Connect with us

PREDUZETNIŠTVO

10 znakova da vaš zaposlenik želi pronaći drugi posao

Objavljeno

 


U području menadžmenta postoje različiti znakovi prema kojima možete zaključiti da bi vaš zaposlenik mogao dati otkaz.

Neki tvrde kako biste se trebali zabrinuti ako se zaposlenik odjednom na posao počne pojavljivati u odjelu ili pak potpuno casual. Za druge je znak upozorenja, ako se jedan od članova tima ne pojavljuje na poslu češće nego inače. U razdoblju prije digitalizacije, poslodavci su više obraćali pažnju na printere ne bi li vidjeli isprintane biografije svojih zaposlenika, što im je bio očit znak da se potencijalno sprema dati otkaz.

Nekoliko profesora menadžmenta nedavno je provelo nekoliko istraživanja..
No, je li ijedna od ovih pretpostavki temeljena na naučnim istraživanjima? Kako bi to i saznali, nekoliko profesora menadžmenta nedavno je provelo nekoliko istraživanja. Ispada da ipak većina onoga što ste čuli je zapravo samo izmišljotina.

Što to dakle pokazuje da zaposlenik ima namjeru dati otkaz, a da je ujedno temeljeno na naučnim ispitivanjima? Prema istraživanju profesora, ovo je 10 znakova koji će vam otkriti namjere vašeg zaposlenika, odnosno njihov potencijalni otkaz:

  1. Njihova produktivnost na poslu se smanjila više nego inače
  2. Manje se ponašaju kao timski igrači nego što je bilo uobičajeno
  3. Češće rade manje posla nego inače
  4. Manje su se voljni posvetiti dugoročnijim zadacima
  5. Pokazuju manji nivo zainteresovanoszi za rad s kupcima nego inače
  6. Izgubili su entuzijazam za postizanje misije kompanije
  7. Pokazuju nezadovoljstvo svojim poslom češće nego inače
  8. Ranije odlaze s posla nego inače
  9. Pokazuju negativne promjene u stavu
  10. Pokazuju manje truda i radne motivacije nego inače

Svako od navedenih ponašanja, od niske produktivnosti do povećanog nezadovoljstva i smanjenog interesa za posao, zapravo je indikator da se zaposlenik mentalno odvaja od posla koji je radio i manje ulaže u svoj rad, odnose s kolegama i kupcima. Pratite tako ponašanje svojih zaposlenika i ako primijetite neke od ovih znakova, imate razloga za brigu.

Svi znamo da je trošak gubitka dobrog zaposlenika visok, stoga primijetite li da jedan od vaših najboljih ljudi izgleda kao da je mislima negdje drugdje, postoji li nešto što možete učiniti i promijeniti njegovo ili njezino mišljenje? Na temelju provedenog istraživanja dano je nekoliko prijedloga.

Prvo, ponudite svojim zaposlenicima nešto što će ih natjerati da promisle o ostanku bilo da je riječ o promaknuću, povećanju plaće, radu na posebnim projektima i slično. Također, pokušajte tehniku poznatu kao “stay interview” gdje umjesto da provodite intervjue u kojima samo želite saznati što je uzrokovalo da dobri zaposlenici daju otkaz, održavajte redovite intervjue “jedan na jedan” sa svojim zaposlenicima koji postižu visoke performanse kako biste otkrili što ih to drži u vašoj organizaciji i što bi se moglo promijeniti i poboljšati kako bi ih zadržali u kompaniji i dalje.

Reklama

 

Poslovni plus

PRIVREDA

Bihaćka plantaža američke borovnice sa 6000 sadnica opravdava svoje postojanje

Objavljeno

 

Sanela i Nusret Sušić u bihaćkom prigradskom naselju Vikići podignuli su plantažu američke borovnice sa 6000 sadnica na površini dva i pol dunuma koja ovih dana opravdava svoje postojanje. U ovaj obiteljski projekt supružnici Sušić uložili su više od 300 000 KM. (više…)

Nastavite čitati

PREDUZETNIŠTVO

Knjige koje će vam pomoći da izgradite preduzetnički duh

Objavljeno

 

Dobri preduzetnici moraju da imaju hrabrosti da bi uspeli, ali deluje da je tu hrabrost sve teže posedovati. Između globalne recesije i pandemije koja se ubrzava, tržište može izgledati mnogo više neprijateljski nastrojeno prema vama nego ikada. (više…)

Nastavite čitati

BIZLIFE

Ovih šest stvari svaki dobar šef MORA da zna!

Pred vama su neki od načina na koje možete da napravite dobar poslovni tim i budete šef kog će ljudi cjeniti.

Objavljeno

 

Biti šef jeste prijatna, ali i vrlo izazovna pozicija. Mnogi mladi menadžeri u poslu ponekad nisu svesni svih strana ove pozicije. Ne očekuju da, kao lideri, upravo oni moraju da naprave tim koji je kvalitetan i kojem veruju. To je prvi preduslov da menadžer ne mora ubuduće da razmišlja o tome zašto je neko ostao duže na pauzi ili da li će sastanak proći u najboljem redu ako mu šef ne prisustvuje. (više…)

Nastavite čitati

U trendu