma aktivna i žilava privreda koja se može na različite načine brzo reorganizirati – ističe Suad Huskić, načelnik Općine Tešanj (SDA).

Usljed pandemije protekle dvije godine u Tešnju nije održan Međunarodni sajam privrede.

Reklama

– Situacija s pandemijom se smiruje. Vraćamo se, na neki način, u normalan život. Zemlje EU već ukidaju svoje restriktivne mjere – navodi Semir Kantić, predsjednik UP Biznis centar Jelah – Tešanj.

Na 17. redovnoj skupštini Udruženja tešanjski privrednici su za organizaciju Sajma dobili podršku ZDK-a.

– Ubrzo će biti naš javni poziv i oni koji rade na toj administraciji već bi se trebali javiti prema Vladi sa zahtjevom i mi ćemo se odazvati – poručuje Mirnes Bašić, premijer ZDK-a (SDA).

Šesnaesti međunarodni sajam privrede „Tešanj 2022“ održat će se od 21. do 24. septembra ove godine, javlja FTV.

Biznisinfo

Reklama

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu