Connect with us

BIZNIS

Rodoljub Drašković odustaje od investicija u Trebinju

Objavljeno

 


Nije kralj po svemu sudeći neće ni knez, a ko će napraviti gimnaziju u Trebinju ne zna se, to se zaključuje iz posljednjeg pisanja Rodoljuba Draškovića.

„Definitivna odluka Rodoljuba Draškovića je da zamrzne, konzervira i povuče sve svoje investicije iz Trebinja, jer nema namjeru da investira teško stečeni kapital i svoju energiju u korumpiranom političkom i privrednom ambijentu, kakav je danas u Trebinu i cijeloj Republici Srpskoj. Obaviještena je Gradska uprava da Grad nađe novog zadužbinara za hram znanja i umjetnosti – gimnaziju i da će se ukoliko se ne nađe novi zadužbinar, investicija u izgradnju zadužbine konzervirati na neodređeno vrijeme“, kaže Rodoljub Drašković.

Drašković poručuje da će investicije usmjeriti na Srbiju i Crnu Goru, a kompanije iz BiH će kaže prepustiti supruzi. U pismu stoji da je Drašković nezadovoljan svim i svačim, a posebno trebinjskim vlastima. Potvrđuje da je najviše ljut zbog dizanja cijene rente u kompleksu Grad Sunca.

U telefonskom razgovoru, gradonačelnik Trebinja kaže da nikakvo zvanično saopštenje niti pismo nije dobio od Rodoljuba Draškovića.

Mirko Ćurić kaže da se neće oglašavati dok ne vidi napismeno da se odustaje od gradnje Gimnazije u Trebinju.

Trebinjski gradonačelnik se poziva i na potpisani sporazum o gradnji Gimnazije i kaže da je Trebinje sve svoje obaveze ispunilo.

Reklama

Gradnja gimnazije „Zadužbina kneza Hercegovine Rodoljuba Draškovića“ počela je u avgustu 2019., zadužbinar je tada rekao da će za godinu dana napraviti najmoderniju gimnaziju u Evropi.

Investitor Rodoljub Drašković i ranije je u više navrata na sličan način dizao ruke od rodne Hercegovine.

ENERGETIKA

Elektroprivreda BiH u gubitku čak 331 mil KM

Objavljeno

 

Od

U Sarajevu je u petak održana konferencija Elektroprivrede BiH na temu poslovanja u 2023. godini. Njoj su prisustvovali i članovi Nadzornog odbora preduzeća.

Obratio se generalni direktor EPBiH Sanel Buljubašić, koji je pojasnio da je u februaru završen izvještaj za prošlu godinu, gdje je predviđen gubitak od 140 mil KM, no u korigovanom izvještaju riječ je o gubitku od 331 mil KM.

EPBiH je uložila 344 mil KM u rudnike od 2009. godine. Ulaganja u rudnike su bila potrebna. Rudnici su nam trebali, trebaju i trebat će, ali nam trebaju rudnici koji će funkcionisati samofinansirajući se, jer mi dobijamo 80 posto energije iz termoenergetskih izvora – kazao je Buljubašić.

Naglasio je da je Rudnik Zenica u septembru prošle godine imao gubitak od 15 mil KM i pokazao se neodrživim, prenio je Avaz.

Menadžment je izdao akt u kojem kažu kako ne postoji kvalitet ni kvantitet uglja u ovom rudniku. 2009. godine građani su svjesni da problem datira od tada. Do sada akomulirani iznos svih koncerna iznosi 1,053 mlrd KM. Da nije bilo nesretne korone i rata u Ukrajini ovo bi se desilo prije dvije godine. Uvjeravam vas da ćemo ponovo biti stabilni i da cemo proizvoditi viškove energije za područje van BiH, a prvenstveno nam je cilj zadovoljiti domaće troškove – istakao je.

Dodao je da se minus od 117 miliona odnosi samo na rudnike Kreka, Zenica i Gračanica.

Reklama

Ostali rudnici posluju pozitivno. Elektroprivreda mora pozitivno raditi. Planirane su investicije od 450 mil KM u blokove u Kaknju – zaključio je Buljubašić.

Dnevni avaz

Nastavite čitati

BIZNIS

DINECO: Domaći brend za svjetsko tržište

Objavljeno

 

Od

Posjetili smo DINECO, kompaniju koja više od 18 godina gradi svoju priču kroz brojne opremljene stanove i ostvarene ideje klijenata širom Bosne i Hercegovine. Njihov put, započet prije gotovo dvije decenije, danas je prepoznat i na evropskom tržištu, zahvaljujući izvozu namještaja u Hrvatsku, Crnu Goru, Srbiju, Njemačku, a od nedavno i u Austriju.

Razvojni put

Osnovana prije 18 godina, kompanija DINECO započela je svoju djelatnost u skromnim uslovima, sa jasnom vizijom da postane prepoznatljivo ime u svijetu namještaja. Prvobitno su djelovali u malom proizvodnom prostoru sa ograničenim brojem zaposlenih, ali sa velikim entuzijazmom i jasnom vizijom razvoja. Kroz godine, DINECO je kontinuirano ulagao u inovacije i kvalitet, što im je omogućilo da se prošire i ojačaju svoju poziciju na tržištu Bosne i Hercegovine.

Posvećenost kvalitetu i zadovoljstvu klijenata ubrzo je prepoznata, što je rezultiralo povećanom potražnjom i širenjem poslovanja. Od samih početaka, DINECO se fokusirao na pružanje visokokvalitetnog namještaja po mjeri, osluškujući potrebe svojih klijenata i prilagođavajući se tržišnim trendovima. Njihov prvi veliki iskorak bio je uvođenje napredne tehnologije i modernizacija proizvodnog procesa, što je omogućilo povećanje kapaciteta i efikasnosti.

Uspjeh na domaćem tržištu otvorio je vrata za internacionalizaciju. Prvi koraci na međunarodnom tržištu bili su izazovni, ali zahvaljujući kvalitetu proizvoda i posvećenosti timu, DINECO je uspio uspostaviti čvrste poslovne veze u susjednim zemljama. Kroz strateška partnerstva i kontinuirano ulaganje, kompanija je proširila svoju prisutnost na evropskom tržištu.

Prošle sedmice, DINECO tim je u u Beču promovisao svoje proizvode i mogućnosti proizvodnje. Ovaj događaj je organizovan u saradnji sa Predstavništvom Republike Srpske u Beču i predstavljao je značajan korak za kompaniju, ali i za cijeli privredni ambijent u Hercegovini.

 „Kao posljedica sve veće potražnje za našim namještajem širom regiona, a na poziv Predstavništva Republike Srpske u Beču, organizovali smo značajan događaj na koji su se odazvali naši kupci iz Austrije, arhitekti, investitori, privrednici, ali i potencijalni klijenti. Sve je bilo na visokom nivou i ponosni smo jer je ovim ozvaničen naš put ka tom tržištu„, izjavila je Milica Nosović, PR menadžer kompanije DINECO.

Reklama

Povećanje broja zaposlenih

Proširenje poslovanja pratio je i značajan rast broja zaposlenih. Na kraju 2022. godine, DINECO je imao 63 zaposlena, dok se taj broj u 2023. povećao na 100, a danas imaju više od 130 radnika.

Ovo značajno proširenje našeg tima dodatno govori o potrebama tržišta za naše proizvode, te bih iskoristila priliku i da pozovem sve ambiciozne mlade ljude koji bi voljeli raditi u ovoj kompaniji da nam se jave„, dodala je Nosović.

Povećanje broja zaposlenih nije samo brojka za DINECO; to je pokazatelj rasta i razvoja kompanije. Svaki novi zaposleni donosi svježe ideje i energiju koja doprinosi daljnjem uspjehu kompanije. Ulaganjem u ljude, DINECO osigurava da imaju sve potrebne resurse za održavanje visokog standarda kvaliteta i usluge koji su postali njihov zaštitni znak.

Kontinuirano ulaganje u proizvodne pogone

Među učesnicima u Beču bili su i predstavnici dvije vodeće kompanije sa kojima DINECO sarađuje: EGGER, proizvođač pločastih materijala, i HOLZ-HER, proizvođač mašina instaliranih u DINECO-vim pogonima u Trebinju i Banjoj Luci. Ova saradnja omogućila je DINECO-u da unaprijedi svoje proizvodne kapacitete i osigura vrhunski kvalitet svojih proizvoda.

Proizvodni i prodajni pogon u Banja Luci, pokrenut prošle godine nakon akvizicije firme MC Milan, već je opravdao svoje postojanje i pridobio veliki broj zadovoljnih klijenata sa tog područja.

Reklama

Ovim smo rasteretili proizvodnju i regionalno podijelili kupce, tako da naši cijenjeni kupci iz banjalučke regije više ne moraju putovati u Trebinje da kupe kuhinju, ormare ili kancelarijski namještaj, već to mogu učiniti u našoj kompaniji sa sjedištem u Banja Luci„, rekla je Nosović.

DINECO nastavlja ulagati u svoje proizvodne pogone, što pokazuje i najnovija instalacija robot lakirnice u banjalučkom pogonu. Ova robot lakirnica omogućava izradu sve traženijeg namještaja po mjeri u visokokvalitetnom lakiranom medijapanu. Lakirani medijapan nudi, ne samo izvanredan kvalitet, već i različite mogućnosti izrade, uključujući popularne kanel fronte koje dodaju sofisticirani estetski dodir svakom komadu namještaja.

Ovi napori ne samo da unapređuju proizvodne procese, već i osiguravaju da DINECO ostane konkurentan na tržištu, pružajući klijentima proizvode koji zadovoljavaju najviše standarde kvaliteta i dizajna.

Referenc lista kao garancija

Među brojnim uspješnim projektima ove kompanije, izvojićemo jedan od značajnijih, a to je opremanje luksuznog kompleksa Petram resort & Residences, u Savudriji, Republika Hrvatska. Investitor je kompaniji DINECO povjerio opremanje 168 apartmana i 9 luksuznih vila.

Petram Resort & Residences mjesto je moderne gradnje vrhunskog kvaliteta, premium opreme i neponovljivog iskustva odmora. Za nas veliki poduhvat i veliki uspjeh. Pokazali smo da smo izvoznici od povjerenja, da imamo ozbiljan tim i kapacitet proizvodnje”, zaključila je Nosović.

Kompanija ističe da za njih „nema velikih i malih klijenata, svi klijenti su nam podjednako važni i svima ćemo se posvetiti do kraja.“ Svi klijenti, bez obzira na veličinu narudžbe, dobijaju istu pažnju i predanost, što je jedan od ključnih faktora uspjeha ove kompanije.

Više informacija o kompaniji DINECO možete pronaći na njihovom zvaničnom sajtu www.dinecogroup.comdruštvenim mrežama, ili pozivom na kontakt telefon 059/270-530.

Reklama

Herceg Biznis

Nastavite čitati

NOVOSTI

Miroslav Mišković zvanično osnovao novu firmu u Sarajevu, kreće s velikim biznisom

Objavljeno

 

Od

U Sarajevu je prije nekoliko dana osnovana kompanija Ananas d.o.o, saznaje BiznisInfo.ba.

Riječ o kćeri firmi platforme Ananas e-commerce d.o.o. Beograd, iza koje stoji vlasnik Delta Holdinga Miroslav Mišković.

Direktor sarajevskog Ananasa je Erol Ferović a sjedište kompanije je u ulici Marka Marulića u Novom Sarajevu.

Ova informacija dolazi nakon što smo prije nekoliko dana objavili da kompanije namjerava uskoro započeti poslovanje u Bosni i Hercegovini, nakon što već neko vrijeme radi u Srbiji i još nekim zemljama regiona.

Ananas je zamišljen kao platforma za online trgovinu, odnosno balkanska inačica američkog Amazona koji je u vlaništvu Jeffa Bezosa.

Mišković je, inače, jedan od najbogatijih ljudi na Balkanu. Između ostalog, vlasnik je Delta Planeta, najvećeg tržnog centra u Banjaluci i jednog od najvećih u BiH.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

U trendu